Ο Χάρης μάταια προσπαθούσε να ακούσει το Φώτη που του μιλούσε. Το μυαλό του έτρεχε αλλού. Από χτες που ξανασυνάντησε την Ελευθερία, δεν μπορούσε να ησυχάσει. Ήθελε πάση θυσία να την ξαναδεί, να την νιώσει ξανά κοντά του, να αναπνεύσει το άρωμά της... Αυτή η μικρή του είχε κάνει κλικ από εκείνη την πρώτη στιγμή που την ξαναείδε...
-Ρε Χάρη, σου μιλάω!!!
Η φωνή του Φώτη τον επανέφερε στην πραγματικότητα.
-Γιατί φωνάζεις, χριστιανέ μου;
-Αφού σου μιλάω και εσύ με αγνοείς!
-Δε σε αγνοώ απλά σκεφτόμουν.
-Τι σκεφτόσουν; Ή μάλλον ποιαν σκεφτόσουν;
-Καμία δεν σκεφτόμουν! Άντε παράτα με! είπε ο Χάρης και κατευθύνθηκε προς το παράθυρο.
Ο Φώτης κοίταξε παραξενεμένος τον κολλητό του. Αυτή τη συμπεριφορά την παρουσίαζε μόνο όταν ήταν ερωτευμένος. Κι ο Χάρης είχε πολύ καιρό να παρουσιάσει αυτά τα συμπτώματα... Τον πλησίασε και τον ακούμπησε στον ώμο.
-Τι έχεις, ρε; τον ρώτησε με ενδιαφέρον.
Ο Χάρης γύρισε και τον κοίταξε. Είδε το ενδιαφέρον στα μάτια του. Ήξερε πως ο Φώτης τον πονούσε. Αποφάσισε λοιπόν να του ανοίξει την καρδιά του. Ο Φώτης ήταν πιο αντικειμενικός και θα μπορούσε να τον βοηθήσει. Άσε που ήξερε καλύτερα την Ελευθερία και θα του έλεγε πώς να χειριστεί όλο αυτό που ένιωθε.
-Φώτη...Μου αρέσει πολύ μια κοπέλα...
-Η Ελευθερία.!
-Πού το ξέρεις; ρώτησε ο Χάρης.
-Τι πού το ξέρω; Κάνει μπαμ ότι σου τράβηξε την προσοχή! Δεν πήρες τα μάτια σου χτες από πάνω της! Άσε που όταν ήρθε ο άλλος κόντεψες να τον σκοτώσεις με το βλέμμα σου!
-Αυτό μη μου το θυμίζεις... Ήθελα να τον σπάσω στο ξύλο έτσι όπως την τραβούσε με το ζόρι για να της μιλήσει! Όταν την είδα μετά να κλαίει, ένιωσα πως μου κάρφωσαν ένα μαχαίρι στην καρδιά... Για κάποιο λόγο που δεν ξέρω, θέλω να την προστατεύσω... Να την κλείσω στην αγκαλιά μου και να μην την αφήσω να φύγει ποτέ...
-Α καλά... Εσένα δε σου αρέσει απλά... Εσύ την έχεις δαγκώσει για τα καλά τη λαμαρίνα, αδερφάκι μου...
-Ίσως... Δεν ξέρω...
-Λοιπόν, θα σου πω μερικά πράγματα. Η Ελευθερία δεν είναι σαν τις άλλες κοπέλες. Είναι ένα κοριτσάκι παγιδευμένο στο σώμα μιας πολύ όμορφης κοπέλας... Αν όντως ενδιαφέρεσαι γι' αυτήν, μην κάνεις βιαστικές κινήσεις... Γιατί είναι πολύ πληγωμένη... Και προσπαθεί να ξεπεράσει όλη αυτή την κατάσταση... Ήμουν κοντά της όταν χώρισε με τον Οδυσσέα... Λίγο έλειψε να πάθει κατάθλιψη... Αν δεν είχε τον αδερφό και τους γονείς της θα είχε καταρρεύσει... Οπότε δε θα την ρίξεις τόσο εύκολα... Γενικά, δεν είναι κοπέλα που πέφτει εύκολα... Αν ενδιαφέρεσαι, θα πρέπει να κάνεις υπομονή... Γιατί είναι πολύ αθώα και ευαίσθητη... Είναι ένα άβγαλτο και αθώο κορίτσι...
ESTÁS LEYENDO
Σε ερωτεύομαι
RomanceΟ Χάρης και η Ελευθερία είναι παιδικοί φίλοι. Αυτός φεύγει για σπουδές στην Αμερική και επιστρέφει μετά από περίπου 10 χρόνια. Συναντά μια Ελευθερία αλλαγμένη. Μια Ελευθερία πανέμορφη που του παίρνει τα μυαλά... Πριν καλά καλά το καταλάβει την ερωτε...