Κεφάλαιο 16: Συγγνώμη...

824 95 3
                                    

Η Ελευθερία και, ο Φάνης και η Σοφία, αφού κουράστηκαν να περπατάνε στην αμμουδιά, κάθισαν στο παγκάκι στην αποβάθρα. Η Ελευθερία κοίταξε τη θάλασσα και αναστέναξε. Πάντα η θάλασσα την βοηθούσε να ηρεμήσει όταν ήταν ταραγμένη. Ασυναίσθητα άρχισε να τραγουδάει.

«Αχ, θάλασσά μου σκοτεινή... Θάλασσα αγριεμένη... Πού θα με βγάλεις το πρωί, σε ποια στεριά μου ξένη... Πού θα με βγάλεις το πρωί, σε ποια στεριά μου ξένη... Αχ θάλασσα μου σκοτεινή, θάλασσα αγριεμένη...».

-Αχ, βρε φιλενάδα μου τι ωραία που τραγουδάς... σχολίασε η Σοφία.

-Αδερφούλα, θα μας πεις τι έγινε και μας κουβάλησες εδώ άρον άρον από το μπαράκι; ρώτησε ο Φάνης.

-Δίκιο έχει ο Φάνης, βρε Έρη μου... συμφώνησε η Σοφία, Τι έγινε; Με το Χάρη δεν ήσουν;

-Ναι...

-Ωραία... Και πού είναι τώρα ο Χάρης; ρώτησε ο Φάνης.

-Σπίτι του, υποθέτω, ή πίσω στο μπαρ, απάντησε ξερά η Ελευθερία.

Ο Φάνης και η Σοφία κοιτάχτηκαν. Για να μιλάει με αυτόν τον τρόπο η Ελευθερία, κάτι είχε γίνει. Φαινόταν θυμωμένη. Τι να είχε γίνει άραγε;

-Είχε υποχρέωση κι έπρεπε να φύγει; ρώτησε η Σοφία.

-Όχι... Τον άφησα σύξυλο κι έφυγα.

-Γιατί; ρώτησαν με ένα στόμα ο Φάνης και η Σοφία.

-Γιατί άλλα λέει κι άλλα κάνει! φώναξε η κοπέλα.

-Έρη, τι σου έκανε; ρώτησε ο Φάνης με συγκρατημένο θυμό.

-Ήρεμα εσύ... τον μάλωσε τρυφερά η Σοφία. Τι έγινε, βρε Έρη μου; ρώτησε τη φιλενάδα της.

-Με φίλησε! απάντησε με ένταση η κοπέλα. Κι όταν τον έσπρωξα, θύμωσε!

-Τι έκανε;;;; Θα τον σκοτώσω!!!!! είπε ο Φάνης.

-Σου άρεσε; ρώτησε η Σοφία αλλά μετάνιωσε αμέσως όταν είδε το Φάνη να την αγριοκοιτάζει.

-Τώρα, αυτό είναι το θέμα; ρώτησε η Ελευθερία. Το θέμα είναι ότι υποσχέθηκε να μου δώσει χρόνο κι ενώ έδειξε ότι είναι εντάξει με αυτό, μόλις βρεθήκαμε μόνοι μας έκανε πάλι κίνηση να με φιλήσει! μόνο που αυτή τη φορά δεν έμεινε στην κίνηση!

-Ηρέμησε, βρε Έρη μου... Σε θέλει, είναι ερωτευμένος μαζί σου, λογικό είναι να θέλει να σε φιλήσει... Δε λέω, βέβαια, πως οι κινήσεις του είναι σωστές... Βιάζεται... Απλά ίσως επειδή έχει καιρό να ερωτευτεί, αντιδράει έτσι...

Σε ερωτεύομαιHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin