"Prečo je tu vôbec s nami?"
"Pretože ho Jack zavolal."
"Načo? Dúfam, že nechce, aby som si s ním niečo začínala."
"To určite nie. Potom ako si sa chovala v poslednej dobe?" Otočila sa na mňa s urazeným pohľadom ale ja som zrak nesklopila. Bola to pravda.
"A čo tu vlastne chcete robiť? Budeme loviť zajace a opekať ich na ohni?" Pousmiala som sa a zatvorila skriňu, do ktorej som si uložila všetky veci.
"Nie. Teda opekať budeme ale nie zajace. Pôjdeme sa kúpať k jazeru, možno na túru. Uvidíme."
"To znie super." Odvetila ironicky Nina a pobrala sa za mnou von.
"Tak čo teraz?" Spýtala sa na prahu, Jude práve prechádzal okolo našej chatky.
"Nechceš ísť so mnou a Luciferom k jazeru?" Dal mu obojok a pohladil ho za ušami.
"Vďaka, to by som radšej skočila do ľadovej vody." Zdvihol pohľad k nám a usmial sa.
"Pýtal som sa Sally. Ale ak chceš...Čo ty na to Luci? Vezmeme ju so sebou? Áno?" Chytil Lucifera popod uši a zdvihol mu hlavu aby mu pozeral do očí. Ozvalo sa zaštekanie a Nina si opovržlivo odfrkla.
"Takže som dostala povolenie od psa?" Jude sa jej postavil zoči voči a usmial sa na ňu.
"Ak chceš, poď. Ak nie, nie. Je mi to jedno." Pohol sa smerom k lesnej cestičke a ja som zamkla našu chatu. Jack sa objavil asi o sekundu neskôr so širokým úsmevom, keď videl otrávený výraz, ktorý mala na tvári Nina.
"Vidím, že sa ti tu páči." Doberal si ju, ale Nina nereagovala. Pohla sa vpred a ja som potiahla Jacka za ruku, aby počkal.
"Prečo si ho zavolal s nami?" Nebola to výčitka, skôr zvedavosť.
"Vravel som ti aký je. Nina absolútne nie je jeho tip. Jude o také dievčatá ani nezavadí. A ona sa teraz snaží len o jedno. Zaujať každého chalana. A toho sa musí zbaviť. Urobíme z nej zasa to slušné dievča ako predtým. Jude nám pomôže. Neviem čím to je, ale každý si na neho zvykne. Má kamarátov, kam príde."
"Tomu sa nedivím, je sympatický. Len neviem či to na Ninu zaberie. V poslednej dobe je ...."
"Odporná?"
"Presne."
"Za pokus to stojí. Ver mi. Kým skončí víkend, z tých dvoch budú kamaráti." Dodal Jack a potiahol ma za ruku, aby sme ich dobehli. Lucifer si spokojne vykračoval popri stromoch. Jude vždy na chvíľu zastavil a zasa sa pohol vpred. Nina so zdvihnutou hlavou mierila dopredu, ani sa neohliadala. Ak by sme sa rozhodli vrátiť, ani by si to nevšimla. Dokonca ma napadlo spraviť si z nej srandu a skryť sa jej. A nezostalo len pri nápade. Šeptom som to navrhla Jackovi a ten hneď súhlasil. Jude sa len pousmial a skrčil sa aj s Luciferom za najbližší strom. Nina kráčala ďalej, vôbec nič netušila. Hodila som blízko nej kamienok, aby som upútala jej pozornosť. Nezaujato sa otočila a keď zbadala, že je tam sama, zneistela.
"Sal? Kde ste?" Zavolala do ticha no my sme sa ďalej skrývali.
"Jack? Sally? ....Jude?" Nič, boli sme absolútne ticho.
"Sal? Tak kde ste?" Spravila pár krokov dopredu a opäť sa otočila. Pozerala navôkol a ja som nemohla uveriť, že nás naozaj nevidí.
"Lucifer?" Zvolala zrazu a on zaštekal. Zdvihli sme sa zo svojich úkrytov a ona len pokrútila hlavou.
"To malo byť akože vtipné?" Urazene si založila ruky na hrudi a našpúlila pery.
"Ale no tak." Snažila som sa ju obmäkčiť ale ona svoj výraz nemenila.
"Mala si sa vidieť. Dokonca by si bola rada, keby som tu aspoň ja. Neverím vlastným ušiam. Na, vezmi ho. Zazrel som tam hríby." Vrazil jej Jude do rúk vodítko a na ňom Lucifera. Hneď sa vrátil medzi stromy a začal si do trička zbierať to, čo našiel.
"To si robí srandu?" Jack zadržiaval smiech, keď Lucifer začal skákať okolo Niny a ona sa snažila od neho odtiahnuť, čo však šlo len ťažko, keďže ho mala uviazaného o ruku.
"Sally, vezmeš ho?" Vystierala ku mne ruku, ale ja som ju obišla so zdvihnutými rukami.
"Nie, nie. Dal ho tebe. Máš ho na starosti."
"Ale.." Nedopovedala, len netrpezlivo čakala, kým Jude nazbiera, čo chcel a vráti sa. Bolo to od nás zlomyseľné, ale zároveň som sa na tom skvele zabávala.
"Môžeš si ho už zobrať? Ja...nemám práve rada psy." Jude zdvihol hlavu spoza kríkov a zamieril k nej.
"Blbosť, Lucifera má rád každý. Však, zlatko?" Zasa sa mu prihováral tým roztomilým šušlaním a všimla som si, že Nine sa dvíhali kútiky úst. Ale premáhala sa nesmiať. Jude jej odmotal vodítko z ruky a vzal si svojho psa späť.
"Nič ti neurobila?" Spýtal sa čierneho maznáčika a ten mu odpovedal štekotom.
"No prepáč? Až taká hrozná nie som." Bránila sa Nina a pridala do kroku, aby nás dobehla. Jude sa za ňou široko usmieval a pohladil Luciho po hlave.
"Hej! Požičiaš mi mikinu?" Zavolal na ňu. Chvíľu váhala, no nakoniec mu podala látku, ktorú mala omotanú okolo pása. Neviem čo si myslela, že s ňou Jude bude robiť, ale ja som to tušila. Vysypal do nej hríby, čo si držal v tričko, zaviazal rukávy a prehodil si ju cez rameno. Nina na neho hľadela s otvorenými ústami a on jej len s úsmevom riekol:
"Vďaka, si poklad."
YOU ARE READING
Náhody neexistujú
RomancePokračovanie príbehu - Prekliata náhoda Kvôli nespočetným reakciám na koniec Prekliatej náhody som sa rozhodla (donútili ste ma :D) napísať pokračovanie. Tak teda, čítajte, keď ste si ho toľko žiadali :)