Voda

217 33 0
                                    

"Je ti jasné, že mi tú mikinu potom vyperieš?" Upozornila ho Nina, sotva sme sa pohli ďalej. Už sme boli blízko, videla som pomedzi stromy siluety ľudí pri jazere.

"Jasné, neboj sa." Sotva to Jude dopovedal, Lucifer zbadal motýľa poletovať okolo neho a začal poskakovať, aby ho chytil. Zavesil sa pri tom pazúrmi na chrbát svojmu pánovi práve tam, kde mal prehodenú mikinu mojej kamošky. 

"Luci! Toto nesmieš!" Pokarhal ho Jude a zvesil si ju z ramena, aby si prezrel škody, ktoré jeho pes napáchal.

"Prepáč." Previnilo sa usmial na Ninu, ktorá len nemo hľadela na svoju obľúbenú mikinu. Uprostred boli jasné stopy od pazúrov, takú dieru by sa neoplatilo ani zašívať.

Jej výraz napovedal aká je nahnevaná a že by mu najradšej jednu strelila. Jude to vytušil a tak rýchlo dodal.

"Dám ti svoju. Aspoň zatiaľ." Nina zdvihla obočie a nemo sledovala, čo robí. Otvoril malý batoh, ktorý niesol Jack a vytiahol z neho veľký kus modrej látky. Podal ho Nine a ona neveriacky otvorila ústa.

"Ty si mal celú dobu v batohu svoju mikinu a moju si použil na tie svoje nechutné hríby?"

"Len počkaj, keď si ich večer opečieme. Budeš si pýtať ešte aj dupľu." Nina len potriasla hlavou, vytrhla mu mikinu z ruky a uviazala si ju okolo pása. Jude bol vysoký chalan a tak jej jeho mikina siahala takmer až po členky. Rýchlym krokom okolo nás prešla a urazene mierila cestičkou vpred. 

"Neprehnal som to?" Spýtal sa nás potichu Jude a my sme len dusili smiech. Bolo mi jej trocha ľúto, ale zároveň som sa nemohla prestať smiať. 

"Vôbec nie." Odvetil mu Jack a pobrali sme sa za Ninou. 

Konečne sme dorazili k jazeru. Rozhliadla som sa okolo, Nina už sedela na veľkom kameni a bradu si opierala o pokrčené kolená. Zbadala som partiu chalanov neďaleko a bolo len otázkou času, kedy si ich všimne aj Nina. Prisadla som si k nej a ona práve vtedy otočila hlavu ich smerom.

"Konečne. Možno že predsa len bude sranda." Postavila sa a už mierila ich smerom, keď Jude pustil Lucifera z vodítka a ten jej okamžite zatarasil cestu. Poskakoval pred ňou a ona sa bála pokračovať. Jude sa postavil vedľa nej a založil si ruky na hrudi.

"Zabudni. Si tu s nami. Tí chalani sú pre teba neviditeľní." Mihla na neho nevraživý pohľad a sadla si späť. Mala na nich aspoň výhľad. Teda pokiaľ si Jude nasadol vedľa tak, aby na nich vôbec nevidela. Opäť sa snažila schladiť ho nahnevaným pohľadom, no on sa na ňu len usmial a zavolal k sebe Lucifera.

"Sally, nechceš ísť do vody?" Spýtal sa ma Jack, zatiaľ čo si vyzliekal oblečenie. 

"Ani nie. Vyzerá dosť studene." 

"Nebuď fajnovka. Poď." Potiahol ma za ruku, ale ja som potriasla hlavou a zostala sedieť. 

"Ako chceš, zlatko." S úsmevom sa rozbehol po brehu a doslova vletel do jazera. Kúpalo sa tam pár ľudí, ale spočítala by som ich na jednej ruke, ostatný radšej sedeli na brehu a užívali si zrejme posledné lúče slnka. 

"Kurva, to je studené!" Zreval Jack, keď sa vynoril z vody a okamžite bežal späť k nám. Pri pohľade na neho sme sa všetci začali smiať, dokonca aj Nina. 

"Vidíš, ty blázon! Na čo si tam liezol?" Skríkla som po ňom, než sa k nám dostal. Hodil sa na mňa celý mokrý a snažil sa ma objať.

"Aby si ma potom zohriala." Odtláčala som ho rukami, ale márne. Už aj tak som cítila, ako mi voda z jeho tela prechádza na oblečenie, ktoré ma začínalo chladiť. 

"Zlez zo mňa! Si studený a mokrý!" Kričala som na neho, no on ma ešte viac pritlačil k tráve a začal ma rýchlo bozkávať po lícach a po krku. Až keď som neprestávala kričať, napokon zliezol a prečesal si rukou mokré vlasy.

"Skoro som dostal infarkt. Už tam nevleziem." Dodal a začal sa rýchlo obliekať. 

"Nemôže to byť až také studené." Oponoval mu Jude a postavil sa. Zdvihli sme k nemu oči a premýšľali, čo chce asi robiť.

"Je ľadová." Oznámil mu Jack a pritúlil sa ku mne, aby sa trochu zohrial. 

"Kecáš!" 

"Tak ju choď vyskúšať!" Prešiel pár krokov smerom k vode a potom sa zvrtol späť k nám.

"Radšej nie. Verím ti." Jack sa uškrnul a objal ma okolo ramien.

"Si srab! Stavím sa, že by si tam nevliezol!" Jude si založil ruky v bok a zdvihol obočie.

"O čo?" Netušila som, že to spraví, ale podmienku mu určila Nina.

"Ak tam skočíš, budem celý víkend s vami a tých chalanov si ani nevšimnem." Obzrel sa po nich a podal jej ruku.

"Platí." Nina otvorila oči a spolu s nami ho sledovala ako sa rozbehol pomedzi stromy preč. 

"Kam beží?" Otočila sa  na nás a ja som len pokrčila ramenami. O chvíľu sme ho zbadali na skalke neďaleko. Nikto tam nebol, skákať odtiaľ do vody bolo nebezpečné, pretože dolu mohli byť kamene. No Jude to neriešil. Ani sa nevyzliekol.

"To je cvok!" Konštatovala Nina, keď sa rozbehol a skočil. 


Náhody neexistujúWhere stories live. Discover now