Nočný pokec

224 34 0
                                    

Máme tu novú časť drahí moji Angels. Dúfam, že vás nebude nudiť. Viem že sa tam nedeje nič extra ale mne to proste do deja tak pasuje, musí to tam byť. Chcela som sa spýtať, čo by ste povedali na spin-off, ktorý by sa točil okolo Niny, pretože príbeh Jacka a Sally by som rada  ako tak uzavrela. Čo vy na to? Napíšte mi názory do komentárov a užite si časť :)


Jude

Stáli sme pri jazere, až kým Nina neprestala plakať. Odtiahla sa odo mňa a utrela si slzy do rukáva mojej mikiny. Nepovedal som už ani slovo, vzal som ju za ruku a odviedol ju späť ku chatkám. V našej sa nesvietilo, predpokladal som, že Jack so Sally už spia a tak som otvoril dvere do druhej chaty a nechal Ninu vojsť. Potichu si ľahla do postele a zakryla sa. Ani som nemukol o tom, že to je moja posteľ a ľahol som si do tej, ktorú mal vybranú Jack. 

Chvíľu bolo ticho, no potom som ju zasa začul plakať. Snažila sa to dusiť, ale počul by ju aj hluchý. 

"Nina prestaň už!" Oslovil som ju jemne, aby sa konečne upokojila.

"Zasa ho vidím pred sebou. Keď...keď zavriem oči tak ...ho zasa vidím." Koktala zo seba šeptom a ja som sa prevalil na chrbát. Sledoval som strop, ktorý tvorili drevené latky usporiadané vedľa seba.

"Tak mysli na niečo iné. Nemôžeš toľko plakať, dehydruješ sa." Počul som ako sa slabo zasmiala ale plač neprestával. 

"Tak...na čo....mám myslieť?" 

"Videla si film Piatok trinásteho? Stavil by som sa, že to natáčali v podobnom kempe." Otočila sa celým telom na druhú stranu, aby na mňa videla. Cez tmu v izbe však sotva mohla vidieť moje obrysy. 

"Nenapadlo ťa nič lepšie, než spomenúť horor, kde vyvraždili celú partiu práve na takomto mieste?" Osopila sa na mňa a ja som pozrel jej smerom, hoci som ju v tej tme nerozoznal.

"Nie je to presne ono, tam bolo to jazero hneď pri chatkách. Tu by sa musel James v tom klobúku trepať cez lesík aby sa k nám dostal." 

"Aký James? Bol to Jason, Jason Vorhees a nemal klobúk ale hokejovú masku. Videl si to vôbec?" 

"No dobre, možno som si to zmýlil. Kde bol zabijak v klobúku?"

"Nočná mora z Elm Street. Freddy Krueger."

"Jasné. Nemal on tie nože, čo mu vychádzali z rúk?"

"Nie! To bol Wolverine."

"Ty si videla X-manov?"

"Jasné. Hral tam predsa Hugh Jackman."

"Takže si to pozerala len kvôli chlapovi?"

"No a čo? Ty si sa snáď nedíval na horory kvôli tým kočkám, čo tam hrajú?"

"Určite. Lenže tie kočky, čo hrali v horore z 80-teho majú teraz tak 60."

"To je fakt. Ale Hugh bude vyzerať dobre aj v šesťdesiatke."

"Hm. Akurát, že so šedivými vlasmi a bradou by vyzeral skôr ako Mikúláš a nie Wolverine."

"Trochu desivý Mikuláš s nožmi v ruke."

"Na nezbedné deti."

"Ty si cvok." Nina sa schuti zasmiala a ja som sa pridal. Chvíľu zostalo ticho a ona ho potom prerušila jediným slovom. 

"Ďakujem."

"Za čo?" Spýtal som sa zvedavo.

"Aspoň chvíľu si ma donútil na neho nemyslieť." Usmial som sa, no ona to nemohla vidieť. Opäť som mlčal ale Nina nezostala dlho ticho.

"Videl si vôbec tie filmy?"

"Nie. Iba plagáty." Nina sa rozosmiala naplno a ja som to nevydržal a začal sa smiať tiež. 

"No a čo! Pozerám iné klenoty, nie takéto."

"Aké klenoty, prosím ťa?" Spýtala sa ma ešte cez smiech.

"Forrest Gump, Zelená míľa...Nemo." Opäť sa začala smiať. Neviem prečo, mal som nutkanie rozprávať hlúposti, len aby som ju počul smiať sa. 

"Nemo? To je tvoj obľúbený animák?" 

"Sestra má dvojročnú dcéru, a ako jej strýko som povinný sa s ňou dívať aj na takéto veľkofilmy."

"No to je pravda, to musíš. Ale ja mám radšej Zootropolis." 

"Jasné. Ten králik a líška však?"

"Hej. Králik Nick a líška Judy."

"Presne." Začala sa znova smiať a ja som si podoprel hlavu rukou a hľadel urazene smerom k jej posteli. 

"Čo sa smeješ?" 

"Ani to si nevidel. Ten králik je totiž dievča a líška je chalan. Nie naopak."

"To je fuk."

"Niekedy ti budem musieť doplniť znalosti vo filmoch. Si totiž hrozný."

"Ani ty nie si dokonalá. Videla si Foresta alebo Zelenú míľu?"

"Nieee." Vysúkala zo seba zahanbene.

"Tak vidíš. Byť tebou sa bojím. Jason je určite fanúšik."

"To určite. Jason Vorhees, že je fanúšik Foresta Gumpa? To určite nie!"

"Prečo by nebol?" 

"Pretože Forest vydrží dlho utekať, Jason by sa nabehal kým by ho zabil."

Tentoraz som sa zasmial ja a zvalil som sa na vankúš. 

"Prečo si nebola takáto od rána?" Oslovil som ju zrazu a ju to zjavne zarazilo, pretože neodpovedala. 

"Nebola som taká od.." Nedokončila to.

"Odkedy Sam odišiel." Dodal som za ňu a ona si len vzdychla. V chatke nastalo ticho ale len na okamih. Zrazu sa ozval divný zvuk a Nina sa prudko posadila. 

"Čo to bolo?"

"Čo ja viem." Odpovedal som nezaujato a založil si ruku za hlavu, keď sa to ozvalo znova.

Nina vystrelila z postele a šuchla sa ku mne.

"Čo robíš?" Sedela vedľa mňa a ťahala ma za ruku.

"Čo asi? Kecáš mi tu o hororoch a teraz sa ozve toto. Choď sa pozrieť, čo to je." Bola by zrejme schopná úplne ma vytlačiť z postele, len aby som zistil čo vydáva ten škrábavý zvuk.

Vstal som teda a presunul sa k oknu nad jej posteľou, odkiaľ to prichádzalo. Takmer som dostal infarkt keď som sa nakláňal bližšie ku sklu a ucítil som ruku na svojom ramene. 

"Prepáč."Riekla ticho Nina a stiahla ruku späť. Chvíľu sme pozerali von do tmy a potom zrazu sme obaja uskočili. Za oknom totiž prebehla veverica. Obaja sme sa vydesili a ako som cúvol dozadu, zvalil som sa aj s Ninou na zem. Obaja sme padli na zadok, nohy sme mali zamotané do seba. Uškrnul som sa, vstal a podal jej ruku. 

"Neopováž sa žalovať, že ma vystrašila veverička." 

"Možno to bola besná veverica." Pokrútil som hlavou a s úsmevom si ľahol spať. Nina spravila to isté a o chvíľu už ani jeden z nás šuchot za oknom nevnímal, pretože sme zaspali. 

Náhody neexistujúWhere stories live. Discover now