Priznanie

189 31 0
                                    

"Myslíš, že sa medzi nimi niečo deje?" Spýtala som sa Jacka, keď sme kráčali asi dva metre za nimi. 

"Tebe to nedá pokoj, čo? Hovoril som ti, že Jude toto vôbec nerieši."

"Je gay?" Opatrne a potichu som sa nahla k nemu.

"Nie, nie je. Ale proste nie je len na baby ako je Nina." 

"Čo tým myslíš? Hovoríš to stále. Baby ako Nina."

"Proste...baby čo chodia na párty a zahadzujú sa s hocikým." Pozrel na mňa takmer vyčítavo, že som to doteraz nepochopila.

"Ona taká nie je, len..."

"A čo tá kabelka? Nemala tam tie kondómy bez dôvodu, Sal!" Previnilo som na neho zdvihla oči. Trochu sa upokojil a znova ma chytil okolo ramien.

"Viem, že chceš pre ňu to najlepšie. Ale hovorím ti, že Jude bude s ňou len kamarát."

"Fajn. Veď mne to nevadí. Len sa mi zdalo, že možno ..." Skočil mi do reči tým svojím drzým tónom.

"Zdá sa ti to len preto, že by si ju rada videla s niekým normálnym. Hovorím ti to naposledy. Jude môže byť len kamarát." Znelo mi to divne, začínala som byť poriadne zvedavá, prečo to Jack stále zdôrazňuje.

"Ale prečo?" Jack si vzdychol a zastavil, aby mal istotu, že nás nebudú počuť.

"Chodil s takým dievčaťom. Povedal, že už nikdy takú nechce. A bez urážky, ale bola Nine dosť podobná. V tom zlom smere." Hľadel mi priamo do očí a ja som nevedela, čo na to povedať.

"Nechaj to tak. Ako kamarát jej bude viac prospešný. Sama vidíš, že za ten deň sa trochu ľady prelomili." Prikývla som a on ma nežne pobozkal. 

"Páči sa mi, že si taká starostlivá ale občas to trošku preháňaš." Usmiala som sa a bleskovo mu odvetila.

"Ja len...aj my sme mali rušný začiatok a pozri sa na nás teraz." Opätoval mi úsmev a jemne kývol hlavou.

"To je fakt. Ale mne si len ťažko mohla odolať." Udivene som si odfrkla nad jeho sebavedomím a on ma znova objal okolo ramien. Vybrali sme sa za nimi, lebo sa nám pomaly strácali z dohľadu.

"O čom kecáte?" Skríkol po nich Jack, keď sme ich dobehli. 

"O ničom." Odvetila sucho Nina. Snažila som sa rozprúdiť debatu a pýtala som sa Juda na rôzne veci. Ako dlho má Lucifera, kde býva a podobne. Ale Nina bola zvyšok cesty ticho. 

Napokon sme sa predsa len dostali až na vrch a Jack vytiahol z ruksaku fľašku. 

"Kto si dá?"

"Ty si cvok!" Zvolala som po ňom, len čo som to zbadala. Nina mu ju ochotne vzala z ruky a otvorila ju.

"Myslíš, že zvládneme cestu tým strmákom aj v opitosti?" Ukázala som smerom, odkiaľ sme prišli. Nina sa zatvárila znechutene, keď ochutnala nápoj a pozrel na mňa.

"Neblázni, z tohto sa neopiješ. Čo to vlastne je?" Hodila oko na fľašku, ale Jack jej ju vytrhol. 

"Nechci to vedieť." Odpil si a podal ju mne.

"Vďaka, nechcem." Odbila som ho, no on sa len tak ľahko nedal.

"No tak, Sal. Bude sranda." Objal ma zozadu a dal mi pusu na krk. Nenechala som sa dlho prehovárať a ochutnala som. Hrdlo ma zaštípalo, div som to nevypľula.

"Fuj!" 

"Fajnovka ako vždy." Usúdil na moju adresu a znova ma pobozkal. Potom odovzdal fľašu svojmu kamarátovi. Lucifer začal štekať, zrejme chcel ochutnať tiež. Nina načiahla ruku k Judovi, chcela ďalší glg, ktorý jej on dopriať nechcel. Odťahoval ruku s fľaškou a ona sa naťahovala za ňou.

"Nedám ti to. Videl som ťa opitú a nič pekné to nebolo." 

"Vďaka, ale to mi je fuk." Zrazu sa ozvalo šušťanie z krovia za nami. Všetci sme sa otočili a na sekundu zostali ako zmrazení.

"Čo to bolo?" Spýtala som sa. Odpovedala mi Nina, tvár však obracala na Juda.

"Ďalšia veverička?" S Jackom sme si vymenili zmätený výraz.

"Dohodli sme sa, že nebudeme žalovať. Aj ty si sa bála."

"Nie tak ako ty!" Osopila sa na neho.

"Nie? A kto mi vliezol do postele?" Vyvalila som na nich oči.

"Kam že si vliezla?" Vyhŕkla som zo seba okamžite. Nina len otvorila ústa, ale odvetila až po chvíli.

"Len som sa trochu vyľakala. Vyviedlo ma to z miery." V ten moment sa ozval Jack, no keby som vedela, čo povie, zapchala by som mu ústa.

"Keď si vyvedená z miery, tak lezieš druhým do postele?" Jeho nemiestna poznámka Ninu urazila. To nám bolo jasné všetkým okamžite.

"Bože! Nina, prepáč. Nemyslel som to tak." Sklonila hlavu a zahryzla si do pery. Svaly na tvári sa jej napli. Potom na nás pozrela s výčitkou.

"To si všetci myslíte, však? Máte ma za šľapku?" Vytrhla Judovi fľašu z ruky a odpila si. 

"Nina, vážne som to tak nemyslel." 

"Keci! Myslel si to presne tak ako si to povedal! Preto si sa mi hrabala vo veciach, však? Chcela si vedieť, či je tvoja kamarátka ku*va!" Ukázala na mňa prstom a ja som sa cítila neskutočne previnilo. Naozaj som si to myslela? Napadlo ma to. A nie raz.

"Nič si mi k tomu nepovedala. Tak čo sme si mali myslieť?" Oblizla si pery a pozrela smerom k jazeru. Potom sa obrátila späť k nám.

"Urobila som to! Okej? Raz. Jeden jediný posratý raz som to spravila! Už ste spokojní?" Kričala po nás plná hnevu, slzy držala v kútiku oka, päste zaťala tak silno ako to šlo, len aby sa nerozplakala. Nastalo mučivé ticho a my sme čakali, kto ho preruší. 



Náhody neexistujúWhere stories live. Discover now