Bab 26

1.3K 91 0
                                    

"Baby~ nak tak baju couple ni?"

"Ambik lah aku tak kesah"

"Thanx baby~~!"

"Hmm.."

"Baby~~.. Nape muram je ni?"

"Takde apelah..."

"Baby~ nak kiss~~"

S.coups: *eeee! Yeoja ni aku sepak bibir kau nanti bengkak baru tau! Gedik!"

ChoA: babe~~ nak kiss~!

S.coups: kau ni tak tau malu ke!? Ishhh menyampah lah aku! Kenapa lah aku kene keluar dengan kau!?

ChoA: Babee~ jaga sikit mulut you tu... Daddy and mommy i da aturkan perkahwinan kita kay? So, just deal with it~

Flashback~~

XXX: hey seungcheol!

S.coups: appa! Appa buat apa kat sini!?

Encik Choi: appa saja nak tengok anak appa practice.. Nape tak boleh?

S.coups: taklah... Tapi kenapa appa datang tak cakap? Ada hal apa ni?

Encik Choi: oh.. Appa ada bincang dengan kawan appa untuk kahwinkan anak dia dengan kamu...

S.coups: sia-

XXX: hey babe~

S.coups: apa ni appa!! Dia!!? Ade ramai lagi yeoja dalam dunia ni kenapa dia!!!?

ChoA: relax babe *peluk leher s.coups* I love you...

S.coups: *baru nak tepis tangan ChoA*

Encik Choi: sekali kamu tepis dia... Kim Chaemin akan mati sekelip mata...

S.coups: a- apa?

Encik Choi: cheol-ah appa tau da perkara sebenar.. ChoA bagitau appa..

ChoA: mian... /wink/ /lepaskan peluk lengan seungcheol/

S.coups: tapi kenapa chaemin!?

Encik Choi: kamu tak tau ke? Dialah anak kepada Syarikat Kim.... Dia tu pembelot!

S.coups: appa tipu!

Sebenarnye s.coups tau pasal keluarga dia dengan keluarga Kim tu memang tak rapat... Sebab appa dia cakap keluarga Kim tu pembelot kepada company appa dia...

Encik Choi: nak tipu apa lagi seungcheol? Pernah ke dia bagitau dia tu anak kepada siapa?

S.coups: *teringat* Tak mungkin...

"Nanti jatuhlah company appa aku nanti!"

Encik Choi: baru kamu sedar kan? Dia tak cakap pada kamu sebab... Dia tau kalau dia cerita kat sume orang tentang company appanye.. Company nye pasti jatuh ...

S.coups: kenapa pulak?

ChoA: sebab kalau semua tau ada yeoja sekolah kat sini company tu akan dimalukan dan... Sebab itulah company tu akan jatuh macam tu je... Dan semua keputusan untuk jatuhkan company tu cuma ada di tangan daddy i~

Encik Choi: baiklah... Sekarang appa cuma nak satu gambar kamu berdua kiss...

S.coups: tak!

Encik Choi: ikut cakap appa! Pengawal!

Pengawal2 tu mengeluarkan pistol...

ChoA: babe~ you rase chaemin tu boleh percaya ke kalau da ayah dia pembelot.. Dia pon pembelot jugak... saya sukakan oppa..

S.coups: mian.. Aku tak suka kau... Aku suka org lain...

ChoA: oppa~ //lilitkan tangan dekat leher s.coups//

S.coups: aku cakap aku ade orang lain ka-

ChoA kiss s.coups di bibirnye...

KKACCAK!!

End of flashback..

S.coups: hm...

ChoA: hey s.coups! Lagi satu.. Kenapa skarang i tengok you tak rapat dengan chaemin? Oops... I tau da kenapa... Dia suka kan bobby sunbaenim kan? Haha... Pembelot... You still nak percaya dia?

S.coups: biarlah dia aku tak kisah langsung pun pasal dia lagi...

ChoA: so... Do you mant to marry me?

S.coups: //chaemin.. Hm.. Lantaklah..... Dia memang pembelot!// hah...












"I do..."














To be continued....

(C) BOYS HIGHSCHOOL?!✘(SVT/BTS/MX/etc.)✘Where stories live. Discover now