Bab 37

1.3K 92 0
                                    

Chaemin: se-seungcheol-ah.. Ke-kenapa kau ni?

S.coups: mianhae chae-ya.. Huk.. Huk... Mianhae..

Chaemin: k-kau tak patut ada dekat sini lah.. Pergilah dekat majlis kau tu.. Nanti choa tercari-cari...

S.coups: aku tak boleh.. Chae.. Aku tak boleh nak teruskan lagi chae.. Aku cintakan kau...

Chaemin berasa amat terkejut...

Chaemin: lupakan lah seungcheol.. Dekat sekolah tadi kau layan aku macam sampah.. Now what? Minta maaf? Apa masalah kau hah?

S.coups: dengar chae.. Aku kena kahwin sebab aku kena selamatkan ka-

Chaemin: dah lah seungcheol aku taknak tau langsung pun sebab perkahwinan kau tu.. Aku tak kisah.. It's your choice to marry her right?

S.coups: chae dengar dulu! Aku masih cintakan kau!!

Chaemin: bye seungcheol... /masuk ke dalam dorm/

Dengan pantasnya seungcheol menarik tangannya membuatkan dia berpusing..

Seungcheol mula mencium chaemin dengan rakus..

Walaupun chaemin membalas ciumannya pada pertamanya.... Dia dengan tiba-tiba meronta-ronta untuk melepaskan diri..

Tetapi seungcheol tidak hairan dan terus mencium chaemin dengan rakus dan menolak chaemin ke dinding..

Chaemin: akh! Seung-

Seungcheol tetap melakukannya...walaupun chaemin memukul-mukul dan menolak badannya..

Seungcheol memegang kedua-dua tangan chaemin dan tetap mencium bibir chaemin..

Tiba-tiba..

S.coups: akh!!

Chaemin berasa terkejut.. I.M berada di situ! Dia sedang menumbuk-numbuk muka seungcheol sampai berdarah..

Chaemin: sunbae!! Geumanhae!!

Chaemin menghalang I.M dari memukul seungcheol..

I.M: kau dengar sini ea! Kau tu dah kahwin! Dah jadi lelaki orang! Ingat sikit, bodoh tu jaga sampai tua lah! Chae! Masuk!

Chaemin: tapi sunb-

I.M: takde tapi-tapi! Masuk!

Chaemin: arasseo.. Jangan cederakan dia.. Sunbae..

I.M tak berkata apa-apa.. Dan chaemin pun masuk ke dalam dorm semula..

I.M: kau memang lelaki tak guna seungcheol...

Dengan itu seungcheol pun berdiri..

S.coups: kau takkan faham apa yang aku tengah buat, kahwin dengan choa..




'Adalah tujuan untuk aku selamatkan dia...'

Dengan kata-kata itu seungcheol berlalu pergi...

I.M: yah, choi seungcheol... Kau dah terlambat...

S.coups menoleh..

I.M: give up lah.....dia aku punya..

Dia baru teringat.. Chaemin sudah couple dengan I.M....

S.coups hanya buat-buat tidak dengar dan hanya berlalu pergi sambil berkata..

"Kau takkan faham.... Kau takkan faham......"






Keesokan harinya...

(C) BOYS HIGHSCHOOL?!✘(SVT/BTS/MX/etc.)✘Where stories live. Discover now