Bab 47

1.2K 89 16
                                    

Keesokan harinya..

Chaemin dah bangun pagi dia pun bersiap-siap dan turun ke bawah untuk bersarapan...

Sewaktu dia turun ke bawah dia nampak yang abangnya dah siap dengan memakai.... Er..... Emm.... Baju ni hah..... (Tak tau nama sebenarnya XD)

Chaemin: huuyyoooo~~~ rapmon mengancam!!!! XDXDXDXD

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Chaemin: huuyyoooo~~~ rapmon mengancam!!!! XDXDXDXD

Kata chaemin sambil dia turun ke bawah dan duduk di sebelah abangnya..

Tiba-tiba namjoon menjentik dahi dongsaengnya..

Chaemin: yah! Sakit lah!!

Namjoon: chae kena ingat.. Satu hari nanti joon akan jadi CEO Syarikat Kim nanti! Ingat tau!

Chaemin: ceyh.... So oppa nak pervi kerja lah ni?

Namjoon: yelah... Chae pon..

Chaemin: mwo!??? Taknak! Malas!

Namjoon: omma!! Appa!! Chaemin taknak kerja!!!

Omma dan appa nya yang berada di dapur yang tengah memasak tu pergi ke meja makan... Appanya membawa senduk buatan anak sahabatnya yang bernama D.O dan ommanya baru lepas basuh kuali juga adalah buatan si D.O ......

Appa&omma: apa!!?? Chae! Chae kena kerja jugak!

Chaemin: urghhh.....

Appa: nanti lepas appa hantar namjoon pergi Company appa, lepas tu chae ikut appa pergi  shopping kat AEON kita beli baju sesuai untuk setiausaha appa..

Chaemin: aikk? Oppa kerja bahagian apa?

Namjoon: oppa special~ ada bilik khas lagi~

Chaemin: ceyh... Berlagak...

Appa: hmm dah lah oppa nak masak.. Jom yeobo!

Omma: hmm..

Kemudian mereka pun masuk semula ke dapur..

Namjoon: oh! Chae-ya! Sekarang berapa hari bulan?

Chaemin: urmm... 10 hari bulan 11 hari ni hari khamis..dan tahun 2020....

(Reminder: kan dah 4 tahun berlalu XD)

Namjoon: tahun takyah cakap... Sekolah oppa ada buat reunion nanti.. Nak ikut?

Chaemin: maksud oppa... SEOUL BOYS HIGHSCHOOL?

Namjoon: iye.. Nak tak?

Chaemin: hmm... Choa... Ade ke?

Namjoon: ada lah of course... Tapi ni terbuka.. Namja, yeoja, sedara mara, kaum kerabat semua boleh bawak...

Chaemin -__-

Namjoon: ishh iyelah! Apa pasal tak percaya pulak? Majlis reunion tu semua orang boleh masuk and majlis tu appa choa dengan appa seungcheol yang buat...

(C) BOYS HIGHSCHOOL?!✘(SVT/BTS/MX/etc.)✘Where stories live. Discover now