Minggu depannya...
Pada minggu ini sekolah mereka akan menjalankan acara sukan sekolah pertandingan tersebut akan dimulakan pada hari Selasa..
(Ahad)
Murid-murid semua duduk di dalam perhimpunan...
(diorang duduk kat perhimpunanan duduk atas kerusi)
(Sekolah author duduk kat lantai dewan jaa T.T)
"Baiklah! Murid-murid sila dengar apa yang hendak saya katakan kepada awak semua! Sesiapa yang berminat untuk memasuki acara sukan sila isi nama anda di khemah-khemah yang di sediakan..Bermula dari belah kanan saya, iaitu di kiri awak, itu adalah acara lumba lari 400m, yang di sebelahnya pula adalah acara taekwando, seterusnya pula adalah acara sukan renang. Kemudian, di sebelah kiri saya iaitu di kanan awak, itu adalah acara lumba lari berpagar. Yang seterusnya pula adelah sukan 'fencing' dan akhir sekali bola sepak. Kita cuma adakan 6 acara pada tahun ini. Keputusan muktamad dan itu sahaja. Sek-"
"Jammkammannyeo! (Tunggu sekejap!)"
Tiba-tiba sahaja ada suara orang lain yang mengganggu ucapan Cikgu Na.......(yeoja)
Boo seungkwan?
Cikgu Na: ya? Ade apa seungkwan?
Seungkwan: bakk jap mic!
Cikgu Na: eh! Tanya lah elok-elok! Sapa cikgu BM awak!
Seungkwan: ye.. Cikgulah cikgu BM saya.. Cikgu, izinkan saya untuk menggunakan mikrofon yang cikgu pegang tersebut??
Cikgu Na: okey! Nah! Markah untuk awak cakap pada saya tadi kosong!! Apalah budak zaman sekarang ni memang takde adab betul!
Dengan itu Cikgu Na pun memberikan mikrofon tu kepada DivaBoo..
Cikgu Na merungut sorang-sorang sambil turun pentas..
Seungkwan memegang mikrofon itu..
Seungkwan: HELLO BOYS!!!!!!
"HELLO!!!~~~~~"
Seungkwan: korang tau kan?? Setiap kali ada acara sukan mesti ada penambahan acara~~ dia ada tiga acara! Sape tau~~~??
"RATU CANTIK!!!!"
"DANCING QUEEN!!"
"BATU KERTAS GUNTING!!!!"
Seungkwan: benar! Semua tahu kan macam mana gamenye?
"Tau!!!!!"
"Kacang jaaa!!!"
"Senang ja!!!"
"Aku nak jadi Dancing Queen!!"
"Ratu cantik itu aku!!!"
"Aku juara batu kertas gunting masa tadika!!!"
"Akulah yang akan gunting korang punye!!!!!"
Semua: Ape.... Kah?
Krik... Krik...krik...krik....
Namja: maksud aku jari korang lah~ aku nak menang game.. And aku akan pastikan aku akan kalahkan korang dengan gunting!
Namja tu cakap sambil tangannya sepit-sepit macam gunting..
Semua: oh... Ok... /pegang private/
(XD)
Seungkwan: kay boys! Shut up pleazz~ and fyi~ for your information~ aku yang akan menang Dancing Queen tu~ baiklah tu saja ... Thank you~~
Dengan itu, diva boo pun berlalu pergi dan duduk di tempat nya...
YOU ARE READING
(C) BOYS HIGHSCHOOL?!✘(SVT/BTS/MX/etc.)✘
ФанфикApabila seorang yeoja dipindahkan ke sekolah untuk murid-murid lelaki.. Apakah yang harus yeoja itu lakukan? Dengan secara paksa, dia harus memasuki sekolah tersebut. Dapatkah dia bertahan dia sekolah yang dipenuhi lelaki!? Kpop group included: SEV...