Jumaat....
Chaemin: hari jumaat.... Lagi satu hari.... Esok majlisnya... Hah.../cakap dalam hati/
Chaemin tak tau apa reaksinya bila dapat jumpa dengan seungcheol... Dia sangat rindukan seungcheol... Dia juga ada perasaan gementar...
Dia juga dapat rasakan dia akan ditimpa sesuatu... Tetapi dia tak dapat nak bayangkan... Setelah penat mundar-mandir di dalam biliknya memikirkan apa yang dia hendak buat pada hari kejadian tu.. Dia pun mencampakkan badannya ke atas katil..
Chaemin: aku harap takde apa-apa yang terjadi dekat aku...
Kemudian dia membuka phonenya yang sedang berdering menunjukkan satu mesej telah sampai...
Dia segera melihat mesej itu di notifikasinya dan terus menekan mesej tu...
Mesej tu adalah gambar...ada tiga gambar yang telah dihantar kepadanya... Gambar-gambar tu adalah chaemin bersama dengan seungcheol sewaktu mereka sembunyi-sembunyi masuk ke dalam perpustakaan dulu...
FLASHBACKChaemin: yah! Sekarang masa belajarlah! Kita nak pergi mana ni?! Nanti cikgu Jong Kook masuk lah!
S.coups: shht!! Cuaba jangan bising! Mehh ikut jee!!
Kemudian mereka pun tiba di perpustakaan...
Chaemin: yah.. Kau nak baca buku ke pinjam buku? Aku tak tau pulak kau rajin....
S.coups: -_- aku mana rajin nak baca buku ni... Aku just nak luangkan masa bersama dengan yeochin aku je~~~
Chaemin: seriously?
S.coups: yelah~ mehh duduk kat rak belakang sekali tu!
S.coups menariknya ke rak yang paling belakang dan mereka duduk di atas lantai bersama-sama..
Chaemin: so? Kau nak apa?
Kata chaemin sambil mengeluarkan phonenya lalu main game Candy Crush..
S.coups: jap...
Dia mengeluarkan phonenya dari dalam poket seluarnya dan membuka kamera..
S.coups: chaemin! Selfie!
Chaemin yang dari tadi hanya bermain game Candy Crush tiba-tiba je dia terkejut dengan panggilan seungcheol dan mengangkat kepalanya dan seungcheol pun menangkap gambar mereka secara tiba-tiba..
Chaemin: yah! Aku tak ready lah!
S.coups: ehh! Comellah!
Lepastu mereka terus selfie dan selfie dan selfie sahaja... Kemudian...
(Gambar pertama)
Muka seungcheol memandang chaemin..
(Gambar kedua)
Seungcheol mendekatkan mukanya dengan chaemin..
(Gambar ketiga)
Seungcheol kiss lips chaemin...
Lepas kejadian itu... Mereka terus keluar bersama-sama sambil memegang tangan dengan berhati-hati supaya orang lain tidak perasan...
END FLASHBACK
Setelah dia mengenangkan hal itu.. Dia tersenyum seorang diri sambil jarinya memegang bibirnya... Sedang dia meniliti gambar tu.. Tiba-tiba dia..
YOU ARE READING
(C) BOYS HIGHSCHOOL?!✘(SVT/BTS/MX/etc.)✘
FanficApabila seorang yeoja dipindahkan ke sekolah untuk murid-murid lelaki.. Apakah yang harus yeoja itu lakukan? Dengan secara paksa, dia harus memasuki sekolah tersebut. Dapatkah dia bertahan dia sekolah yang dipenuhi lelaki!? Kpop group included: SEV...