Chaemin: taknak!!!! 싫어다니까!! 하지마요!!! 그만하세요!! 내! (aku dah cakap taknak!! Janganlah!! Hentikanlah!! Tolonglah!)
Dino: erghh!! Nuna!! Erghh.. Kene... Erghh,!! Pakai!! Ba-baju ni!!!!!
Chaemin: 싫어!!!! (Taknak!!!!)
Seungkwan: ishh!! Baju ni ok lah!!!
Chaemin: taknak!!! Tak suka warna pink terang!!!
Hoshi: tarik dia kuat lagi!!!
DK: tarik!!!!!
Semua: tarik!! Tarik!! Tarik!! Tarik!!
Chaemin: omma!! Hidup chaemin dah nak berakhir!!!
Sebenarnya situasi dia macam ni...
Lepas seungkwan tunjuk baju yang chaemin kena pakai tu... Chaemin lari... Dia lari sambil jerit "taknak!! Taknak!!" Sampai dalam bilik dia kunci pintu bilik dia..
Seungkwan ketuk-ketuk pintu bilik dia tapi dia buat-buat tak tau... Lepastu seungkwan bagitau seventeen pasal tu...
Vernon bagi seungkwan kunci pendua bilik tu... Seungkwan bukak pintu guna kunci tu... Pastu seungkwan ngan seventeen senyap-senyap masuk bilik chaemin...
Chaemin tengah tidur meniarap... Seungkwan tarik kaki chaemin nak buat dia jatuh tapi... Dengab refleks yang kuat dan laju chaemin dapat pegang katil tu punya tangga! Woah! Dan sampai sekarang diorang dalam sesi tarik menarik...
(REMINDER: Katil tu size kinh yang ada dua tingkat... Ni cite author biarkan XD)
Baju tu taklah teruk mana pun...
Seungkwan: yah!! Baju tu tak teruk pun lah,!!Chaemin: taknak warna pink!!!!
The8: kau ni buta warna ke?! Tu bukan pink sangat lah!!
Chaemin: whatevah!!! Baju tu panas!!!
Joshua: kau tak pakai lagi,!!!! Mana tau panas ke tak!!
Seungkwan: aduhhh!! Mashemm nye kaki kau chae!!
Chaemin: what evah!!!!
Jeonghan: Aduh aku penat!!!
Woozi: weih jangan lepas nanti kitora-
"AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH"
Mereka semua terjatuh... Habis bergema suara garau 11 orang lelaki dekat dorm tu...
Yelah sebab orang pertama yang pegang kaki chaemin kan seungkwan pastu jeonghan... Bila jeonghan terlepaskan.. Memanglah jatuh...
Seungkwan: chae... Please lahh satu malam ni je...
Chaemin: tapi kalau ade orang tau?!
Seungkwan: yah..날 믿어, 내? (Percayakan saya, ya?)Chaemin: huh... Yelah... Bagi sini biar aku pakai sendiri baju tu..
YOU ARE READING
(C) BOYS HIGHSCHOOL?!✘(SVT/BTS/MX/etc.)✘
FanfictionApabila seorang yeoja dipindahkan ke sekolah untuk murid-murid lelaki.. Apakah yang harus yeoja itu lakukan? Dengan secara paksa, dia harus memasuki sekolah tersebut. Dapatkah dia bertahan dia sekolah yang dipenuhi lelaki!? Kpop group included: SEV...