Bab 29

1.3K 91 5
                                    

REHAT....

Krikk... Krikk.. Krikk... Krik...

SVT&C: /mngunyah makanan dan tak bersuara/














BBANG!!!!




Chaemin: ish!!!! Aku macam nak pecahkan aje muka pompuan tu!!!!

SVT: weih! Relaks! Relaks! Sabar! Bawak bertenang!

Chaemin: macam mane aku nak bertenang hah!!??

Dino: sabar nuna sabar... Nuna period ke ape? Sabar!

Jeonghan: woih! /pukul kepala dino/ jangan citer pasal period lagi boleh? Readers yeoja nanti blushing!

Dino: mianhaeyeo...

Hoshi: lagi satu... Nasib lah kat kantin ni da takde orang dah..... And kau jangan lah terjerit-jerit...

Chaemin: huk... Huk.. Uuuuuuuwahhhh!!!!!! /nangis/

DK: yah! Shushh!! Jangan lah nangis! Ade orang tengok lah!

Chaemin: uwaa!! Seungcheol nak kahwin!! Macam mana aku nak hidup!!?? Dia bagaikan udara untuk aku!! Dia bagaikan makanan untuk aku!! Uwahh!!

Pada masa yang sama The8 dan Jun rakam video chaemin ber'confess' tu..

Seungkwan: menyampah pulak aku dengar ayat macam tu...

Joshua: haihh... Minah ni memang da angau sangat dengan seungcheol tu.. Ape boleh buat?~ haih...

Dino: aduh... Nuna! Jangan memekak boleh!!? /pegang kedua-dua tangan chaemin/










SVT: wow.... Yah... Lee Chan... Neo jinjja sangnamjada..(kau memang lelaki sejati) /tabik/

Dino: jinjja? Hehe...

Chaemin: /tunduk/ mianhae...

Dino: hah.. Gwenchanayeo nuna.. Kitorang tau nuna depressed.. Tapi nuna.. Kitorang pun tengah fikir jugak puncanya.. Lebih baik kita sama-sama fikir puncanya daripada nuna menangis, nuna boleh dapat ke seungcheol hyung?

Kata-kata dino membuat mereka semua tergamam. Tak sangka pulak mereka yang dino boleh berkata sesuatu yang matang.

Di mata diorang dino hanyalah kanak-kanak ribena dan tak lebih daripada kanak-kanak milo...

Author merepek.. -,-

Chaemin: hm... Baiklah! Aku akan sedaya upaya dapatkan seungcheol dan ChoA akan mati dalam genggaman aku!!!

The8: jun... Kau tak rase ke ayat last tu macam kejam?

Jun: betul jugak.. Jap aku past kat orang lain...

Maka dengan itu jun pun berbisik-bisik dengan ahli yang lain..

Joshua: weihh.. Kitorang rasa ayat last kau tu agak... Ermm..

Woozi: hebat..

SVT: WHAT!!?!?!

Chaemin: aku tau! Kita geng ah! /tepuk tangan dengan woozi/

Woozi: jangan forget nak pukul dia guna gitar aku!

Chaemin: okeyh!!!!

Mingyu: haih... Kene sampuk lah diorang ni.../geleng kepala/

SVT: ha ah.. /geleng kepala/ woozi.. Woozi..

Woozi: hehehe.. Okey ape? Hehehe..








Dorm..(dah habis sekolah)

Dino and perfomance team skarang je ade dekat dorm, yang lain pergi jalan-jalan dengan chaemin sebab yelah ade s.coups kat dalam bilik dia.. Diorang kan kongsi bilik. Yang si chaemin sebok nak cakap dengan s.coups tapi SVT cakap

"Nanti-nanti jelah nak, bikin pening nanti jadi gaduh.."

So thats why chaemin ikut..










Dino bangun dari tengok tv dan terus masuk ke dalam bilik s.coups/chaemin. Dia ternampak yang hyungnye sedang sibuk membuat keje sekolah..


Dino: hyung, hyung betul nak kahwin ke?

S.coups: so?

Dino: erm.. Takdelah, chaemin nuna tu macam mana nanti?

S.coups: mana aku tahu..lantak dia lah..

Dino: hyung, hyung da tak ambil kisah pasal dia lagi ke?

S.coups: ha ah..

Dino: tapi hyung.. Hyung jangan menyesal satu hari nanti../keluar dari bilik/

S.coups: pehal budak tu?

Dalam hatinya mulai ade rasa ingin tahu ape maksud yang dikatakan oleh si maknae tu...


Mall...

Jeonghan: weih ape kata kita beli dress!

Chaemin: untuk ape? Buat ape? For siapa?

Joshua: haih.. Untuk dimakan.. Buat kain lap and ianya untuk kau!

Chaemin: dress boleh buat kain lap ka?

DK: apeke bodohnye lahai kau ni! Kan tadi I.M sunbae da ajak kau date?

Chaemin: hah...okeyh..
















Bersambung...

#kekeringan_idea
#mianhaeyeo
#sehatisejiwa

(C) BOYS HIGHSCHOOL?!✘(SVT/BTS/MX/etc.)✘Where stories live. Discover now