Namjoon
Aku tengok jam di tangan aku sudah pun pukul 6.. Aku dah bahagikan semuanya kepada tiga group... Hmm kalau ditambahkan semuanya 34... Aku sempat lagi tulis dekat buku nota dengan pen yang kihyun bagi.. Fuh. Nasib dia bawak..Group yang kena ambil chaemin:
Seungkwan,dino,bobby,jinhwan,j-hope,jimin,shownu dan wonhoGroup yang kena jaga bodyguard:
Hyungwon, minhyuk, kihyun, hanbin, junhoe, donghyuk, jungkook, the8 dengan vernonWalaupun ade lagi baki 17 orang, tugas diorang senang je.. Iaitu diorang kene bahagi kepada tiga group..
Panggil polis:
Joshua, jeonghan, chanwoo, I.M dengan yunhyongBackup Chaemin:
Hoshi, mingyu, woozi, jun dengan DKBackup jaga bodyguard:
Wonwoo, jooheon, jin, suga, s.coups, Taehyung dan rapmonster(Author harap korang faham XD sorry ramai sangat feveret group author semua tu XD)
Aku mula panggil semua geng-geng aku..
Namjoon: plan start... Sekarang! Group 1 pergi sekarang! Group 2 jaga group 1! Group 3 dah boleh pergi! Group 4 tengok-tengokkan group 3 lepas tu ready nak backup tau! Last sekali group aku, aku nak korang jaga bodyguard dan pastikan Choa dan familynya tak tau apa dah jadi! Arasseo!?
Semua: nae!
No one pov..
Sekarang semua dah get ready pada posisi diorang masing-masing Group 1 iaitu group seungkwan mula menyelinap keluar senyap-senyap dari situ..dan group 2 iaitu group hyungwon mengalihkan perhatian bodyguard-bodyguard yang berdiri berhampiran dengan pintu keluar. Seungkwan dan yang lain akhirnya lepas dan keluar dari bangunan hotel tu dan seungkwan menelefon drivernya untuk mengambil dia dan rakan-rakannya.
Seungkwan POV
Sekarang, kitorang tengah on the way ke rumah chaemin. Jauh jugaklah rumah dia dari sini.. Lepas beberapa minit kitorang pun sampai di hadapan rumahnya. Kitorang keluar dan masuk ke dalam rumah tu menggunakan kunci rumah yang Namjoin hyung bagi. Sebaik sahaja kitorang masuk, rumah dia amat bersepah. Betullah apa yang terjadi pada diorang tu. Aku cepat-cepat naik ke atas dan ke bilik chaemin. Aku dah pilih dress yang sesuai dan kemudian aku mengambil apa-apa beg kosong yang ada dekat dalam bilik tu dan aku juga ada ambil beberapa peralatan makeup dekat atas meja solek tu.
Dan kitorang pun terus ke hospital yang hyung cakap dekat mana chaemin berada.
Skip..
Kitorang ade dekat dalam bangunan hospital tu. Dan terus ke wad first class yang hyung dah cakap. Sebaik sahaja kitorang masuk bilik tu. Aku terus pegang tangan chaemin.
Seungkwan: weyh! Aku memang gembira jumpa kau tapi sekarang kau kena cepat! Nah pakai dress ni dah takde mase!
Chaemin: w-waeyo? Kenapa ni?
Wonho: cepat lah chae! Jangan buang masa! Bawak sekali bukti-bukti yang kau ada tu! Cepat!
Chaemin: a-arasseo! Nah ni buktinya! Kejap aku tukar dalam tandas kejap!
Skip.
Chaemin: dah!
Semua: CEPAT!!
Bobby: kau memang cute but sekarang takde mase! Jom! Hah ambik bukti tu!
Chaemin: okey!
Kitorang pun berlari keluar dari bilik tu.. Tiba-tiba..
"Tu diorang! Diorang terlepas dari majlis tu!"
YOU ARE READING
(C) BOYS HIGHSCHOOL?!✘(SVT/BTS/MX/etc.)✘
FanficApabila seorang yeoja dipindahkan ke sekolah untuk murid-murid lelaki.. Apakah yang harus yeoja itu lakukan? Dengan secara paksa, dia harus memasuki sekolah tersebut. Dapatkah dia bertahan dia sekolah yang dipenuhi lelaki!? Kpop group included: SEV...