Kim Chaemin, dia adalah seorang budak perempuan yang amat tomboy, dia adalah adik kepada Kingka Ketua group BTS Kim Namjoon tetapi dia tidak lah jahat mana pun. Dia sentiasa dikelilingi oleh lelaki sbb dia rase dia lebih sesuai dengan mereka dan tidak berasa kekok untuk berbual.
Sekarang ialah waktu cuti sekolah Chaemin dan Namjoon sedang menonton kartun cerita Oggy and The Cockroaches. Sedang syok mereka menonton cerita itu, omma mereka memanggil mereka.
N/C: ye omma!!!
Omma: sini lah!!
Mereka pon menuju ke dapur dengan langkah yang berat.
Chaemin: ade ape omma?
Namjoon: ha ah, kenapa omma? Kitorang tengah tengok Oggy ni.
Omma: omma ngan appa dah bincang..
Chaemin: bincang apa ni?
Namjoon: ha ah.. Joon tak tau pun
Omma: kita..
Chaemin: kita?
Omma: Akan berpindah ke SEOUL!!!! Kamu berdua akan disekolahkan di sana!!! Yeayy!!
Namjoon dan chaemin terkejut. Tiada sebarang bunyi pun yang keluar dari mulut mereka. Omma mereka hanya tersenyum riang bagaikan boleh melompat ke udara. Namjoon dan Chaemin memandang antara satu sama lain.. Mereka menggelengkan kepala mereka serentak.
Chaemin: ehh omma! Kawan kitorang macam mana? Diorang nak campak mana?!
Namjoon: Ha ah!! Siapa nak guide BTS nanti?? Saye nihh kan ketua group tuhh!! Takkan nak tinggal cenggitu jekk!!
Chaemin: ha ah lahh omma!!
Omma: ehh jangan risau... kita kan ade TM Unifi... boleh lah whatsapp je..
Pada mula ya Namjoon dan Chaemin berfikir bahawa tidak salah juga boleh chat di internet tetapi bila berfikir buat kali kedua mereka membantah. Mereka tetap mahu berjumpa dengan BTS. Yang paling penting sekali mereka tak nak tinggalkan chingu-chingu mereka!
C/J: TAKNAK!!
Namjoon: Joon taknak!!! Kalau omma tak bawak BTS.. Joon dengan Min tak nak pegi!!
Chaemin: ha ah!!
Ommanya terkedu, kemudian, ommanya mmpunyai idea yang bernas.
Omma: hmm kalau macam tu..kita bawak jelah diorang sekali pergi Seoul^^
Mereka berdua berasa amat terkejut, mereka memandang antara satu sama lain.
Chaemin: omma... jinjja??!!
Ommanye hanye mengangguk....
Omma: hmm.... sekolah dekat sana lelaki dengan perempuan asing-asing tau... and sekolah-sekolah tu jugak ada asrama masing-masing, so omma nak kamu berdua tinggal di asrama...
Chaemin dan Namjoon terkesima....
Namjoon: what???!! Maksudnye..... Joon tak boleh jumpe Min kat sekolah??
Omma: ha ah lah.... nk wat camne...
Chaemin: alahh omma!!! Macam mana nak jumpa kalau gitu!
Omma: eh eh kamu tu perempuan kene lah bergaul dengan perempuan... dah lahh omma nak masak....
YOU ARE READING
(C) BOYS HIGHSCHOOL?!✘(SVT/BTS/MX/etc.)✘
FanficApabila seorang yeoja dipindahkan ke sekolah untuk murid-murid lelaki.. Apakah yang harus yeoja itu lakukan? Dengan secara paksa, dia harus memasuki sekolah tersebut. Dapatkah dia bertahan dia sekolah yang dipenuhi lelaki!? Kpop group included: SEV...