Gözlerimi hafif açtığımda karşımdaa o serseri vardı. Elinde sigara vardı gözlerini kısarak içiyordu oturduğu yerden dışarıyı seyrediyordu.
Bi derdi vardı sanki . pencereye bakan gözleri bi anda üzerime çevrildi.Gözgöze geldik.
Ayağa kalkıp yanıma geldi.
üstüme örtülen ceketi aldı sanırım onun ceketiydi .
sol eliyle ceketi omzuna attı.
Ve bana bi bakış attıktan sonra evden çıktı .Bende kalkmaya çalıştım beni böyle tek başıma bırakamaz.
Ayağım uyuşmuştu ayrıca yara olduğu için ağırıyordu.sekerek onun peşinden gittim .
Tam elini tutup kendime çevirecektim ki
Bana döndü ve ben onun kucağına düştüm o beni tuttu .
bi 4 saniye bakıştık
Gözleri öyle tanıdıktı ki sanki en yakınım o .Nedenini bilmeden ona güveniyordum. Beni düzelterek.
"-ne var!"
Dedi sakince bende ona masum masum bakıyordum .
Bişey söyleyemedim."-kızım senin derdin ne"
Dedi ve bi iç geçirdi
"-söyle hadi ne istiyosun"
Ona baktım sonra tam ağzımı konuşmak için açtımki
"-ne ne ne istiyosn ne" dedi ve devam etti
"-kızım bak ya söyle yada defol! Yoksa seni gebertitim dün seni ittiğim içinde pişman filan değilim ne halin varsa gör!"
Arkasını dönerek yürümeye başladı.
"-ben ne yapıcam"dedim yumruğunu sıkarak durdu geri geldi ve hızla kafamı duvara yapıştırıp boğazımı tuttu.
"-son kez söylüyorum bi daha karşıma çıkarsan seni gebertirim."
Dedi boğazımı bıraktı ve ordan uzaklaştı.of ya acıktım ayağıma baktım mosmor olmuştu.
Çantamı taxide unutmuştum ama telefonum kabanınmın cebindeydi .
Tam 14 arama vardı bu en yakın arkadaşım yani aylin'di.
onu aradım .
"-Alo"
"- derin nerdesin ya evinize başka biri taşınmış sen nerde kalıyosun nerdesin iyimisin"
"-aylin"
"-derin hemen nerde olduğunu söyle gelip alıyorum seni"
"-bağcılar "
"-ne ne işin var orada"
"-sonra konuşsak"
"-tmm geliyorum"
Dedi ve telefonu kapattı . Bende bi kenara oturdum.
Ve onu bekledim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Mevzu Derin
Genç KurguAilesini kaybeden ve yıkılan kız. Ama ailesi onu biraz da olsa dü§ünmedi. Sokakta karşısına çıkan serseri derinin hayatını değiştirebilecek mi? Bu çocuk yoksa derinin kuzeni mi? BU SORULARIN CEVABI BU KITAPTA...