Capitolul 4

552 39 17
                                    

Myako

Stau în sufragerie cu fetele ca Deobicei eu sprijinită de perete!Lia dormea,Alex pe fotoliu,Sarah e prin laborator,Allys se joacă cu Tina,sofia si Criss stau pe telefoane,Kara citește,Reina e în grădină,Liz își ascute cuțitele,Sora e transformată în vârcolac și doarme pe covor,Bella sta pe canapea linistita!Ca Deobicei!Mă întreb undes băieți mai ales Subaru!Ok recunosc îmi place e dragut!Hihi!Dupa vin si Sarah si Reina în sufragerie!Ca tot vorbeam de ei Uitei!

Raito:Ce faceți fetelor!
Noi:Mai nimic!
Raito Si Kou se asează lângă Criss si Sofia!Ayato E pe lângă Alex,Kanato e lângă Allys se joacă împreună cu ursuleți,Reina si Yuma se tachinau,Azusa se uită la cuțitele lui Liz împreună cu ea,Reiji sta de vorbă cu Sarah despre lucruri plictisitoare la fel si Ruki si Kara!Shin o mângâie pe sora care se pare că sa trezit si ii place,wow Sarah na tipat la Sora ca era transformată în vârcolac!Shu dormea cu Lia pe canapea,Carla stătea lângă Bella amândoi parcă sunt niste statui când stau!Iar Subaru să pus lângă mine si el sprijinit de perete!Hihi!Deodată noi simptom prezenta ei!

Myako:SALVATIVA!!!!
Bella:Fiecare pe cont propriu!
Alex:Fiecare pentru el!!
Allys:Dracu ajutama!!!
Sora:Nu ea!!!!!

Toate beam panicat si ne-am băgat unde sa ne ascundem!!

Reiji:Sarah Ce se întâmplă?
Sarah:Dacă vreți sa trăiți ascudentiva!!!
Băieți:???

Ne-am ascuns după orice!!!!

???:Deci voi sunteți băieți lui Karlheinz!
Băieți:Da!
Ayato:Tu cine ești?
???:Ma veți cunoaste în câteva secunde mai întâi fetelor venit aici!!

Intro secundă eram în fața babei!!

Alex:Ce dracu vrei!!??
???:N-am voi să-mi vizites frumoasele mele fiice?
Noi:Nu!!!!
Raito:Ea e mama voastră?
Noi:Da!!

Kou: Ea e versiunea lui tata!Criss:Exact o cheamă Karla!Karla:Încântată să vă cunosc băieți!Reiji:Si a noastră!Myako:Tsk!De ce ești aici?Karla:Am venit sa vad ce faceți și sa va spun sa nu mai cauzati așa de multe probleme!Kanato:Probleme?Sarah:Da...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Kou: Ea e versiunea lui tata!
Criss:Exact o cheamă Karla!
Karla:Încântată să vă cunosc băieți!
Reiji:Si a noastră!
Myako:Tsk!De ce ești aici?
Karla:Am venit sa vad ce faceți și sa va spun sa nu mai cauzati așa de multe probleme!
Kanato:Probleme?
Sarah:Dar ce probleme am cauzat!?
Karla:Pai mai întâi!Lia n-ar trebui să dormi non-stop la școală și s afaci atatea absente!
Lia:Femeie puțin îmi pasă!
Karla:tu Sarah!
Sarah:Eu??
Karla:Da nu mai încerca să otravesti profesori doar pentru că greșesc unele chesti si n-au maniere la cum spui tu!
Sarah:Hm!!
Karla:Alex Ai dat foc unei piscine!Cum dracu nu stiu cum e posibil să dai foc unei piscine!
Ayato:Ești tare Clatito!
Alex:Stiu clatitoiule!
Ayato:clatitoi?
Alex:Da!Hihi!
Karla:Allys ți-am spus să nu-i mai terorizezi pe colegi tai!,
Allys:Nu-mi Da mie ordine!!
Karla:Sofia Încetează să-i mai gresezi sexual pe profesori tai!!
Sofia:Prea mult îmi ceri!
Karla:Si Myako!Parcă am mai spus sa nu mai distrugi clasa in care te afli!!
Myako:Taci dracu!!!(crap peretele cu pumnul)
Karla:Kara parcă am spus să nu-i mai rănești pe cei din jurul tău!
Kara:Puțin îmi pasă de acei Muritori!
Karla:Criss Nu mai împle școală de pisici!
Criss:E problema mea n-am ce face îmi plac pisicuțele mai ales motani!(se uită la Kou!)
Karla:Reina încetează să-i mai musti si sa le bei sângele colegilor de la școală știi ca nu trebuie să ne facem simptita prezenta!
Reina:Taci în pula mea dracului!!!
Yuma:Ai așa ceva?
Reina:Vrei sa verific??
Yuma:Plăcerea e a mea!
Reina:Stai departe amice!
Karla:Liz încetează să-i mai tai pe cei din jurul tău!
Liz:....
Karla:Bella si Sora de câte ori v-am spus să nu vă mai transformați când sunteți la școală și sa terorizați pe toti din școală!
Bella&Sora:Dute dracu!!!
Karla:Oh ce mă fac eu cu voi!
Sarah:Ok Bay!
Karla:Să știți că dacă mai învârti în belele no să vă mai scot!Clar!
Alex:N-ai decât!
Karla:Aveți o vârstă maturizativa!
Myako:Da cine vorbea!
Karla:Eu sunt mai matură decât voi!
Noi:Pe dracu!
Karla:Oh Doamne!Apropo aveți grijă cu știți voi!Hihi!

O observam ca se uită la băieți!

Noi:Dute în pula mea!!!
Kara:Stai așa și Sarah a spus asta!
Sarah:Ba nu!!
Noi:Ba Da!!
Karla:Eu plec pa!

Si dispare!Slava domnului ca a plecat!!

Ayato:Observ ca no suportați!
Alex:Dao dracului de curva!
Myako:Tsk!Ce pacoste!!
Sarah:E a venit aici pentru niste probleme lipsite de importanta!
Lia:Cred ca otravitul nu e important?
Sarah:Ce ai vrea sa fac vroiam sa le dau o lecție acelor idioți!
Lia:Doamne!
Sarah:Dar tu!
Lia:Oi eu dorm si chiulesc nu otrăvesc pe ceilalți!
Sarah:Tsk!

M-am plictisit de toate astea si ies afară îmi vine sa sparg ceva orice!!La cati nervi am e problema mea că am distrus o clasă,deodata a palito să fie o mamă vă asta na fost niciodată vine si se da ca nu vrea să avem probleme doar pentru a nu se mai face de râs cu noi!Niciodată na fost o mamă pentru noi,mereu am urato pentru tot!Mereu mi-am dorit o mamă ca celelate a muritorilor cel puțin ele sunt iubitoare si grijuli fata de copii lor însă mamele de vampir nu prea sunt așa!Iar despre tată ce pot spune el abia dacă puteam vorbi cu el nici nu prea vroia să mă bage în seamă mereu îmi spunea că sunt o greșeală!Crede ca eu m-am dorit să mă fii născut nu!!Nici nu observ că încep sa plâng!

Myako:De ce dracu plâng!Pentru niste chesti aiurite!

Încerc sa ma opresc dar nu pot!Ce patetic pentru mine,niciodata n-am plâns doar când eram mică și acum amintindumi toate astea nu mă pot opri din plâns!Deodată simpt doua brațe imbratisanduma !Îmi întorc capul si roșesc era Subaru!

Subaru:Ești Ok?
Myako:Eu..Da..Dece..nas fii!

Îmi întorc privirea ca să nu-mi vadă fața!Simpt ca îmi dă drumul si după îl vad in fața mea și mă ia iear în brațe și îmi pune mâna pe obraz îmi ridic capul!

Subaru:Nu minți!
Myako:Dar nu mint!
Subaru:Ba minti în clipa asta!Eu mereu nu privesc pe cineva în ochi când mint!
Myako:Cred ca ai dreptate!
Subaru:Si atunci dece plângi!
Myako:Din vina ei a cui!Deodată a palito sa fie o mamă care îi pasă de noi!
Subaru:Si de asta plângi?n-ar trebui sa plângi pentru asta!
Myako:Stiu dar mi-am mai amintit si niste chesti din trecut nu doar de asta!
Subaru:Chesti din trecut?
Myako:Da...

Mă strânge mai tare in brațe!E ciudat în clipa asta ma simpt pentru prima dată bine,imbratisarea lui mă face să mă simpt chiar bine!

Subaru:Te ..Înțeleg!
Myako:Subaru..?

Îmi ridic capul pentru al privi si dau de ochi lui sunt așa superbi!!Îl văd că se apropie si intro secundă mă trezesc sărutată!Ce sărut???Nu îl resping si ii răspund!După ne despărțim si ne uităm unul la altul!

Subaru:Îmi.pare..rău pentru asta!
Myako:Să..nu-ți..Para..

Ii spun zâmbind si îmi zâmbește și el!

Subaru:E cam..ciudat..să-mi..placa de versiunea mea dar tot vrea să te întreb..dacă..ai..vrea..sa.fii iubita mea..??
Myako:Te Înțeleg!Si.. da..mi-ar..plăcea!

Mă sărută iar!Hihi!

Subaru:Dar e posibil sa fim împreună adică e o lume paralelă?
Myako:Am citit despre asta si e posibil!
Subaru:Sunt așa fericit că e posibil!
Myako:Si eu..!hi!

Mă simpt ciudat!Adică n-am avut niciodată un iubit,si acest lucru mă cam sperie dacă nu sunt potrivita pentru el!

Subaru:Ești Ok Myako?
Myako:Da doar că mie teama!
Subaru:Teama Dece?
Myako:Pai ma cam sperie eu n-am avut niciodată un..prieten..
Subaru:Hi!Asta era !Nu-ți fă griji ,te inteleg ce simpti si mie mie teama dar nu trebuie să ne fie frică ok?spune zâmbind!
Myako:Om Subaru!
Subaru:Hai în casă!
Myako:Ok!

Si mergem în casă!Am hotărât să nu se afle încă de relația noastră.ma întreb cum va reacționa baba aia!Hm!Putin îmi pasă!!Voi fii cu cine vreau eu!Mă duc în camera si ma întind în pat și mă pierd în gândurile mele!

Scuze daca sunt greșeli!

Diabolik Loves-Lumea ParalelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum