Reina
Petrecerea de aseară a fost super tare,muzica si băutură buna!!Mă mir de Sarah care a băut o grămadă ,în toată viața mea de când o cunosc n-am văzuto punând gura abea pe un pahar de votka si ea o băut trei sticle respectul meu pentru ea!
Mă scol din pat si ma duc puțin pe afară,oare cand mergem acasă m-am plictisit aici la munte!După o oră de plimbat intru în casă și mă duc în cameră!Oare unde e Yuma ?Mmm va aparea el!Mă duc si îmi caut niste haine de schimb!Yuma: Mișto fund!
Ma întorc și îl vad pe Yuma,perversul!
Reina: Să ști că ești pervers!
Yuma:Pai sa aflam cât de pervers sunt!Mă trezesc în pat cu el peste mine!Oi tu vrei sa ajungi ingropat între cepe!-_-
Reina:Jos sau te îngrop în pădure!
Yuma:Nu prea cred!
Reina:Yuma să nu te pună ala cu coarne să încerci ceva!Îl văd rânjind pervers după ma sărută !Oi țineți mâinile acasă!Încerc să-l dau de pe mine dar porcul îmi imobilizează mâinile deasupra capului!Rupe sărutul pentru o gura de aer!
Reina:Yuma nu glumesc jos de pe mine!
Yuma:Nici eu nu glumesc acuma!Spune si ma musca de gât,ba idiotule!!
Yuma:Observ ca nuti place să fii mușcată!
Reina:Normal ca nu!Nu mă mușcat niciodată cineva!
Yuma:Cu atât mai bine,findca doar eu am voie so fac!Si ma sărută din nou,dupa un timp observ că îmi e cam rece!
Yuma: Wow! Mișto corp!!
Reina:Ce???Mă uit si observ că nu mai aveam absolut nimic pe mine!!Kya!!Mă acopăr cu mâinile,dar porcul mi le imobilizează deasupra capului!
Yuma:Corpul asta al tău e al naibi de sexy!
Reina:Pervers cu P mare ești!
Yuma:Vei afla in câteva clipe cat de pervers pot fi!Mă sărută si coboară pe gât după ma musca de unul din sâni!Am început să-l înjur de mama focului pe Yuma!
După observ că nici el nu mai avea nimic pe el!Ochi mei!!Îmi întorc privirea!Yuma:Ce te rusinezi asa?
Reina:Normal ca ma rusinezi doar ești gol!
Yuma:Si?
Reina:N-am văzut în viața mea un bărbat gol!!
Yuma:Cu atât mai bine!Deci pot spune că va durea puțin!
Reina:Poftimmm!!!!!!!Ba ce dracu o fost asta!!Mă doare de moarte,Yuma ești ca si mort în clipa din clipa asta!!Când începe să se miște e clar sunt ca si moartă dar stai sunt deja moartă!-_-
Dupa un timp începe să-mi placă,ok m-am tampit de tot cred că e de la durere!-_-Yuma:Observ câți place acuma!
Reina:Yuma după asta ești terminat!
Yuma:Deabia Aștept să ma pedepsești!*spune rânjind pervers*Asta crede ca o să-l pedepsesc cum crede el!Nici vorba !-_-
Nu mai pune el picior în cameră mea timp de un an!Criss
Plictiseala,ce as putea sa fac acuma!Mă întreb unde e Kou,ca când m-am trezit nu l-am găsit lângă mine!
După cinci minute observ că ușa se deschide si intra Kou!Kou: Neko-cha te-ai trezit!
Criss:Da!Unde ai fost?
Kou:Am ieșit puțin afară,si nu vroiam sa te trezesc!
Criss: Totuși as fii vrut să știu unde ești!
Kou:Data viitoare îți voi spune neko-cha!
Criss:Bine motanel!Kou se asează lângă mine si ma sărută până mă trezesc cu el peste mine!
Criss:Motanel Stai cuminte!
Kou:Scuze neko-cha dar nu ma pot abține!Si îmi sărută gâtul!Motanel are chef de joaca si mie nu prea îmi place !Kya Kou iati mână de pe sâni mei!
Criss:Motanel gata cu joaca!
Kou:Dar eu vreau sa ne jucam neko-cha!Spune si ma mușcă de ureche!Kou Chiar e un motanel neascultător!După un timp rămân fără nimic pe mine ,Aaa....la fel si Kou!!
Kou: Neko-cha ești așa de drăguță când te rusinezi!:3
Criss:Mrrrrr!
Kou: Neko-cha îmi place la nebunie cum faci!Cred ca va durea puțin!
Criss:Nu-mi place asta!Deodată am simptit o durere insuportabila!Motanel avea dreptate,chiar doare dar rău de tot!Cand începe să se miște devine si mai dureros dar după plăcut!
Kou: Neko-cha ești ok?
Criss:Mmm..Da..Mă sărută si își continuă treaba,daca afla vo una din fete ce am făcut cu motanel am belito rău de tot!
Sofia
Ma uit la Raito cum doarme,e așa de drăguț!Vreau sa ma scol din pat dar înainte de asta ma apropii si il sărut si când sa ma ridic acesta mă trage înapoi,era deasupra mea!
Raito:Ne Sofia-cha unde crezi ca pleci!
Sofia:Nicăieri!Hihi!
Raito:Așa sa faci!Si ma sărută,dar ce mai sărut cred că e prea mult după un minut rupe sărutul!
Raito: Sofia-cha cu greu ma mai pot abține!
Sofia:Raito Am spus..Na apuc să-i spun ce am de spus și mă sărută iar!De data asta pune mâna și unde nu trebuie!Kya mână lui e pe sânul meu!Dece ma si pt așa de ciudat când cineva ma atinge pe mine cred că așa se simptiam cei la care mă dădeam !!Dupa văd ca nu mai aveam nimic pe mine,numi place asta deloc!!După obser cas da jos haina si cămașă dupa restul hainelor!Ador ceea ce văd!
Raito:Îți place ce vezi Sofia-cha?
Sofia:Mai intrebi!Mai aveam puțin și salivam!
Raito: Sofia-cha să ști că va durea puțin!
Când să-i spun ceva am început să țip!Na glumit când a spus ca va durea dar doare foarte tare!Dupa a început să se miște,doare rău de tot dar după un timp devine plăcut!
Raito: Sofia-cha cum e?*spune rânjind!*
Nu-i pot spune că-mi place e prea jenant! Daca afla cumva Alex sau mai ales Sarah Am belito rău de tot cu ele!
Scuze daca sunt greșeli!
CITEȘTI
Diabolik Loves-Lumea Paralela
FanfictionBăieți sunt trimiși de Karl intro lume ciudata!Si se pare că în lumea aceia trăiesc versiunile lor feminine!Ei ajung sa se îndrăgostească de versiunile lor feminine!