Bella
Mă trezesc ,aw capul meu .Cineva mia dat cu ceva în cap dar cine mama naibi ma lovit.
???:Se pare că prințesă sa trezit.
Bella:Cine a spus asta?!Mă uit în stânga și în dreapta dar nu văd pe nimeni.
Bella:Oricine ai fi aratete!
???:Cum dorești prințeso.Și din umbră iese un băiat, recunosc e drăguț.
Dar Carla îl întrece!
Bella:Cine ești?
???:Pot spune acelaș lucru despre tine, frumoaso.
Bella:Spune cine ești și poate o să-ți spun si cine sunt eu.
???:Ok,mă numesc Haruko un alpha ,acum e rândul tău.
Bella:Bella.
Haruko:După cum observ ești un vârcolac ,exact ca mine.
Bella:Și cei cu asta,oricum aș vrea să plec.
Haruko:Îmi pare rău dar nu te pot lăsa.
Bella:De ce?!Eu vreau să plec.
Haruko:Naș putea lăsa o frumusețe ca tine să-mi scape.
Bella:Mă faci să râd de parcă aș fi interesată de unul ca tine.
Haruko:De ce?Nai ideie câte fete mă vor dar nu sunt interesat de ele însă de tine da.
Bella:Cum spui tu dar sunt luată deci ia-ți gândul.
Haruko:Și care e problema,dacă ai pe cineva?
Bella:Eu nu sunt o fată care umblă cu mai mulți clar!
Haruko:Hm?Fidelă fata,rare ori mai vezi un vârcolac așa.
Bella:Uite că eu sunt fidelă numai unui sigur bărbat.Dacă tipul ăsta își imaginează că va primi ceva de la mine se înșeală amarnic,sigur bărbat pe care îl iubesc e Carla și nimeni altcineva!
Liz
În clipa asta sunt în pădure cu Kara.
Liz:Ești sigură că e sigur să fim doar noi două aici?
Kara:Totul va fi bine,nu trebuie să te îngrijorezi.
Liz:Da,dar dacă pădurea e plină de vârcolaco?
Kara:Le dăm o mamă de bătaie.
Liz: Cum am putea să le dăm dacă ei vor fii mai mulți.
Kara:Vrei te rog,să nu mai fi așa fricoasă și să mă ajuți să căutăm indici.
Liz:Dar nici Sora na găsit și ea e vârcolac ,cum am putea noi găsi pe cineva dacă noi suntem vampiri.
Kara:Oh...nu știu dar trebuie să încercăm,altfel...
Liz:Altfel ce?
Kara:Sar putea să nu le mai vedem niciodată pe fete și eu una nu vreau asta,poate am avut probleme cu ele dar acum e diferit,suntem o familie și dacă cineva va răni un membru a familiei mele va avea dea face cu mine.*spune rupând un copac din râdăcini*
Liz:Kara...Nam văzuto niciodată pe Kara așa, cred că îi e frică să nu își piardă familia.
Liz:În regulă ,să mergem să căutăm indici pentru a le putea găsi pe fete,nu îmi mai e teamă deci să mergem,Kara!
Kara:Liz...,în regulă.Nu trebuie să-mi fie frică, totul va fi bine deci să ne apucăm de treabă.
Mergem puțin, și simpt un miros familiar.Liz:Kara?
Kara:Ce e ,ai găsit ceva?
Liz:Nu doar că simpt un miros familiar în directia aivi.
Kara:Familiar,al cui?!
Liz:După cum cred eu cred că e al Bellei.
Kara:Da ai dreptate simpt și eu,ar trebui să mergem.
Liz:Da.Și mergem după miros până ajungem în fața unui castel uriaș,aici simpt și mirosul lui Yuki și Myako.
Liz:Kara.
Kara:Hehe,am găsit locul.
Liz:Mai bine am pleca și iam anunta pe ceilalți.
Kara:Putem să le recuperăm și noi.
Liz:Kara nu mai fi încăpățânată,pot fii o grămadă de tipi răi și pun pariu că sunt multe garzi,trebuie să plecăm locul ăsta miroase a vârcolaci.
Kara:Dar..Deodată observ cum suntem în conjuratd de o haită de vârcolaci.
Kara:La dracu!
Liz:Aaa!Ți-am spus eu!Vârcolaci vor să atace dar sărim din cercul care ne înconjura.
Kara:Haha,fraieri.
Liz:Fugi,odată!Și o luăm la fugă cu haita după noi.
Kara:Trebuia să se întâmplă și asta,să fiu fugărită de o haita de vârcolaci și eu să fug,halal vampir mai sunt și eu.
Liz:Mai taci și fugi!
Kara:De când ești așa tare în gură.
Liz:De când cineva nu vrea să mă asculte,poate ești tu liderul familiei mele dar totuși asculta și pe alti.
Kara:Scuze!
Liz:Nu e timp de scuze, fugi ca la reducerile de la mall!
Kara:Reduceri,unde?Sper să fie și la cărți.
Liz:Ce dracu ai cu carțile că nu înțeleg!
Kara:Sictir,și joc de glezne!Unul din ei mă mușcă de picior și cad jos.
Liz:Awww!!!
Kara:Liz!Dăi drumul javră puricoasă cu purici!Kara
Iau ceva și îl lovesc în cap pe vârcolac și îi dă drumul lui Liz și o iau în stilul miresei și fug cât de repede pot.
Liz:Kara mai bine mai lăsa, altfel vei fi și tu prinsă.
Kara:No să te las pradă acelor idioți și în plus dacă afla Azusa că te-am lăsat o să îmi facă felul cu coleția lui.
Liz:Dar.Kara:Nici un dar.
Am băgat viteză până am ajuns la conac si am inchis poarta,se pare că vârcolaci nu ne mai urmăreau.
Liz:Ești bine Kara?
Kara:Da...dar tu..?
Liz:Mă doare piciorul.
Kara:Să mergem și o săți îngrijesc rana.
Liz: Ok.Intrăm înăuntru se pare că cu toți erau în sufragerie cu excepția Bellei și Kino,Subaru și Carla faceau urât, Subaru o distru un perete și o masă,Kino sio rupt leptopul în doua și sio spart telul,Carla înjura de toți morți.
Kara:Hei gașcă ne-am întors.
Sarah:Bine ati..Liz ce naiba ai pățit la picior?!
Azusa:Liz-chan!?Azusa vine la noi și o ia pe Liz în brațele lui
Liz:Sunt ok Azusa.
Azusa:Ce sa întâmplat ,de ce sângerezi?
Ruko:Ce sa întâmplat?
Kara: Vârcolaci
Reina:Vârcolaci?
Kara:Da,ne-au atacat pentru că am descoperit unde sunt fetele.
Subaru:Unde?!?
Liz:În partea de vest a păduri se află un castel.
Carla:Caste?Grrr ,nemernicul!
Kino:Tsk,dacă acel nenorocit se atinge de Yuki!
Kara:Îi știti pe răpitori?
Kino:După cum ai spus și dacă ele chiar sunt în locul ăla da.
Subaru:Eu nu mai stau,mă duc so recuperez pe Myako.
Alex:Ar trebui să vă calmați și să facem un plan,sunt sigură că sunt garzi peste tot.
Sofia:De acord.
Lia:Alex are dreptate deci să ne calmăm.Mă duc și iau trusa și mă apuc să-i îngrijesc rana lui Liz,trebuia să fiu mai atenta altfel nimic din toate astea nu sar fi întâmplat...
Scuze dacă sunt greșeli.
CITEȘTI
Diabolik Loves-Lumea Paralela
FanfictionBăieți sunt trimiși de Karl intro lume ciudata!Si se pare că în lumea aceia trăiesc versiunile lor feminine!Ei ajung sa se îndrăgostească de versiunile lor feminine!