Bella
Am ajuns acasă,nu mai am chef de nimic absolut de nimic merg în camera mea și mă schimb în pijama după cineva bate la ușă ii spun să intre era Carla!
Carla:Hei ești ok?
Bella:Da sunt.De fapt nu prea încă mă afecteaza ce a spus aia despre mine,Carla își incolaceste mâinile în jur abdomenului meu!
Carla:Ba minți!
Bella:Ce te face să crezi asta?
Carla:Pentru ca ma cunosc când mint!
Bella:Da...
Carla:Nu trebuie sa fii supărată!
Bella:Stiu...Si ce faci aici nu te-ai dus la somn?
Carla:Am venit să văd dacă ești ok si n-am chef sa dorm singur si am venit să dorm cu tine!
Bella:Bine si Carla nu!
Carla:De ce?Spune sarutanduma gâtul!De asta Baka!!
Bella:Pentru ca ești cam pervers!
Carla:Cine e?Spune rânjindSpune încă sarutanduma gâtul și puand mana unde nu trebuie!-_-
Bella:Dar cine!
Carla:Ok promit că no să-ți fac nimic!Spune incetand si lolunduma în brațe și sarutanduma!!
Bella:Promiti!
Carla:Da promit!!
Bella:Ok!!Si eram deja in pat în brațele lui!Îl las ara moștenitori dacă încearcă ceva!!
Alex
Sunt acasă Insfarsit,am nervi de nu mai pot din vina lor mai ales al ei nu-mi vine să cred că a spus acele lucruri despre mine eu nus cu Ayato pentru asta!!!Grrrr!!!Oh Doamne îmi vine să sparg fața cuiva!!!Merg în camera mea și mă pun în pat!Hm!!!După un timp se aude ușă era Ayato!
Ayato:Oi ești bine Clatito?
Alex:Da...roscovane!Si închide usa,si se apropie de pat!
Ayato:Nu trebuie s afii supărată din vina curvei ăleia!!
Alex:Stiu dar acuma la ce a spus chiar a întrecut măsura!!!Ayato se asează în pat și ma ia în brațe îmi bag fața în pieptul lui!
Alex:Nu te duci la somn?
Ayato:Ne-a Ore-sama vrea sa doarmă aici!
Alex:Ore-sama spune că nu!Mă uit la el!
Ayato:De ce Clatito?
Alex:Pentru ca nu-mi place să știu că un băiat doarme cu mine!
Ayato:Clatito doar nu crezi ca ți-aș face ceva!
Alex:La cum mă știu eu cam da!
Ayato:No comentez!
Alex:Ayato!!
Ayato:Hihi!Linistestete Clatito eu nu ți-aș face nimic niciodată!Deci nuti fă griji!
Alex:Ok..Dar dacă faci ceva te dau afară clar!
Ayato:Ok Clatito!Si ma strânge mai tare in brațe!Recunosc îmi place,dar dacă mă prinde obsedata de maniere funia ne așteaptă!-_-
Lia
Hm!!Curva dracului as vrea sa moara dar stai e Demon si e greu de ucis!Grrr!!!Ea e o mare curva Dece fix pe mine trebuia să vorbească așa despre mine nu e vina mea că eu atrageam mai multi băieți ca ea!!Si jur ca o sa o omor cumva cum își permite să se deie la Shu E iubitul meu!!Ea ce crede că sunt una din curvele ei de prietene care își împarte iubitul!Tsk!!Urc în cameră și mă trântesc în pat!!
???:Aww!
Am aterizat pe ceva când ma uit era Shu!Mă dau de pe el!
Lia:Shu îmi pare rău nu te-am văzut!
Shu:Oh...e în regulă!Mă prinde de mana si ma trage in brațele lui!Aa??
Lia:Shu Ce faci?
Shu:Dorm femeie!
Lia:Ok ai camera ta si nus femeie!-_-
Shu:E prea departe si o pot rezolva in câteva minute!
Lia:Shu!!
Shu:Linistestete ca nuti fac nimic!
Lia:Stiu dar totuși Dute în cameră ta!
Shu:Vreau sa dorm cu tine!Si ma strânge mai tare in brațe!Ok si mie îmi convine!
Lia:Dar eu nus Deacord sa dorm cu un băiat!
Shu:....
Lia:Shu?
Shu:zzzzz...O adormit Grozav sia cum ce fac?E stau bine deci la somn ma doare undeva dacă vine Sarah pe el îl spânzura nu pe mine!-_-
Sofia
Ea mereu ,Dece nu moare odată curva aia si mai ales cum pui mei își permite să se deie la Raito si in plus sa vorbească așa despre mine!Hm!!Urc în camera mea și mă bag în pat !curva nenorocită să mori cu tot neamul tău și prietenele tale!!!
Raito: Sofia-cha esti Ok?
Mă uit si era Raito în fața patului!
Sofia:Da Raito!
Raito:Ba nu ești Sofia-cha n-ar trebui să fii supărată pentru ce a spus curva aia!
Sofia:Stiu dar de data asta a întrecut măsura!
Raito: Da stiu Sofia-cha!E vina ei dacă e așa și îi place să-i rănească pe alți asta dovedește că e geloasa de a vorbit așa despre tine!
Sofia:Geloasa Dece ar fii are tot ce își dorește!Hm!Si ma trezesc cu Raito deasupra mea!Ba!!
Raito:Nu chiar tot Sofia-cha!
Sofia:Raito să nu îndrăznești si c evrei sa spui?
Raito:Vreau sa spus că ea a început să te jignească si sa spună acele lucruri despre tine in clipa in care a aflat că sunt iubitul tau si ca o refuz!
Sofia:Deci vrei sa spui ca e geloasa pe mine ca te am pe tine!
Raito:Exact si nu doar atât ești mult mai frumoasa si atrăgătoare Sofia-cha!
Sofia:Raito..Ce spune ma face sa rosesc e un dulce!După observ că-și pune capul pe sâni mei!aaa?
Sofia:Raito..?
Raito:Noapte buna Sofia-cha!
Sofia:Dormi aici?
Raito:Da!
Sofia:Oh Ok dar promitami ca no sa încerci nimic!
Raito:Promit!E as ade bine si moale!
Sofia:Da pe sâni mei!-_-Oh Doamne Raito!Pai poziția asta n-ar trebui s afie invers laso Balta dacă mă prinde Sarah am belito rău de tot mai ales eu!!
Myako
Am ajuns cu Subaru acasă la cat de supărată sunt nici mâncare nu-mi mai trebuie urcăm în camera la mine!
Subaru:Ești Ok?
Myako:Așa si așa!
Subaru:Myako..Si ma ia în brațe și mă sărută pe frunte!Acest lucru e plăcut niciodată nimeni na făcut asta!
Subaru:Nu mai fii supărată si zâmbește îmi place când te văd zâmbind!
Ii zâmbesc doar pentru a vedea si eu cum zâmbește!
Subaru:Așa te vreau!
Si ma sărută!Acest lucru mă face să mă simpt așa de ciudat dar intrun sens bun!
Subaru:Eu te las sa te odihnești!
Îl prind de mână!Stau cu fața în jos is roșie la fața!
Myako:Subaru N-ai vrea să dormi cu mine?
Subaru:Ești sigură?
Myako:Da....
Subaru:Ok dacă vrei tu!Si ne așezăm în pat și mă ia în brațe!Stau așa de bine adorm pe loc!
Dimineață mă trezesc Subaru încă dormea era așa de drăgălaș dormind!Îl sărut scurt pe buze după ma scol si ma duc sa fac o baie de vo jumătate de oră!După ies îmi iau hainele pe mine si ies și mă duc în camera !Subaru nu e unde o fii brusc cineva își incolaceste mâinile în jurul taliei mele când îmi întorc capul acesta mă sărută!Subaru: Neața!
Myako:Hi!Neata si tie!După îmi dă drumul !Si coboram jos la masă mâncăm și după mergem si ne așezăm pe Canapea si ma întreb ce vom face azi!Hotărâm sa mergem intro excursie dar unde!Vom vedea noi....
Scuze ca sunt greșeli!
CITEȘTI
Diabolik Loves-Lumea Paralela
FanficBăieți sunt trimiși de Karl intro lume ciudata!Si se pare că în lumea aceia trăiesc versiunile lor feminine!Ei ajung sa se îndrăgostească de versiunile lor feminine!