Capitolul 3

670 41 9
                                    

Myako

Subaru e super de treaba ma bucur ca am petrecut timp cu el!Hihi e ciudat ca ma simpt așa de bine în preajma unui băiat Hihihi!Intru în camera si vreau sa ma schimb când miam Dat jos ultima piesă de la lenjerie ..

Subaru:Oi Myako Ai vre....

Mă întorc și era Subaru la geam se uită la mine roșind îmi acopăr repede zonele mele intime!!

Myako:Su..baru....!!
Subaru:*//-//*
Myako:..Kya!Ieși!!
Subaru:Te aștept..afara...

Si iese repede pe geam!Nu pot sa cred ca ma văzut dezbrăcată!!E așa de stânjenitor!!!Mă inbrac repede si ies!Oare Undei Subaru spunea că mă așteaptă afară!

Subaru:Îmi pare rău!!

Ma întorc era în spatele meu!Era roșu la fața!

Myako:E în ..oridine..
Subaru:Trebuia...sa..bat la ușă mai bine..
Myako:.....

Aoleu suntem mai rosi decât roșiile Reinei!

Criss

Mițu e foarte jucăuș Hihi!Îl iau si il pun în coșulețul pe care l-am pregătit pentru el!Mă duc sa vad cu ce să mă inbrac!Aleg o ținută si o iau pe mine după ies afară în grădină ii observ pe Myako Si Subaru!Hihi Myako se pare că sa îndrăgostit!Hihi!Mă lovesc brusc de cineva!

Criss:Aw..Scuze!
Kou:Nu-i nimic neko-cha!
Criss:O tu erai motanel!
Kou:Ce faci?
Criss:Vroiam să mă plimb!Si mi-a distras atenția ceva!
Kou:Ce anume neko-cha?

Si ii arat sa se uite!

Kou:O Subaru!Hihi si Myako-cha!
Criss:Hihi!
Kou:te pot însoți ?
Criss:Mi-ar face plăcere!

Si l-am luat si pe Kou cu mine sa ne plimbam!Hihi!!Când mergem ma întâlnesc cu niste colegi de școală!

C1:Buna Criss-cha!
Criss:Buna si vouă!
C2:Auzi Criss vroaim să te întreb ceva de multă vreme!
Criss:ce anume?

Si vine în fața mea și îmi pune mâna pe obraz!Încep sa roșesc!

C2:Ești foar drăgălașă când roșești!
Criss:Aa....
C2:Ai vrea..sa..fii..
Kou:Noi mergem!

Si ma prinde de mână și mă trage dupa el!!Ce o fii pățit Kou!După ce ajungem mai încolo ne oprim!

Criss:Motanel să....
Kou:Cine era el!??spune strigând!
Criss:un ..coleg..de.scoala..

Spun speriată!

Kou:Îmi pare rău neko-cha ca am tipat!
Criss:E în ordine!

Îl iau în brate si îmi răspunde la îmbrățișare!Oare motanel a fost gelos Hihi!

Bella

Incas afară cu Carla!E de treaba băiatul!Hihi!!Inca eram transformați vroaim să vedem care e mai puternic!Era destul de puternic dar și eu sunt,era amuzant!Deodată simpt un miros cunoscut!Grrr!e aproape s-ar pe Carla eram deasupra lui si ma transform la loc după face si el la fel!

Carla:Sa întâmplat ceva?
Bella:Fă liniște e aproape!
Carla:Aproape..

Îl văd și ma las mai tare pe el,ma simptiam ciudat ca fata mea era la 2 cm de a lui!Si unde naiba pune mâna Carla!mâinile lui is pe fundul meu!

Bella:Carla..
Carla:ce e?
Bella:Mâinile tale..
Carla:Cei cu el?spune rânjind!
Bella:Hi!Firar tu!

Slava domnului nu ne-a văzut!Mă ridic de pe el și mă uit în jur sa vad daca chiar a plecat!

Carla:Hm..Stăteam bine!
Bella:Sigur..!!hai acasă!
Carla:Deja?
Bella:Vrei sa stam aici?
Carla:Dacă ești aici măcar nu mă voi plictisi!spune rânjind!
Bella:Foarte amuzant!Acasă!
Carla:Ok!

Diabolik Loves-Lumea ParalelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum