Capitolul 18

347 33 8
                                    

Yuki

Stau în pat pe telefon,mam cam plictisit si ma întreb ce as putea face..?
Totuși nu-mi vine să cred că fetele sau logodit ,ma bucur pentru ele ,dar mi se pare cam devreme din câte știu pe băieți ii cunosc doar de vo 2 săptămâni!Pot face ce vor doar sunt majore,deodata îl observ pe Kino sprijinit de ușă!

Yuki:Ce faci aici?
Kino:Am venit să văd ce faci!
Yuki:Bine ,ma plictisesc!
Kino:Te plictisești?*îl văd rânjind*

Deodată ma trezesc cu el peste mine,stai ce!

Yuki:Kino ce naiba faci?
Kino:Pai amândoi ne plictisim deci sa facem ceva împreună!
Yuki:Cum ar fii?-_-

Fara sa observ ma sărută,dar ce mai sărut!După cateva minute rup sărutul ca nu mai rezistam!

Yuki:Kino,sa știi că astfel de lucruri nu-mi plac!
Kino:Hi!Ești adorabila când te înfuri!
Yuki:Mmmm....

Simpt cum îmi sărută gatul,Kino chiar nu înțelege!Ii simpt mâna pe unul din sâni mei!

Yuki:Kya!Kino Ia-ți mână de acolo!
Kino:Observ ca nuti place!
Yuki:Normal,nimeni na făcut asta vreodată!
Kino:Cu atât mai bine!

Fara să-mi dau seama ma trezesc doar în pantaloni,cum de a făcut asta!!

Yuki:Kino!!!

El doar chicoteste,si continuă să îmi sărute gâtul după coboară si ma musca de sânul stâng!

Yuki:Kino ce mama zmeilor faci!!!!??

Doamne ce jenant!După ceva timp observ că nu mai aveam nimic pe mine ,si nici el!Aaaa ochi mei!!

Kino:Hihi!Îmi place că te ascunzi!
Yuki:Baka...!!
Kino:Te avertizez o sa doar puțin!
Yuki:Să-ți ce!!!??

Deodată simpt o durere puternica ce dracu,ma doare rău de tot!!Si începe sa se miște,durea foarte tare dar după un timp devine plăcut!

Kino:Hi!Observ ca îți cam place!
Yuki:Idiotule!
Kino:Nu fii rea!
Yuki:Uite ca sunt!Oricum tu ești versiunea mea masculina deci stiu ca este un joc pentru tine!
Kino:Sa știi că nu e!
Yuki:Ba e doar stiu cum sunt!
Kino:Daca vrei sa știi între noi există diferențe si acuma pentru mine nu este un joc Yuki!Ce am făcut acuma am făcuto pentru că te iubesc!Nu pentru ami bate joc de tine!
Yuki:Kino!
Kino:Ești o fată cam prostuță,dar chiar îmi placi Yuki de acea vreau să te întreb dacă vrei să fii sotia mea?

Si observ un inel in mână lui!

Si observ un inel in mână lui!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Yuki:Kino....
Kino:Accepți?
Yuki:Eu....da...

Îl strâng în brațe ,nu-mi vine să cred că el tocmai mă cerut de soție!Eu credeam ca totul e un joc pentru el!Findca pentru mine aproape orice e un joc!Are dreptate chiar sunt si diferențe între noi!

Liz

Eu una nu stiu dar oare ce-o fii pățit Azusa Findca în clipa asta e deasupra mea și nu știu ce are de gând!

Diabolik Loves-Lumea ParalelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum