Capitolul 14

393 33 10
                                    

Bella

Stam toate fetele in sufragerie!Deci se pare ca toate am fost cerute de sotie înafara de Yuki !Si vin si băieți cu exceptia lui Reiji oare unde e?

Ayato:Fetelor trebuie sa va spunem ceva!
Alex:Ce anume?
Shu :Azi e ziua lui Reiji!
Sarah:Serios?
Raito:Da,dar daca e ziua lui nu e si a ta?
Bella:Nu e,ziua ei e pe alta data si luna!Alta diferența intre noi!
Baieti:Ok!
Kara :Deci ce vreti sa facem?
Kanato:O petrecere surpriza!
Allys:Suna interesant!
Reina :De acord eu ajut!
Lia:La fel si noi!
Liz :Ok deci trebuie sa ne organizăm!
Criss :Deacord! Allys,Kanato,Liz si Azusa va apucați de tort!Alex,Ayato,Bella,Carla,Sora si Shin de mâncare,Lia,Shu, si eu,Kou de muzica!Myako,Subaru,Raito si Sofia Yuki si Kino de decorațiuni! Iar Sarah tu il tii ocupat pe Reiji!
Sarah:Ok!
Criss:Iti vom dă semnalul când e gata tot!
Sarah:Bine!

Si fiecare sa dus in treaba lui!Ok sa ne apucam de gătit!Hihi!

Sarah

Oare unde e Reiji!Mmm...nu e in laborator si nici in biblioteca !Poate in camera lui!
Ma duc acolo bat la usa!Observ ca nu răspunde nimeni si întru sa verific daca e acolo! E aici si doarme ma duc aproape de pat !Hihi e asa de adorabil când doarme!
Iau o pătură si când so pun pe el ,acesta se trezeste!

Sarah:Scuze Reiji Nam vrut sa te trezesc!
Reiji;E in regula Sarah!Ce vroiau sa faci cu pătura?
Sarah;Mam gandit ca o sa ti fie frig si o sa făceați ca e cam răcoare aici!
Reiji:Deci asta!Multumesc pentru grija ta!Acuma trebuie sa merg pana la bucătărie pentru a pregăti cina!

Cand sa se ridice il opresc!

Sarah:Stai Reiji nu poți !
Reiji:Dece?
Sarah:Fiindcă...Alex si cu Bella vor gasi ele !
Reiji:Parca no las ai pe Alex sa foloseasca bucătăria!
Sarah:Da dar măcar atât sa fac so las sa gătească ea fiindcă na mai facut nici o prostie!
Reiji:Inteleg!Atunci ce ar fii sa mergem in sufragerie pana pregătesc ele cina!
Sarah:Sufragerie?Mai bine am sta aici sau in camera mea!
Reiji;Ok daca asta vrei!

Doamne era cat pe ce!

Reiji:Sarah!
Sarah;Da??
Reiji:Esti ok nu prea îmi pari bine?
Sarah:Sunt ok Dece nas fii?
Reiji :Fiindcă esti cam rosie si transpiră in clipa asta!
Sarah:Sunt ok!Nuti fa griji!
Reiji:Cum spui tu!

Si ma trage langa el si ma ia in brațe! Hihi!

Kara

Am terminat de decorat sufrageria!Ceilalți au terminat tortul si mâncarea si de ales muzica deci totul e gata!Cross ii da semnalul lui Sarah si ea vine cu Reiji in sufragerie!Am stins luminile!!

Reiji:E ciudat sa luat curentul cumva?

Si aprindem luminile si sărim toți si strigăm la multi ani!Reiji rămân uimit!

Sarah:Hihi!La multi an Reiji!
Reiji:Deci tu de asta ai insistat sa nu coboram jos ?
Sarah:Da!

O ia in brațe si o sărută!Ce drăguț!:3
Dupa Kanato,Allys,Liz si Azusa au adus tortul!

Reiji;Arată minunat voi lați facut?
Ei:Da!
Yuki:Hai Reiji suflă in lumânări si puneti o dorinta!

Si sufla in lumânări si aplaudat cu toți !
Dupa am inceput petrecerea!

Yuki

Petrecerea e mișto! Muzica la maxim,o grămadă de bautura si mâncare!
Numi vine sa cred ca fetele sunt logodite,ma bucur pentru ele!Le vad pe fiecare cu iubitul ei!Ce drăguț! Hihi!
Stau pe scaun cu paharul plin de whisky in mână! Dupa il vad pe Kino asezanduse langa mine!

Kino:Salut!
Yuki:Buna!
Kino:Te distrezi?
Yuki:Da!Tu?
Kino:Mm...Asa si asa!
Yuki:Nu bei?
Kino:Ba da!Dar nu prea vreau!
Yuki:Ok!
Kino:Hai sa iesim afara!
Yuki:...ok..!

Si iesim afară! Mamă e frig de îngheață apele!Dece dracu nu mi am luat haina!

Kino:Tie frig?
Yuki:Da!Eu ma duc sami iau gheata!
Kino:Nu e nevoie !
Yuki:Ba da mor de frig!Scuzama!

Si dau sa plec dar simpt cum Kino isi incolaceste mâinile in jur taliei mele!Aa. ..

Kino:Tie frig sau cald acuma?
Yuki:Pai pot spune ca e cald!
Kino:Ma vi ur sa aud asta!

E asa de jenant! Mmmmm...
Kya simpt cum Kino îmi sărută umărul! Oi ce naiba faci si unde iti umbla mâna !Ia ti mana de sub bluza mea si sânul meu!!Oi!!

Myako

Ciudat no vad pe Yuki!Poate sa dus la culcare doar e ceasul 01:00!Ceilalți sau îmbătat cu toți!Cu exceptia mea si a Belei! Ma mir de Sarah ca sa îmbătat deobicei bea un pahar si atâta!
Deci ii observ pe ceillati!Alex si Ayato dansează de rupe pe manele împreună cu Kou si Criss!Allys ,Kanato,Liz si Azusa se băteau cu mâncare!Sofia si Raito se giugileau!Carla încerca so convinga pe Bella sa meargă pana sus !Stiu la ce se refera!Shin si sora cântau nu stiu ce dar la cum făceau se bufnea râsul!Lia si Shu au ani cate o sticlă de vin in mana si dorm Shu pe boxa mare care bucurie muzica ma mir ca nu se trezeste si Lia sub masă! Kara se tot suia pe Ruki si ii rupse cămasa după vroia sai deie si pantaloni dar am oprit o la timp!Yuma încerca sai iei sticlă de whisky din mana lui Reina! Sarah si Reiji se intreceau cine poate bea mai mult!Iar Subaru a adormit pe jos!Hihi!
Il iau ca pe un sac de cartofi si il duc in camera!Sper ca ceilalti no sa facă ceva pentru ca am plecat!
Il pun pe Subaru in pat si când sa plec acesta ma prinde de mână si ma trage in pat cu el peste mine!

Myako:Subaru ..ce faci?
Subaru:..nici..eu..nu stiu!

Si isi lasa greutate pe corpul meu!Chestia e ca fața lui stătea pe sani mei!*^*
Si nici nu il pot dă jos de pe mine!m mmm...

Scuze daca sunt greseli!
Si la Multi ani Reiji !Manieruțul meu!!!

Diabolik Loves-Lumea ParalelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum