Myako
Am ajuns cu Subaru mai departe si ne-am oprit eu inca eram roșie de la vorbele lui Ani!Eu nu de asta sunt împreună cu Subaru!
Subaru:Myako?
Myako:E în..ordine..nu..spune nimic!Mă dau un pas înapoi si îmi întorc privirea pentru a nu o vedea pe a lui fața mea era roșie toată!!Îmi ia fata in mâini și ma face să-l privesc si ma sărută!Ii răspund după ne despărțim pentru o gura de aer!
Subaru:Nu o baga in seama!
Si ma ia în brațe!
Myako:Stiu dar vorbele ei mă rănesc!
Subaru:Te Înțeleg acele vorbe chiar ca te rănesc!Si nu înțeleg dece dracu o interesează dacă te-ai...
Myako:Findca așa a fost mereu !Doar pentru că nu acceptam pe nici un băiat în viața mea!
Subaru:Ce legătură are asta?
Myako:Ea e geloasa pe mine ca foarte mulți băieți ma plăceau pe mine si nu pe ea!Si când a vazut ca tu ești iubitul meu a început să-și deie drumul la gură!
Subaru:E doar o curva nimic mai mult!!
Myako:Stiu!
Subaru:Nu te mai gândi la asta!Mă strânge mai tare din brațe și mă sărută pe frunte!
Myako:Sunt așa de rușinată la ce ai auzit despre mine!
Subaru:Pot spune si eu la ce am aflat despre tine....E așa de jenant!Oh ce as vrea sa o omor pe curva aia dar mă bucur că criss a paruito bine de tot!!
Bella
Tsk!Idioata aia curva aia trebuia neapărat sa facă ceva Doamne no mai suport pe tipa aia!!!
Carla:Ce inervanta!!
Bella:Poți so mai spui odată!
Carla:Are mult tupeu ca a vorbit așa despre tine dacă o mai aud vreodată ma țin de promisiune!Încep să râd când îmi amintesc promisiunea lui Carla Doamne!!Hihihi!Dar mai mult acuma sunt jenată de ce a auzit Carla despre mine ca incas virgina!
Carla:Chiar mă inervat la ce a spus despre tine doar cu o excepție!Spune rânjind
Numi place ranjetul ala!!!
Bella:Ok ai auzit un lucru personal despre mine sper ca nu vei încerca ceva!
Carla:Hmmm??Mă mai gândesc?
Bella:Carla!!Si ma ia în brațe!
Carla:Hihi!Nu te supăra!
Bella:Nu-mi plac glumele de genul asta!
Carla:Mie Da!Spune si ii simpt mana pe fund!Oi!!
Bella:Carla!!
Carla:N-am ce face funduletul tău drăguț ma implora să-l ating!
Bella:Poate perversiune ta ia mâna!
Carla:Ma mai gândesc!
Bella:Carla!!Oh Doamne,pervers mai ieșit deci asta e deosebire între noi el e pervers iar eu nu!-_-
Sofia
Kisa e cea mai mare curva nici no pot descrie cum poate spune asta despre mine de parcă eu sunt cu Raito doar pentru a putea să mă culc cu el!Ce proastă!!!!
Raito: Sofia-cha nu fii supărată!!
Sofia:Iubire n-am ce face!Si își incolaceste mâinile in Jurul abdomenului meu!!
Raito:Nu-mi place că fata mea sexy sa fie supărată!
Sofia:E din vina ei !
Raito: Sofia-cha nu e vina ta ca ea e o proasta nu trebuie să asculți ce a spus si eu m-am inervat când a spus acele lucruri dar mi sa părut ceva interesant acolo!Tu chiar n-ai făcuto cu nici un tip!Spune ranjind!
Sofia:Eu..Pai..spun roșie la fața!Simpt cum Raito Mă musca de ureche!Kya!
Raito:Asta înseamnă că eu te voi avea primul si pentru eternitate Sofia-cha!
CITEȘTI
Diabolik Loves-Lumea Paralela
FanfictionBăieți sunt trimiși de Karl intro lume ciudata!Si se pare că în lumea aceia trăiesc versiunile lor feminine!Ei ajung sa se îndrăgostească de versiunile lor feminine!