Myako
Sato dintre toți el!!Grrrr trebuia sa fie mort Dece nu-i mort!!
Subaru:Myako poți să-mi spui despre acest tip si dece te vrea??Spune serios!
Myako:...el vrea puterea credea dacă mama se îndrăgostește de el îl va face rege al vampirilor dar na fost așa și atunci a încercat la noi ca suntem moștenitoare si ma ales pe mine si a încercat dar l-am respins findca stiu cei trecea prin gânduri!
Subaru:Dacă crede că te poate avea se instala amarnic!Deja aparti cuiva!
Myako:Da...spun roșind!Si il vad apropiinduse si ma sărută!
Subaru:Ești a mea nu al altuia ai înțeles!
Myako:Da!Hihi!Si am mai stat în cameră și după am mers jos erau Lia,Shu,Bella,Carla ,Alex si Ayato!Ne așezăm si noi jos,dupa ii suna telefonul Belei si răspund după fața ei nu-i place!!
Bella:Ce dracu vrei!!Si de unde ai numărul meu??
Carla:Cine e?
Alex:Da dece tipi așa!
Bella:Ia ghici Cinei e Moro!
Noi:What!!Si începe să se iei la înjurat ia închis dar a mai sunat de 10 ori până i-am luat telefonul si iam răspuns !!
Myako:Auzi sa știi că am un pistol care arde de nerăbdare să facă cunoștință cu tine plus câteva lovituri deci nu mai suna!!!!
Si ii închid au început astea sa rada!
Alex: A fost buna asta Myako!
Lia:Hihi!Deacord!
Shu:dar un demon nu moare dacă îl inpusti!
Myako:Ba Da dacă ai un pistol special de omorât demoni!Si iar începem sa radem!
Ayato:Asta e tare!Hahaha!
Subaru:Hihi!Am glume in program!Hihi!Am mers la bucătărie să-mi iau ceva de băut dupa mă așez si apare Criss!
Criss:Hei Myako!
Myako:Buna..Si își ia si ea ceva de băut și se asează lângă mine!
Criss:Si tu si Subaru!Hihi!:3
Myako:Tsk!Foarte amuzant!
Criss:Hihi!Hai spunene e sau nu ceva acum între voi???
Myako:Pun pariu că dacă nu îți spun o sa ma bati la cap până afli nu-i așa?-_-
Criss:Vezi ca știi!Hihi Hai ca daca îmi spui îți spun si eu ceva!
Myako:Ok...
Criss:Yay!!Spunemi!!!!
Myako:Mai ușor să nu aude nimeni!
Criss:Ok Scuze!
Myako:Da e ceva între mine și Subaru mulțumită?
Criss:Foarte!!Kya sunt așa fericită pentru tine!
Myako:...-_-
Criss:Hihi nas fii crezut că vei fii vreodată împreună cu un băiat!
Myako:Nici eu acum tu urmezi!!
Criss:Ok!Deci motanelul si cu mine suntem un cuplu!
Myako:Bravo vouă!-_-
Criss:Hihi!!
Myako:Ma întreb oare celelate vor fii cu unul din băieți?
Criss:Mmmm...cine știe eu sper ca da!După apare Kou!
Kou:Aici erai neko-cha!o bună Myako-cha!
Myako:Salut!
Criss:Hei motanel!Si se ridică și îl ia în brațe !Kou o sărută dar ce mai sărut si unde pui mei pune mana!!
Myako:Oi Luativa o camera in clipa asta!
Kou:Buna ideie!
Criss:Myako Nu-i mai da idei!Si o ia pe sus și ies!Oricum Kou nare șansă momentan ca Criss să ajungă în patul lui!!
După cineva ma ia în brațe îmi întorc capul era Subaru!Subaru:Aici erai!
Myako:Hi!Aici sunt am stat de vorba cu Criss!
Subaru:Chesti de fete înțelegi!hi!
Myako:Hihi!Mă sărută!Hihi!După ma ia pe sus până în cameră și mă trântește în pat și mă saruta!După coboară pe gât!Wow,wow amice poate stiu cum ești dar momentan nimic nu vezi!
Myako:Subaru..Mmm..
După simpt cum își înfinge colti în gâtul meu!
Subaru:Ce e asta??
Myako:Ce e subaru?
Subaru:Sângele tau!N-am cuvinte să-l descriu e chiar mai bun ca a lui Yui si orice sânge care l-am gustat!
CITEȘTI
Diabolik Loves-Lumea Paralela
FanfictionBăieți sunt trimiși de Karl intro lume ciudata!Si se pare că în lumea aceia trăiesc versiunile lor feminine!Ei ajung sa se îndrăgostească de versiunile lor feminine!