Capitolul 28

219 23 22
                                    

Sarah

Stau linistită pe canapea și mă uit la spectacolul din fața mea.
Reina arunca cu tacâmurile ,adică doar cutitele și furculitele după Sem și Taru și Sora fuge după ea strigând să îi lase elevi în pace.Reina mereu ia plăcut să le facă asta puștilor astea doi.

Reijo:Tacâmurile mele.*spune trist*
Sarah:Îți cumpăr altele ,nu mai fi trist.

Totuși e ceva ce mă deranjează,e Bella se comportă foarte ciudat de cand a venit acasă,asta e ciudat.

Reiji:La ce te gândești?
Sarah:La Bella ,nu crezi câ se comportă cam ciudat?
Reiji:Recunosc că da,poate știe Carla ceva că din câte am observat Bella ia tot acordat atenție dar el nu o baga în seama și la um îl știu pe perversul ăla..
Sarah:Hm...asta e ciudat.

Ceva se întâmplă în casa asta și mie una nu îmi miroase a bine.

Kara:Oi Sarah,ai putea veni puțin.
Sarah:Ok,ne vedem mai târziu Reiji.
Reiji:Să nu stai mult.

Și mă sărută și după mă ridic și o urmez pe Kara.

Sarah:Care e problema?
Kara:Mă îngrijorează dispariția lui Yuki și Myako,acuma mai e și Bella.
Sarah:Deci ai observat că Bella...
Kara:Se comportă ciudat da,mai ales când iam dat înapoi cartea ei preferată care o adoră și o aruncato pe foc .
Sarah: Asta e și mai ciudat.
Kara: Trebuie să facem ceva în legătură cu asta.
Sarah:De acord.

Yuki

Mă trezesc întro cameră mar ,de ce naiba sunt aici?!

Yuki:Aw capul meu.

Brusc îmi amintesc ce sa întâmplat cineva ma răpit și ma adus aici.Mă ridic din pat dar mă simpt slăbită,observ că la mâini am două brățări,stai asta de la mâna stanga e o piatra care îți slabeste puterile de vampir iar cealaltă e facuta din piatra mări,la dracu. Brusc ușa se deschide și observ un băiat înalt în varsta de 18-19 ani.

 Brusc ușa se deschide și observ un băiat înalt în varsta de 18-19 ani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


???:Observ că teai trezit.

Nu înțeleg de ce mi se pare cunoscut.

Yuki:Da,dar de ce sunt aici?
???:Doi dintre slujitori mei teau adus aici,spuneau că ești un spion.
Yuki:Uite că nu sunt doar mă plimbam pe acolo și atât.
???:Și de ce o fată ca tine arumbla singură în toiul nopți?
Yuki:Asta e treaba mea,și dacă nu te superi as vrea să plec.
???:Îmi pare rău să te dezamagesc dar nu pot permite asta.
Yuki:Și mă rog ,de ce?
???:Pentru că acum îmi aparți mie ,prințul demonilor.
Yuko:Hm?!

Stai prințul demonilor....prințesa demonilot....numi spune că e versiunea masculină curvei aleia de Dana!!!

Yuki:Ascultă aici eu am deja un logodnic deci nu îți aparțin clar,eu îi aparțin lui Kino și vu asta basta!
???:Poftim?Vrei să spui că ești cu fratele tău?Asta e..
Yuki:Nu e fratele meu!
???:Atunci de ce semănați parcă ați fi gemeni.
Yuki:Asta pentru că sunt dintro lume paralele ,sunt versiunea lui feminină.
???:Versiunea lui feminină?Interesant.
Yuki:Deci  aș vrea să plec!
???:Acuma nici că nu te mai las mai ales că nu îl sufer pe idiotul ăla de Kino,avândute pe tine asta no sai placă si îmi place mult ideia că o pot avea pe iubita și versiunea lui feminină.

Nu îmi place situația asta deloc.Kino te rog vino mai repede după mine.
Nu îmi place cum se uită la mine,parcă mai are puțin și sare pe mine .

Myako

Unde dracului sunt,observcă sunt întro cameră .Observ că la mâini am doua brătari de piatra,o nu asta e piatra de mare și asta piatra care slabeste puterile de vampir.
Observ că ușa se deschide și pe ea intră un băiat.

???:Observ că frumoasa din pădurea adormită sa trezit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

???:Observ că frumoasa din pădurea adormită sa trezit.
Myako:Nu îmi mai spune așa și cine ești tu?!
???:Se pare că prințesa are tupeu îmi place,numele meu e Kano un demon pur.
Myako:Da,da cum spui tu acum as vrea să plec.

Spun și mă ridic și observ că vine aproape de mine.

Kano:Nu aș putea face asta,să pierd o frumusețe rară ca tine e de neacceptat.

Spune și îmi pune mâna le obraz dar îi dau mâna la o parte.

Myako:Îmi pare rău să te dezamăgesc dar sunt luată.
Kano:Serios de cine?!
Myako:Subaru Sakamaki deci dacă ți la viața ta stai departe.
Kano:O unul din fii lui și din câte am auzit acel băiat e cam periculos și oricand tiar putea face felul unei frumuseți ca tine.

Subaru niciodată nu miar face rău!

Myako:Ce te face să crezi că o să mi facă rău, nici nul cunoști!
Kano:Adevărat dar toată lumea știe că acel băiat e o problemă și o greșeală doar maicăsa așa la considerat.

Îmi încleștesc pumni,vreau să tacă să nu mai aud nici un cuvânt din gura lui el nu știe nimic despre Subaru și cum se simpte.Dacă nu tace îl omor cu mâna mea!Poate nu mai am puteri momentan dar tot știu să bat pe cineva de îl bag în comă.

Scuze dacă sunt greseli.

Diabolik Loves-Lumea ParalelaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum