Ellerin Acımı Dindiriyor

918 26 0
                                    

Aydanın agzından
Serdar bi kaç saat sonra hastaneden taburcu olcaktı heyecandan ölüyodum kaç gündür hastanedeydi yüzünü göremedim nasılda özledim of ne diyorum ben aydan saçmalama artık o adam senin malesef ki kocanın oglu ve seni sevmiyor yakında evlenecek yapma şöle şeyler diye iç sesimle savaşa girdim. Kapıyı hayvan gibi açan mahmut aga girdi içeri

" aydan birazdan hastaneye gidiyoruz biz sedefte gelcek aşşagıya in sen yapılacaklarda yardım et "
Dedi sustum ama bi cevap bekliyodu ne bekliyorsa sanki yok diecem

" tamam agam inerim " deyip usulca yatağın kenarından kalkıp odadan çıktım oglumun odasına girdim mışıl mışıl uyuyordu sessizce odadan çıktım uyanırsa aşşagıya inemezdim merdivenlerden aşşagıya inerken kalbim sızlıyordu ama öle kötü bişey olmuş gibi deilde of nie böle oluyordu niye mi. Ben sana sölüyüm dercesine iç ses serdar aklında o varken tabi kalbin çırpınır diodu deliriyorum Die korktum iç sesimle bildiğin konuşuyordum böle bişey olabilirmiydi elimi usulca kalbime koyup öle bişey varsa olmasın dedim ve mutfağa girip bi işin ucundan tuttum.

" tamam nuriye abla salatayıda yaptım birazdan terasa geçip sofrayı kurarım "
"  tamam güzel gızım sende çok yoruldun " dedi ve yanımdan geçip gitti hemen terasa çıkıp sofrayı kurdum gerçekten çok yorulmuşum demekten geri kalmadım ama serdar için degerdi hepsi istersem ölüyüm farketmez.
Hayallere dalarken konağın kapısı açıldı içeri tüm kasvetiyle önden mahmut aga arkasından üç günde çökmüş ama o güzel elaya çalan gözleriyle dağılmış saçlarını arkaya iterek giren serdar vardı bu adama nie bukdr çok tutuldum diye aklımdan geçirdim ve bana baktığını gördüm göz göze gelmiştik bi kaç saniyelikde olsa o güzel gözlerinde tutuklu kalmıştım hemen aşşagıya indim.

Serdarın agzından

En sonunda kurtuluyodum bu Nalet olası sktgm hastanesinden tamam özel pahalı ama her yerden bunalıyodum ve aydanı çok özlemiştim uzaktaysa olsa onu görmenin bana yettigni farkettim o sırada bbam ve doktor kapıdan göründü

" çıkıyomuyum artık doktor "

"  evet serdar bey artık iice iyileştiniz ama kolunuzdaki bandajı bi hafta sonra çıkartcaz "
Dedi ve odadan çıktı.

Babamın yardımıyla yataktan kalkmaya çalışırken"  ahh sktgmn yarası " diye agzımdan bi acı koptu babamın bana baktığını görünce pardon dedim ve Nalet olası hastaneden kurtuldum arabayı binip evin yolunu tuttuk aydanı görmeyi okdr çok istiyordumki arabadan kahya nın yardımıyla çıktım ve yavaş  adımlarla babam önden ben arkadan konaga girdik gözlerim avludaydı ama yoktu bi an kafamı yukarı kaldırınca o güzel kahverengi gözleriyle göz göze geldik ve kalbim deli gibi çarpmaya başladı aşıktım aydana aşıktım ama o babamın karısı ve benim üvey annem aşık oldum kadın üvey annem oluyodu  utandırdım galiba hemen gözlerini gözlerimden çekip terastan çıktı. Terasa çıktığımızda Nuriye abla vardı

" hoşgeldin ogul iyimisin " diye endişeli gözlerle bana baktı.
" iyim Nuriye abla merak etme " deyip yanaklarına öpücük kondurdum sofraya bakınca mis gibi kokular gelmeye başladı en sevdigim şey tarhana çorbası mı o
" vay sultanım sen bana tarhana çorbası mı yaptın " diyip agzım sulandı okdr güzel görünüyorduki
"  yok ogul onu ve yemeklerin bi çoğunu aydan yaptı maşallah gızıma bek becerikli "dedi inanamıyorum aydan mı yapmıştı o çorbayı gözlerim parlıyordu agrım sızım geçmişti resmen o sırada içeri aydan girdi.
" hoşgeldinnz agam "dedi gözüme bakamıyordu ah o güzel gözlerle baksan diye iç geçirdim bu hoşlantı degildi yada eglence ben aydana aşıktım sırılsıklam hemde.

Yemek sessiz geçmişti aydan kafasını kaldırmadan yiyordu yemegi sofra kalktıktan sonra koltuklara oturdum babamda yanıma gelip oturdu.

" içermiyiz ogul birer bol göpüklü gayfe "
"  olur baba " dedim babamda o gür sesiyle  '' ''aydan''' Die bağırmaya başladı o kız senin hizmetçi mi acaba mahmut aga sinirleniyodum zaten yorulmuş gözleri uykuya kendini bırakmamak için savaştaydı.
" buyrun agam "
"  bize iki tane bol göpüklü gayfe yap bakam "dedi kasıla kasıla.  Hemen agam diyip terastan çıktı yanımdan gidince soguk rüzgarlar esti yavaş adımlarla ayağa kalktım.

"  hayırdır nereye ogul " bişeyi de merak etme baba demek istesem de geliyorum bba lavaboya gitcemm dedim ve terastan çıktım Aydanın yanına gitmek istiyodum mutfağın kapısına vardıgımda Nuriye abla bulaşıkları yıkıyodu aydan ise kahveleri yapıyodu içeri girdim kolay gelsin hanımlar dedim o sırada aydan ne olduğunu anlamdım kahveyi eline döktü ve yanan elini bakıyordu safmı bu kız eli yanmış hala bakıyo hemen yanına gidip elini tuttuğumda bi an irkildi elini bırakmadım soguk suyu açıp elini tutuk sonra dolaptan buz koydum kötü yanmıştı Nuriye abla ben krem getiriyim diye koşarak üst kata çıktı tekmi kalmıştım şimdi aydanla.
Gözleri gözlerime kaymıştı bi kaç saniyelik de olsa utanıp geri çekti sâga sola bakıyordu bu kızda bana bişey hissediyo mu anlamıyorum ki.

" iimsn hastaneye gidelim mi istersen?  "
"  y - yook gerek yok iim ben " dedi ama telaşlıydı ve kekelemişti bu kıza her gecen gün aşık oluyordum galiba. Nuriye abla mutfağa girerken hemen elimi çektim kimse bilmesin yoksa aydan zor durumda kalırdı hemen çıktım mutfaktan.

Aydanın agzından ☺☺

Kahveleri yapmak için mutfağa indiğimde hala çok heyecanlıydım gözlerine baksam ve hep öle kalsam diye düşünürken içeriye o girdi serdar şuan tam karşımdaydı kolay gelsin hanımlar mı dedi bayılcm galiba derken Allah kahveyi elime döktüm sakar aydan tam sırasıydı saf saf elime bakıyodum elimi acısı umrumda değildi serdarın yanında sakarlık yapmıştım.
Bi anda serdar elimi tuttu irkildim ama elimi bırakmadı kalbim yerinden çıkacak galiba hemen elimi soguk suya tuttu ah şimdi acıyı hissetmiştim sonra dolaptan buz koydu benimle ilgileniyordu ve şuan kalbimin ritmi değişmişti. Nuriye abla mutfaktan çıkıp krem getirmeye gitti şimdi mutfakta ikimiz kalmıştık biri görse yanlış anlayacaktı Nuriye abla geldi elimi çekti hemen elinden ve o an elim acımaya başladı ve çıktı mutfaktan arkasından sadece şunu diyebildim
" ELLERİN ACIMI DİNDİRİYOR "

Kara SevdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin