Düğün Zamanı

1.9K 53 2
                                    

artık evlenecektim başka çaresi yoktu herşey için çok geçti babam benim  için mahmut ağadan yüklü bir miktarda para almıştı resmen kızını mal niyetine satmıştı akşam kına gecem olacakti . başıma  kızlar toplanmıştı beni hazırlıyorlardı ben  ise sadece onlara bakıyordum çünkü başka yapacak biseyim yoktu ....
Babam yaşındaki adamın karısı olcaktım yarın o adamın olacaktım düşündükçe deliriyodum kendi ipimi kendi koparmıştım canım daha çok yanıyordu ölseydim daha iyiydi o adamın karısı olacağım diye gözünden bi damla yaş düştüm.
Bebegim korkma diye içimden konuşuyordum İstanbuldan gitmeden önce doktora sormuştum hamilelik döneminde cinsel ilişkiye girmek bebege zarar verirmi diye çünkü biliyordum ben köye varırsam babam beni evlendirirdi doktor şuan bi sorun olmuycagını ilerleyen zamanlarda yapmamam gerektigini dedi bebegim 3 haftalıktı.
çok üzgündum moralim bozulmustum saclarım yapılıyor , üstüm giyiliyor , ve makyajimi yapıyolardı kızlar Gözümden yaşlar akmaya başladı artık dayanamıyorum kızlar histt makyajin bozulcak ne yapıyorsun die azarladilar . Ama olmuyordu içinden sessizce ağlamaktan başka çaresi yoktu aglamyı hiç sevmeyen küçükken düştüğünde bile aglamıyan biriydim yada sarılıp yaralarımı saran annemde olmasa yaşayamazdım ve aksam olmuştu kınayı yaktılar. Annem yoktu etrafta ben aglarken dayanamadı ve odadan çıktı.
fırsattan istifade hüngür hüngür ağlamaya başladım dayanamıyorum diye içinden bağırıyorum kimse duymuyordu ama o deli gibi içimden bağırıyordum.
aklıma  o anlar geldi şimdi ne yapacaktım ölsem bundan iyiydi hem namusum kirlenmişti hem hamile kalmıştım o igrenc adamdan neler oldu böle hayatımda En yakın arkadaşm esma yanıma gelip durumu anlarcasına

-gececek hepsi kuzum merak etme gececek her yara bi gün kapanacak

oynatmaya çalıştılar ama oynamak istemedim insan ölürken oynarmı?
nasıl oynayacaktım sanki sevdigim adama varıyodum zorla kızlar kaldırıp oynattı daha şonrada herkes dağıldı

Ve düğün günü çattı mahmut aga berberi çağırmış avluya tras oluyordu davullar çalıyordu ben ise evde gelinligimi zorla giymek istemeyerek giydiriliyordum.
dönmek için çok geçti ve benim için herşey bitmişti . tek derdim okumaktı o hayalimi kaybetmiştim. Erkek evi davulu zurnasıyla korna sesleriyle evin önünde durdu artık kaçacak yerim kalmadı. Kurşagımı baglayacagım abim yoktu yanımda sarılıp aglycm ablam yoktu amcamın oglu halil bagladı kurșagımı, anneme yaklaşıp sımsıkı sarıldım
- daye gurban oldugum dayem diye aglamaya başladım
- yengem ayırarak bukdr çok aglama aydan başın agrıyacak hasta Olcan gızım aneyide üzüyorsun
Diyerek ikimizi  ayırdı o an canımdan  can koptu.

Ve araba gelmişti artık herşey farklıydı bitmişti süslenmiş gelin Arabasına davul zurna ile bindim.
düğün yerine doğru gidiyorduk resmen mezarıma gidiyordum üstümde gelinlik degilde kefen vardı.

Düğün başlamış kazanlarla yemekler yapılmış davullar çalıyor halaylar çekiliyordu aga kalkıp halay çekti okadar mutluyduki pala bıyıklarının altından gülüyordu böbürleniyordu genç bi gelin geliyodu evine hemde kendi karısı olaraktan.
Aydan  ise artık evlenmek üzereydi onu kurtarcak hiç kimse yoktu onun için herşey bitmişti

Artık cok geçti

Beğenileri çoğaltalım arkadaşlar lütfen

Okumakla kalmayalım destek çıkalım lütfen 💘💘

Kara SevdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin