Terasa yanlarına geçtiğimde kahvelerini yudumluyorlardı.
Yanlarına gecip oturdum , başka yapacak biseyimde yoktuya oturmaktan başka .
Serdar ile göz göze gelmekten korkuyordum onun gözlerine hafif bi baksam herseyin anlaşılacağını düşünerek ona bakmamak için ayrıca bisyler sarf ediyordum.
" aydan zehra da senin gelinin sayılır onla iyi geçin tagammmi " diye biri bögürüyordu
" tamam ağam ' dedim aslında demek zorunda kaldım
"Evet senle çok iyi anlasacagız aydan eminim bundan " dedi 32 diş gülerek.
Herkes gülüyor kahkaha atıyor bitek serdar ve ben mutsuz gibiydik anlamıyordum o istemişti bu evliliği kendi rızası vardı ozaman neden mutsuzdu .
Terastan ayrılmak için neler vermezdim .
O sırada içeri Nuriye abla girdi yanıma doğru gelip
" aydan gızım küçük aga uyandı acıkmış " dedi
" tamam abla hemen geliyorum" dedim canıma minnet dedim çıktım terastan .
SERDAR'ın agzından
Nefes alamıyorum Allahım sen bana yardım et çektiğim bu azap ne zamana kadar sürecek .
Sabah uyandığım resmen zorla sedef ablanın sesiyle kapı çalmadan odama girdi .
" ağam " dedi sinirimi bozmuştu
" hayırdır sedef abla kapı çalmadan odaya böyle girildiğini nerde gördün " diye hışımla bağırdım
" özür dilerim ağam dünürler gelecekmis kahvaltıya haber vereyim dediydim almaya gidecekmisin ' diyip çıktı odadan.
Bi bu eksikti zaten hayatımı kendim mahvetmistim bu neki dedim kendime küfürler saydırıp yataktan çıktım.
Duştan cıktıgımda giyeceğim kıyafeti koymuşlardı yatagımın ustune giyinip odadan çıktım.
Terasa cıktıgımda babam yine herzmanki oturdugu yerde keyifli bi şekilde sigara içiyordu.
" günün hayırlı olsun baba " dedim
" seninde oğul ' dedi sırıtarak o mutluydu ya ben değildimKahvaltı sofrası hazırlanmaya başlanmıştı bile 1 2 saate bu sofranın basında aydan ben zehra olcaktık.
Bi tarafta sevdiğim kadın bi tarafta ise sevmediğim ama hayatımı paylaşacağım karım olacak kişi vardı. Terasın öbür köşesine doğru gidip diyarbakırın manzarasına baktım ayagımın altındaydı resmen bi sigara yaktım içim içimi yiye yiye sigaramı içtim .
" ağam babanız çağırıyor " diye nuriye abla soledi
Teras okdr büyüktü ikimizde terastaydık ama ben bi ucunda o diğer ucundaydı .
Yanına gittim
" buyur baba Beni çağırmışın " dedim
" oğul get dünürleri al gel "" bide şoförlükmü yapıyım baba ayakları yokmu gelsinler "
" Serdar get dünürleri al gel dedim sana sözümü ikiletme " diye kükredi emir demiri keser diye gitmek zorunda kaldım.
Odama girip yatağın ucuna oturdum parmaklarımı saç uçlarıma geçirdim , halıya odaklandım napmıştım ben bu benim için büyük bi hataydı cezaydı belkide.
Terasa cıktıgımda babam oturuyordu yanına gittim osırada aydanda yanımıza geldi .
Gözlerine bakmamak istiyordum çünkü baksam orda takılı kalcaktım emindim .
Babam hadi almaya git diyince mecbur kalktım almaya gittim.
Sofraya oturdugumzda zehra yanıma aydan ise tam karşıma oturmuştu .Ne kadar zor bişeymiş dayanırım sanıyordum ama bu gidişle dayanamayacak gibiydim.
Zehrayı sevmiyorum ama evlenecektim malesef o benim karım olacaktı. Zehra aydan ole konuşmak istiyordu onunla sıkı arkadaş olmaya kalkarsa hiç saşırmazdım.
Kahvaltı faslı bitince aydan mutfağa gitti zehra ve ailesi müstakbel kayınvalidem ve kayınpederim ile beraber oturma odasına geçtik içim daralıyordu bu evlilikle ilgili saçma konulardan nikah günü alışveriş gelinlik gibi saçma sapan zımpırtılardan .
" musadenizle efendim benim bi kaç isim var " diyip terastan sıvışırken arkamdan zehra geliyordu ." Serdar " diye ince sesiyle sesleniyordu.
" efendim " dedim bıkkın bi sesle
" aşşagıya kadar beraber inelim istedim "
" tamam " dedim koluma girdi bişey diyemiyordum ki oda haklıydı sözlüsüydüm ve yakında kocası olacaktım .
Biz aşşagıya dogru merdivenlerden inerken aydan karsımızdaydı.
O güzel gözlerini dikmiş bize bakıyordu o an orda ölmek istedim ve bu anı görmesini istemedim .
O sırada zehra yanağımdan öptü ne olduğunu anlamaya çalışırken aydan hızlıca karşı odaya geçti ."Zehra napıyosun sen ? " dedim sesim çok gür cıkmıstı emindim
" ne var bunda serdar sözlümü öpemeyecekmiyim ben " dedi kendini haklı bulur gibi
" aydan gençte olsa babamın karısı ona göre davran bidakine " diye sinirli bi şekilde uyardım .
" tamam hayatım özür dilerim haklısın genç ya ondan şey etmistim gençte olsa o benim kayınvalidem demi hahah ise bak ya kaynanam ile aramda 2 yaş var "
" tamam bidakine dikkat et " dedim hızlıca konaktan ayrıldım
😊 İki gün sonra 😊
Aydanın agzından
Sabah kalmak istemeye istemeye yataktan kalktım.
Mahmut aga dün sedef in yanındaydı inşaallah bugünde onun yanında olurdu .
İçeri kapıyı çalıp nuriye abla girdi" günaydın güzel gızım "
" günaydın ablacım " dedim yanaklarından öptüm
" Gızım zehra geldi oturma odasında seni bekler gezmeye mi ne gidecekmisiniz " dedi .
Of bide o vardı demi istemiyordum bu kızla yan yana durmayı bide gezecektik.
" tamam ablacım hazırlanıp geliyorum " dedim ablam da odadan çıktı.
Siyah uzun elbisemi giydim altınada babetlerimi giydim saçlarımı yukardan toplayıp bağladım .
Makyaj masama geçip hafif bi rimel sürdüm dudağımada paralticimi sürdüm kalktım.
Zehranin yanına gitmeden oğluşumun odasına gittim nuriye ablanın kızı vardı yanında .
Oğlumun dadısı olmuştu , cok iyi biriydi aynı annesi nuriye abla gibi oğlum uyanmış ablası ile oyun oynuyordu
" anne " demeyi de öğrenmişti .
Odaya girdigimi görünce yeni çıkan öndeki 4 disiyle " ayne " demeye başladı ellerini havaya kaldırmış ,onunla da ilgilenemiyordum Çok özlemiş yusufum kucağıma aldım sımsıkı sarıldım .
Öptüm kokladım sonra ablasına verip odadan istemeyerek ayrıldım.
Oturma odasına girdiğimde zehra tam karşıdaki koltukta oturuyordu yanında sedef vardı .
Beni görünce zehra kalktı sarıldı
" naber aydan "
" iyi işte neolsun oğlumla ilgileniyorum sen " dedim
" ah yusuf çok tatlı insaalah bizimde ole bi bebeğimiz olur serdarla " dedi güldü .
Bu kız beni sinir ediyodu ben seviyordum serdarı ona ben aşıktım ama hayallerimi babam mahmut aga ve zehra yaktı yıktı kül etti .
" hazirsan gidelim " dedi
" hazırım çıkalım " dedim şöle bi süzdürünce bumu aga karısı olcak dedim daracık kot pantolon üstünede göğüs dekolteli gömlek topuklu steletto saçlar maşa yüzde bir Ton makyaj kulakta kafam kadar küpe ..
Konaktan cıktıgımızda mahmut âganın bize ayarladıgı arabaya bindik avm 'nin önünde indik şoföre bizim işimiz bitince seni ararız diyip içeri girdik .
Koluma girip
" aydan ah ne güzel genç bi kaynana arkadaşlarıma hava atıyorum kızlar benden sadece 2 yaş büyük kaynanam diorum " diye gülüp sarıldı .
" ben kumayım zehra senin kaynanan asıl sedef " dedim uyarıcı bi dille
" olsun sende aga karısısın aydan " dedi uzatsamda anlamyicaktı haklısın deyip kestim lafı.
Her girdiği avm eli dolu ayrılıyordu ne görürse ay bu çok güzel diyip alıyor .
" aydan şu elbisenin güzelliğine bak bunu sana alalimmi " dedi .
" gerek yok canım benim ihtiyacım yok " desemde zorla benim hediyem diye aldı .
Sonra düşündüm de ben de aga karısıyim sedef her ay alışverişe çıkıyo benimde bisyler almam gerek dedim ,biraz zehraya ayak uydurup doz kapagimin hizasinda 3 4 tane elbise aldım.
Zehranin ısrarıyla 2 tanede pantolon aldım üstünede 2 gömlek 3 tişört aga bunları bana giydirmez boşuna almıştık.
AVM'den cıktıgımızda arabaya kendimi zor attım okadar yorulmustumki konaga vardığımda poşetleri kahyaya verip odama geçip soluksuz bi uyku çektim.
Uyandığımda aksam olmuştu kalkıp odadan çıktım oturma odasına girdiğimde herkes ordaydi mahmut aga
, sedef , serdar ,kızı leyla oturuyolardı." anca uyu başka bildiğin bişey yok zaten aydan " dedi sedef
" yorulmuşum " demekle yetinip koltuklardan birine oturdum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Sevdam
ChickLitSevdiğim ile olmayacak bi gelecek kurdum rüyamda " O 👨 Ben 👩 aşkımızın meyvesi 👶 " Ama bilemedim kara Sevdam olacagını