1 yaşında 🎂

471 13 2
                                    

Artık hersey daha zor benim için tek tesellim yusufum.
Sevdiğim adam evlenecek yakında onu kalbimin en derin köşelerine atmam gerek ..
Nefret edip zorla evlendirildigim kocam çocuk istiyor ..
Yaşamak haram artık bana hergün gün geçtikçe zayıflıyorum oğlum  artık mama yiyor emzirmedigim içim sutumde kesildi. Yakında 1 yaşına girecek gözümün önünde büyüyor .
Odadan çıktım düşüncelerimden sıyrılıp mutfağa indim Nuriye abla ve sultan abla yemek yapiyolardı.
" kolay gelsin ablalarım " diye gulumsedim oturdum sandalyeye peşim sıra sedef girdi mutfaga
" ne oturyon galk yardım et hanımmı sandın gendini yosmam " diyerek çemkirdi
" sedef abla ayıp oluyo " dedim sustugumdan üstüme geldi hep
" ağzın açılmış kapatmasini bilirim" diye üstüme yürüdü bu kadın çok oluyordu ben sustukca üstüme geliyo hakaret ediyordu bişey demedim yine.
"Pısırık  anana benzemem ben " diye bardağın Son damlasini doldurdu .
Dulbentinden tutup aşağıya indirdim saçını dolaba doğru ittirp
" BİRDAHA ANNEMİN ADINI O PİS AĞZINA ALMA GEBERTIRIM SENİ .!" diye bağırıp yere ittirdim . Mutfaktan çıktığımda yerden kalkma ya çalışıyordu bunu çoktan haketmisti.
Sinirli şekilde odama gidip yatagin üstünde sinirden nekafar ağladım bilmiyorum artık dayanamiyordum , annemde çok ozlemiştim zaten evlendim evleneli ne o geldi ne ben . babamın suratını gormek istemedigim için  ben gitmiyorum o neden gelmiyordu. .
Terasa çıktığımda mahmut aga oturuyordu geri dönemedim istemsizce yanına oturdum .
" aydan yusuf ziyam napiyo bagalım " diye sırıttı . Sesim çıkmıyordu nerdeyse derin bi nefes alıp
" iyi ağam odasında " diyerek başımı öne egdim o sıra aklıma doğum günü geldi söylemenin tan zamanı diye düşünürek
" mahmut agam sana bisey söylemek istiyorum " diye söyledim bi yandanda ne diycek diye korkuyordum
" sögle bagalım ne diycekmişşin " diye güldü kesin aklından iğrenç şeyler geçiriyordu .
"  şe şey agam yusufumun doğum gününe az kaldi bişeyler hazirlayayımmi ?" Gözlerimi yere diktim cevabını bekledim kesin hayır diycekti neden sormuştum ki zaten pişman olarak cevabını bekledim.
" sakalariyla oynayıp düşünür gibi yaptı olur tagam yap bagalım " diyip odadan çıktı . İnanmıyorum şimdi izin mi vermişti oğlumun ilk doğum gününü kutlayacktim

Kara SevdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin