Odadan çıkıp hemen oglumun odasına girdim yatağına baktığımda hala mışıl mışıl uyuyordu sessizce kapıyı kapatıp mutfağa girdim kahvaltı sofrası kurulmuştu nuriye ablanın yanına gidip "günaydın" diyip terasa geçtim kurt gibi acıkmıştım agada gelince sofraya oturdum kafam önümde ne kadar yiyebilirsem yedim.
Gözlerim serdarı arıyodu nerdeydi gelmemişti kahvaltı sofrasına diye düşünürken terastan içeri adımını attı sesimi duymuştu sanki birden istemsizce gülümseme oluştu yüzümde tebessüm etmemeye çalışıyodum.
Tam karşıma oturmuştu şimdi hiç yapamazdım ki kahvaltımı agır adımlarla sandalyeyi çekip" afiyet olsun " deyip terastan ayrıldım. Kalbim otur desede hızlı adımlarla terastan çıktım kokusu içime dolaraktan. Oglumun odasına girip karnnı doyurmaya karar verip merdivenlerden çıktım odasına girdiğimde uyanmış beni göremeyince aglmış olmalı gözlerini ovuşturuyodu kucağıma alıp
" anneyi mi özledin sen yusufum agladınmı beni göremeyince " diye sakinleştirerek pencerenin önüne gittim. Mahmut âga terastan aşşagıya inip konaktan gitti serdar ise eve geçiyordu terastan ayrılıp gözünü aydangilin odaya dikdiignde aydan perdenin arkasına geçti kalbim bi anda hızlı atmaya başlamıştı nie bu adamı her gördüğünde böyleydi.
Perdenin arkasından ayrılıp Yusufu Emzirdi karnı iice doymuştu ve koynumda uyuya kaldı yatağına usulca yatırdım tam çıkarken bişeyin kımıldadıgını gördüm neydi o derken öbür tarafa mı geçti o derken yusufumun odasında fare vardııııııııı..!" ayyy " diye bağırmaya başladım yusufum uyanmaması gerekti ama bende deli gibi korkuyordum hemen yataga çıktım elimde terlikle bildiğin fareyle konuşuyordum.
" tatlı fare canım fare ogluşumdan uzak dur tamamı bak sna zarar vermiycem tamamı " diyerek terliği sallıyodum o sırada bi ses geldi
" tamam size zarar vermiycem bi öpücük verirsen anlaşırız " diye hiç. Düşünmeden cevap verdim" tamam fare anlaştık " bi iki saniye sonra dank etti aklıma ne diyorum ben ya fare konuşmaz konuşamaz ki kafayı yiyorum galiba diye düşünürken kapı açıldı gözlerimi kapatıp terliği fırlattım ve ahh sesi geldi bu ses farenin degil serdarın sesiydi gözlerimi açtığımda elim ayağım deli gibi titriyodu inanamıyorum fare diye serdara vurmuştum yanındada gidemiyordum odada hala bi fare vardı.
" özz özür dilerim serdar ben seni fare sandım " diye utanarak yatağın üstünde oturuyordum.
" korktum galiba seni ne biliyim ben fareden bukadar korktuğunu şaka yapmak istedim dedi içimden istemsizce gülmek geldi bi anda sonra aklıma fare geldi odada hala bi fare var ama dedim bu sefer yatagın üstünde iki kişi vardık nasıl ya odamı korkuyodu fareden.
Fare arkada serdar onun arkasında yatakta ben beşikte Yusuf fare kovalamaca oynadık en sonunda kahya hüsnü abi geldi yakalayıp götürdü gerçekten hem gülmüş hemde çok korkmuştum yusufum zarar gelecek die çok korktum serdar ona bişey olursa naparımm ben dedim yanıma gelip elimi tuttu bi anda heryerim buz tuttu nefesim kesildi " KORKMA BEN HERZAMAN YANINDAYIM" dedi okdr güven verici bi şekilde söylemiştiki ona gerçekten aşıktım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Sevdam
ChickLitSevdiğim ile olmayacak bi gelecek kurdum rüyamda " O 👨 Ben 👩 aşkımızın meyvesi 👶 " Ama bilemedim kara Sevdam olacagını