Herşeyi çift çift görüyordum aglamamak için çok direnmiştim ama olmadı neyseki odasında aglamadım rezil olurdum.
Ona aşık oldugumu asla ögrenmemeli ASLA!
yusufumun yanına gidip sımsıkı sarıldım ondan başka kimsem yoktu canım oglum öpüp koklamaya doyamıyordum o sıra nuriye abla içeri girdi
" nerde sin sen gızım sofra öle bomboş çagırmadınmı serdarı" dedi tabi ya ben onu unuttum gözlerimi kaçırarak
" unuttum abla yusufla ilgilencem diye sen haber etsen ben kurdum sofrayı" dedim hiç keyfim yoktu.
Yanıma yaklaştı ellerini yüzümü avuç içine aldı kafamı havaya kaldırdı gözlerimi kaçırdım
" kim aglattı benim güzel gözlü gızımı böle" dedi okadar sevecen merhametli sesi vardıki herşeyi ona anlatmayı okadar çok isterdimki ama olmazdı kimsenin bilmemesi gerek ben kocamın ogluna aşık olmuştum bu zaten başlı başına bi ayıp bide utanmadan bunu anlatmak.
" bişey yok abla parmağım girdi yanlışlıkla" diye kıvırdım iyice yalancı oldum. Pek inanmamışa benziyordu" peki öle olsun gözel gızım sen yinede heç bişeye üzülme" diyip odadan ayrıldı .
Ah be nuriye ablam keşke öle olsa derdimi dinleyecek biri olsa okadar doldumki annem, anneme herşeyi anlatabilsem ama evlendiğimden beri bikere bile beni görmeye gelmedi başkada kimim kimsem yokki. Ogluşumun emzirip kucağıma alıp avluya çıktım azcık hava alsın diye güneşi görür görmez gözlerini yummaya başladı ah be paşam nemzn anne diyeceksin sen yavaş yavaş konuşmaya başlamıştı.
"Eee,eegg" bunlardan başka bişey demiyordu. Ama artık konuşma zamanı gelmişti.
Kafamı yukarı dogru kaldırdığımda terasta bizi izleyen serdarı gördüm tekrar evliymişiz gibi hissettim.
Eliyle gel işareti yaptı sagımı solumu döndüm benden başka kimse yoktu avluda benmi diye kendimi gösterdim yinede gel gel diye işaret etti kalbim tekrardan hızlıca atmaya başladı yusufumuda alıp terasa çıktım.
" kardeşimi çok özledim göremiyorum iki seviyim" dedi ve kucağıma dogru baktı dogru ya kardeşi abisinin kucağına verdim sevmeye başladı sonra koltuklara oturduk karnına bıdı bıdı yaptıkça yusufum kahkaha atıyordu o güldükçe serdarda gülüyordu sesleri tüm terası doldurmuştu işte huzurun mutluluğun sesleriydi.
"kocaman olmuş paşam" dedi bana dönerek
" evet gittikçe büyüyor oglum" dedim gülerek
"konuşmaya başlamadımı" dedi busefer kucağında dikkatlice tutarak
" bakalım bekliyorum" demekle yetindim gerçekten yusufum artık konuşacak zamana gelmişti o sıra oglum dan bi ses geldi..
ilk cümlesi " Ba Ba" oldu oglum serdarın kucağında ve Baba dedi inanmıyorum gözlerimden yaş geldi mutluk gözyaşlarıydı bunlar emindim.
Serdar da gerçekten mutluydu ama çekindiği bişeyler vardı sonra yusufumu kucağıma verdi giderkende
" babam çok sevinecek küçük aga nın ilk cümlesi baba oldu" dedi ve terastan soguk rüzgarlar estirerek gitti.
Ne ne demişti o sevincimi yeniden kursağımda bırakmayı becermşti hızlıca terastan çıkıp yusufun odasına gittm oglumu beşige koyup kapının arkasında hüngür hüngür ağlamaya başladım. Nefes alamıyordum ve oglum korkmaya başlamıştı agladıgımdan dolayı gözyaşımı silip yanına koştum kucağıma alıp koynuma bastırdım" aglama bebegim özür dilerim çok özür dilerim annecim" diyerek sakinleştirmeye çalıştım benim yüzümden onu aglamaya hakkım yoktu koynumda uykuya dalmıştı.
Yavaşça beşigine yatırdım sonrada agır adımlarla odasından çıkıp kendi odama gittim kapıyı kitleyip kendimi banyoya attım sıcak suyun altında gevşeyip rahatladım. Ve aglmaya başladım su döküldükçe serdarın dedikleri aklıma geliyordu dün beni öpmüştü ve rüya alemine sürüklemişti sonra da bunun bi hata oldugunu söyleyip benim kalbimi kırmıştı ortadan ikiye...
oğlumun ilk cümlesi baba olmuştu ve serdarın kucağında ben mutluktan uçmuştum ama o babam çok mutlu olacak diye beni tekrardan umutsuzluğa götürmüştü aglamktan perişan olmuştum ve üşümeye başladıgmı anlayınca duştan çıktım bugun aga yoktu eşofman ve tişört giyip saçlarımı kuruttum yaatagımın üstüne attım kendimi gerçekten çok yorulmuştum ruhen artık aglamktan gözlerimde yaş kalmamıştı.
Hatamı düzeltiyorum artık sen olmayacaksın hayatımda artık
SERDAR HANCIOGLUSerdarın agzından
Aydanı çok seviyordum ama olmazdı ona umut veriyomuş gibi hissettim duygularımı anlıyacak diye zaten korkuyorum bide dün o kadar sarhoş olacak ne vardı mk diye kendime küfredip duyuyordum öpmüştüm aydanı pişman degildim o güzel dudaklarına susamış gibi öpmüştüm ama o babamın karısı böle bi gerçek vardı.
Sabah güzel bi sesle uyandım Allahım bu rüyamıydı yoksa beni çagıran kişi aydanmıydı rüyamda bile onun sesini duyuyorum töbe töbe diyip gözlerimi açmamla
Aydanı karşımda görmem bir oldu sevdim kadın tam karşımda beni uyandırmaya çalışıyordu evli gibi hissettim bianda ve kucağıma düştü yanlışkla sarıp sarmaladım.
Kıpkırmızı olmuştu yanakları bende kahkaha atarak gülüyordum o ise utanıyordu biraz daha kızartıktan sonra ellerimi serbest bırakıp üstümden kalktı bian rüyadan uyanmam gerektgini düşündüm tam odadan çıkacağı zaman kolundan tuttum
"10 dk sonra gel konuşmamız lazım dedim" utandığı için dönmeden kafa sallayıp peki dedi odadan çıktı kokusu tüm odayı sarmıştı çilek gibi kokuyordu mis gibi bu kokunun hiç gitmemesi için ne yapabilrdim.
kafam kazan gibiydi dün biraz fazla kaçırınca hemen bi duşa girdim 5 10 dk sonra havluya bürünüp odaya girdim o sıra bianda aydan içeri girdi.
Girmesiyle arkasını dönmesi bir oldu
" özür dilerim ben kapıyı çalmayı unutmuşum " demeye başladı yine kızarmıştı ne çok utanıyordu benden bende o sırada yatakta hazır olan eşofmanı ve tişörtü hızlıca geçiriveridm gözünü aç dedikçe utanıyordu hala beni o halde sanıyordu başka biri olsa tam tersi üstüme dogru yürür beni yataga fırlatırdı işte ben bu yüzden sana sırılsıklam aşıgım.
Ne kadar istemesemde aydana dün gecenin bi hata oldugunu kusura bakmamasını çok içkili oldugumu özür dilediğimi soledim ama bunları söylerken içim paramparça olmuştu gözümden yaş gelmemesi için içimden küfrediyordum.
O ise " unutum ben zaten " diyince kalbim yanmaya başladı ben o geceyi rüya diye adlandırılırken o unutmuştu ölemi ah dogru ya ben seviyorum sanki oda seni seviyormuş gibi davranma serdar diye iç sesimle kavga ediyordum.
Odadan ya o ya ben acilen çıkmalıydık yoksa burda çoçuklar gibi aglayacktım aydan sanki beni duymuş gibi o
Hızlıca odadan çıktı..
Odadan çıkar çıkmaz gözlerim sanki o anı bekliyormuş gibi yaşlar akmaya başladı duvarları yumruklama başladım elimin acısını hissedene kadar kan akmaya başlayınca durdum
" baba senin uçkurun yüzünden sevdim kadın benim degil ben böle hayatın mk" diye küfürler ederek sargı beziyle sarıp üstümü degiştirdim o sırada nuriye abla geldi
"yavrum sofra hazır aydan çagırcaktı ama bebeden unutmuş kusra kalma" dedi
"yok saol nuriye sultan zaten aç degilim fazla çıkcm" diye bişeyler geveledim agzımda yanıma gelip elime baktı.
" nolmuş ogul eline" diye kaygıyla korkmuştu galiba sarılıp öptüm
" bişey yok nuriye sultan sporda oldu" dedim neyse ben çıkıyorum diye alelacele odadan sonrada konaktan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Sevdam
ChickLitSevdiğim ile olmayacak bi gelecek kurdum rüyamda " O 👨 Ben 👩 aşkımızın meyvesi 👶 " Ama bilemedim kara Sevdam olacagını