Günler birbirini kovalıyordu.
Zehra iki güne bi burdaydı, serdar sanki daha çok ısınmıs gibi fisil fısıl konuşurken gülüyordu .tabi buda benim sinirimi bozuyordu belli etmesemde cok canım sıkılıyordu .
Yusufumun odasına girdim uyuyordu misler gibi banyosunu yaptırdım sonrada karnını doyurup uykuya teslim oldu 😪.
Odadan çıkarken ağlamaya başladı uyamdırmıstım galiba yusufumu huysuzlanmasin diye yanına gidip
" ağlama annecim burdayım ben " diyerek kucağıma aldım yavaş yavaş uykusu açıldı .
" ann nee " dedi
Yavaş yavaş konusuyodu
" anne baba mama " diyebiliyordu.
Öpmeye doyamıyordum öpüp bidaha teker teker öpüyordum oda gıdıklanıyor gülücükler sacıyordu.
Ben ogluşum la oynarken içeri mahmut aga girdi
" koçum uyanmısmı benimm" diye Kucagımdan alıp öptü o öptükce ben iğreniyordum .
Havaya atyodu ogluşum gülüyordu , yatağına koydu bana dogru döndü" aydan konuşacaklarım var senle " diye gözlerimin içine bakıyordu bu bakış hiç hayri alamet değildi .
" buyur agam " dedim el mahkum ne var diyemezdimya
" yusuf Ziya büyüdü kocaman oldu küçük ağam "
" é evet agam büyüdü " demekle yetindi m"
"Artık ona bi kardes lazımdır " dedi .Nasıl yani tekrarmi hamile kalmamı istiyordu hayır ben iğrenç adamın koynuna girmeyi sevmiyorum bide hamile kalamam.
"Nasıl yani agam " dedim anlamamıs gibi
"Tekrar hamile kal diom aydan anlamiyonmu gıtmısın " diye tersledi.
" anladım agam " diyerek göz teması kurmamaya çalıştım
Odadan çıkarken arkasını dönüp "aksam hazırlan aydan hazırlıklar başlasın " diyip bıyıklarınin altında gülerek odadan çıktı .
Allah kahretsin bu gece yine onun olacaktım onun koynuna girdikce iğreniyordum kendimden sanki kocam olduğuna ınanmak istemiyorum .
Ben gece nasıl gidecektim onun yanına
Oglumu kucağıma alıp terasa çıktım .
Nefes almaya ihtiyacım vardı havada harikaydı ogluşum la beraber mis gibi havanın tadını çıkartıp aksami hatırlamamaya çalıştım.
Terastan çıkacağım zaman serdarı gördüm
" aydan iyimisin " dedi
Niye böle sormuştuki şimdi kötumu görünüyordum
" iyiyim bişeymi oldu " deyiverdim
" dalgınsın ondan sordum " dedi cidden ölemiydim
" yok yok iyiyim merak etme " diyip terastan ayrıldım .
Beni düşünüyo diye sevinmek istiyordum ama o sözlüydü bunu sakın unutmamalıydim .
Akşam yemeğinde herkes tam teşkilat sofradaydi mahmut aga baş köşede sağ tarafında sedef onun yanında kızı sıla karşıda serdar onun yanında nuriye abla da sofradaydı bende hemen yanına oturdum kurt gibi acıkmıştım hemen karnımı doyurdum .
Terastan oturma odasına geçip çaylarımızı içtik.
Gecenin ilerlemesini istemiyordum o adamın koynuna girmek istemiyorum. Yusufumun odasına girdim uyanmış sıla ablası ile oynuyordu kocaman olmuştu benim oglum yakında 1 yaşına basacaktı.
" aydan abla uyanmış bende seveyim dedim "" iyi etmisin sılacım oyna ablası yusufum la " dedim
" neyse ben ödevlerimi yapayım " diyip odadan çıktı .
Yusufumu kucağıma alıp sevdim iyice agırlasmistı odadan çıkıp oturma odasına götürdüm odada otur otur sıkılırdı.
Kucaktan kucaga sevdiler mahmut aga ya gelince oglumu bi ağlama tuttu
" Al şunu aydan huysuzlandı " diye elime tutusturdu .
Yusufumu sakinlestirip yere koyup oyuncaklariyla oynattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Sevdam
ChickLitSevdiğim ile olmayacak bi gelecek kurdum rüyamda " O 👨 Ben 👩 aşkımızın meyvesi 👶 " Ama bilemedim kara Sevdam olacagını