dayanamiyorum

394 9 1
                                    

Artık dayanamiyordum. .!
Mahmut aga hergün dibimde tekrar çocuk istiyor bu adam azmıs derdi çocuk felan değil oğlum yok diye yusufu istedi ama maşallah dalyan gibi oğlu var .
Şimdi tekrar çocuk Dior birsürü kızı var ne istiyor benden .
Odaya girdi
" aydan gece burda galcam habarın olsun hazırlan " diyerek sırıttı. 
" tamam ağam " dedim zorla odadan çıktı .
Şuan deli gibi aglamak istiyordum bıkmıstım bu adamdan midemi bulatmaktan başka bişeye yaramiyordu .
Odadan çıktım mutfağa girdim Nuriye abla dolapları siliyordu

" getir Abla ben sileyim " 

" olurmu gızım bu benim işim " diyerek gülümsedi ah canım ablam benim .

" olurmu abla hem sıkılıyorum elime is olur "  diye bezi elinden aldım dolapları sildim . Hıncımı dolaplardan alırcasina  sildim .
Öğlen yemeği için bişeyler hazırladiktan sonra yusufumun yanına geçtim sultan abla yanındaydı nenni söylüyordu benim akıllı oglusumda kucağında oturmuş dinliyordu.
" dayesinin kuzusu nenesi nennimi soylermis " diye yanlarına oturdum

" he ya ahıllı guzum maşallah nenesini dinliyo " diyerek güldü sultan abla kucağıma doğru uzattı

" al bahalım gızım ben nuriyenin yanına gidem yardım edem "

" olur abla " dedim odadan çıktı o çıkar çıkmaz oğlumla oynamaya başladım gıdıkladim  nasıl gülüyor
" ne ne ne " diye söyleniyor arada An Ne Dio yavaş yavaş inşallah hava alsın öğle yemeğine kada diye emzirip havluya çıkarttım.
Oturduk sedirde o sıra kapı açıldı ve bilin bakalım kim
Zehraaa 😑
İnsanın istemediği ot burnunun dibinde bitermis.
" aaa aydan meraba " diye 32 diş sırıtarak geldi oturdu yanımıza
" hoşgeldin zehra " dedim
" hoşbulduk napıyosunuz yusuf beyle bakıyım " diye oglumu sevmeye başladı
" hava alıyoruz oğlumla " dedim o sıra yusuf mızmızlanmaya başladı .
" yusufu uyutuyum ben sen salona geç herkes orda "  deyip içeri geçtim .
Yusufu uyutup salona geçtim Serdar'ın yanı başında bilin bakalım kim var 32 diş zehra hanım
Beni görünce
" uyuttunmu mızmız oğlunu aydan " dedi

"  benim oğlum herzaman öyle değil sevmediği biri olunca öyle yapar ama " deyip oturdum kanepeye oğluma laf söyleyen dilini koparırım onun bu ne mahmut aga ayrı sedef ayrı simdi bide zehramiz çıktı dayanamıyorum artık ...!

Kara SevdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin