gelinim sevdiğim adamın karısı

503 17 0
                                    

Ölmek istedim o manzarayi görünce kendimi öldürmek istedim ama yatağımda yatan masum bebeğimi görünce yapamadım olmadı.
Tekrar uyumak istedim uyandığımda bunların gerçek olmamamasını istedim uyudum .
Uyandığımda sabah olmuştu yanımda nefret ettiğim kocam vardı oğlum yanımda yoktu .
Basım çok agrıyordu dün okadar çok ağlamıştımki banyoya girip sıcak bi duş aldım su tenime degdikçe hafifledim üşüdugumu hissedince bornozuma bürünup duştan çıktım.
Uzun kırmızı elbisemi giydim altınada hafif topuklu terliklerimi giydim saçlarımı kurutup taradım, şekil verdim cok güzel oldu makyaj yapmadım doğal daha güzelim bence dye banyodan çıktığımda aga hala uyuyordu .
O görmeden odadan çıktım mutfağa indiğimde herkes ordaydi harıl harıl sofra kurma telaşındalardı.
Nuriye abla beni görünce
" günaydın güzel gızım " dedi
Bende öpüp yanagndan
" günaydın ablacım " dedim sonra bu telaşı sordum neden bu kadar hararetliyiz ne bu marifetler diye
"Serdar aganın sözlüsü gelecek gızım ona bukadar hazırlık anası bubasida gelecekmis " dedi sanki pek kızı sevmemis gibiydi .
Demekki bukdr telaş Serdar'ın sözlüsü içindi yani benim gelinim oluyordu .
Ne kötü bi durum Allahım sevdiğim adanın sözlüsü geliyordu ve ben onun kaynanasıydım
Aglamiycaktim ama dayanamıyordum nasıl bi askmıs bu ben serdara nasıl aşık oldum nasıl sevmişim diye dalmıstim koşuşturmaca icinde hizmetcilernden meral koluma çarptı ve o derin duygularından uyandım
" pardon hanımım kusura bakma " diye mahçup şekilde baktı.
" yok önemli değil canm benim " dedim ve terasa çıktım.
Aga, sedef terasta oturuyolardı bende yanlarına geçip oturdum
" kucuk hanim uyanabilmis " diye sedef başladı laf söylemeye
"Sedef sus misafirlerin yanında sakkın aydana bişey dediğini duymayım " dye kızdı normlde böle bişey demezdim ama içimden
"Oh oh canıma degsin demeye başladım " delirdim galiba osırada serdar terasa geldi benim içim açıldı güneş doğdu yanımıza yaklastikca güneş gibi içimi ısıtıyordu geldi yanımıza oturdu .
"Hayirli sabahlar " dedi
" sagada oğul haydi almaya git dünürleri    " diye soledi aga

"  gidiyorum  baba  birazdan " dedi parmağında yüzük vardı sevdiğim adamın parmağında o yüzüğü görmekte varmış ne zor bişeymiş kalbim iyice sıkışmıştı terasta biraz daha dursam nefes alamayıp bayılcaktım yerimden yavaşça kalktım terası terkettim bilmiyordumki arkamdan bana hasret bakan iki çift göz bıraktıgımı.
Serdar'ın ağzından
Nasıl böyle bi hata yapmıstım babam beni evlendirmek istediğini söyleyince nasıl kabul etmiştim  .
Çünkü aydana her baktıkça dahada aşık oluyordum babamın koynuna aldıgı karısına deliler gibi aşıktım. Terasta hava alırken babam yanıma geldi
" diyarbakırın manzarası gözeldir oğul " dedi oda manzarayı izlemeye başladı.
" memleketin gibisi yok baba çok özledim turkiyeyi helede diyarbakırı " dedim ve nefesimi dışarı verdim iyi gelmemisti ama bana burası nefessiz kalmıstım.
" artıkın seni evlendirme zamanı geldi oğul ben torun isterim bilirsin benim bile oğlum oldu sen hala evlenemedin " diyerek biyiklarinin altından güldü
" ben memnunum baba evlilik benden uzak " dedim ama babam birturlu ikna olmadi dusunecegim baba dedim müsade isteyip odama çıktım.
Yatağıma kendimi attığımda derin düşünceler sardı bedenimi içim icimiyi yiyordu aydansız bi hayat düşünemiyordum ama onunla olmuycagınıda biliyordum o babamın karısı nekdr kabul etmesende serdar sevdiğin kadın üvey annen diye düşünüp durdum .
Ani bi kararla odadan çıktım babam terasta kahvesini içiyordu .
Yanına oturdum
" baba kabul ediyorum " dedim
" neyi oğul " dedi şaşırarak
" evlenmeyi baba kabul ediyorum sen haklısın "
dedim babamın dudaklarında bi gülümseme oldu keyfi yerine geldi

" afferim benim oğluma temam ozaman ailemize hanciogullarina yaraşır bi avrat almakta " dedi kahvesini kopruterek içti .
"
"

Kara SevdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin