Elim ayagım titriyordu beynimden aşşagıya kaynar sular dökülüyordu.
O kız gelmesin istiyordum Serdar'ın evleneceği kadınla ben aynı sofrada nasıl oturacaktım .
Herkes bi tuhaf anlatmak istiyorum onu sevdigimi aşık olduğumu ama bizim yobaz milletimiz anlamazdı ki.
Babası yaşındaki adamla evlendirmişler demezler , küçücük kızı koynuna almış demezler ama gitmiş kocasının ogluna aşk olmuş derler hep böle düşündükleri için korkar olduk .
Kendimizden büyük insanlarla evlendirildik diye derin derin düşündüm .
Sıkılmıştım bu hayattan nefes alamıyordum artık beni anlayacak bi Allahın kulu da yoktu .
Üzerime hırkamı geçirip kimse görmeden konaktan çıktım .
Koşarak bi taksiye binip mezarlıga gittim benim derdimi dinleyecek tek kişi vardı oda ablamdı
" ah ablam nolurdu yaşasaydin ben seni çok özledim " diye ağlamaya başladım içim açılana kadar hem ağladım hem anlattım.
Geciktigimi farkedince ablamaa veda edip ayrıldım.
Konaga geldiğimde önünde birsürü lüks arabalar vardı .
İçeri girdim kafamı kaldırdıgımda terastan sesler geliyordu .
Merdivenlerden çıkıp terasa girdim gözüm ilk serdara çarptı.
Sözlüsünün yanında oturuyordu.
" hoşgeldiniz " diyip yerime oturdum
" buda benim küçük avrat " diye taktim etti mahmut agada.
" meraba " diye bi ses duydum karşımda o kızdı
"meraba " diyip önüme döndüm onunla konuşacak değildim herhalde. .
Serdara bakıp bisyler diodu , gulusuyolardı, ve ben deliye dönüyordum bu nasıl terbiyesizlik diye içim içimi yiyordu .
En sonunda kahvaltı faslı bitti ablamgile yardım etme bahanesiyle yanlarindan uzaklaştım.
Mutfakta bulaşık yıkarken bu kez mutfağa girmişti iyice fitil olmuştum
" pardon tanışalımmi " dedi masum gibi davranarak
( nasıl tanışıyım ben senle sevdiğim adamı aldın elimden ) diyemedim .
" ben aydan" dedim hafif malesef gülümseyerek .
"Memnun oldum bende zehra " dedi neyse ben içeri gidiyim sende gel okadar hizmetçi var dedi .
" onlar hizmetçi değil hem elime mi yapışacak " diyerek önüme döndüm yoksa ayağımın altında kalacaktı yoksa bu yelloz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Sevdam
ChickLitSevdiğim ile olmayacak bi gelecek kurdum rüyamda " O 👨 Ben 👩 aşkımızın meyvesi 👶 " Ama bilemedim kara Sevdam olacagını