Înainte să încep primul capitol,vreau să precizez că vila din imagine este casa lui Blair,în caz că nu v-ați prins:)). Kiss yaa ♡
Voi începe prin a vă povesti câte ceva despre mine : mă numesc Blair Mayers,sunt brunetă,am părul lung şi ondulat,sunt bine făcută,nu foarte înaltă,am moştenit de la tata ochii cameleon : de obicei sunt căprui,dar se transformă în ochi de un verde închis la culoare şi foarte intens atunci când plâng sau când trec prin stări emoționale puternice,iar când sunt nervoasă se întunecă,devenind negrii ca abanosul,iar atitudinea şi caracterul sunt din partea mamei,sunt 100% sigura de asta :sunt dinamică,mă plictisesc extrem de repede,sunt impulsivă,ce vreau în acest moment exact asta fac,sunt şi agresivă,ambițioasă,încăpățânată,prietenoasă,tupeistă şi foarte selectivă când vine vorba de prieteni,poate şi din cauza meseriei părinților,este obligatoriu să fiu mereu precaută,ador adrenalina,iubesc cățeii,chiar am unul,un labrador auriu pe nume Jimmy,iar marea mea pasiune este condusul,şi în special cursele,atât legale cât şi ilegale,mi-am dat seama de asta când tatăl meu mi-a cumpărat prima maşină când am luat permisul de condus la 16 ani,un Audi RS8,negru mat,care,de altfel e culoarea mea preferată ; am 17 ani,în curând voi împlini 18,pe 20 noiembrie mai exact ; locuiesc într-o vilă imensă în apropierea plăjii din California,LA;
Am o soră mai mică cu un an şi jumătate,Destiny Mayers,o tipă brunetă,cu părul drept şi lung până la fund,creolă,cu ochi căprui,înaltă şi slăbuță,cu nişte craci interminabili,fata asta ar putea deveni un foto model de top dacă ar vrea,deşi nu o interesează prea tare chestiile de genul acesta..ea este sora mai liniştită,cuminte,care nu iese din casă,are numai note mari,nu se bagă în belele şi nu prea iese din cuvântul mamei..decât dacă o oblig sau o corup eu..şi în cazurile acelea,chiar ştie să se distreze,asta cu siguranță a moştenit-o de la mine,în rest îi seamănă tatei leit,atât la aspect cât şi la caracter. Eu şi mama ce suntem mai vulcanice si ne crizăm mereu,ei sunt cei calmi si liniştiți. În felul acesta,familia e echilibrata.
Ah daa,familia,să vi prezint puțin şi pe minunații mei părinți : Michael şi Christina Mayers.Au împreună un lanț hotelier internațional,pe care l-au construit amândoi,de la 0,sunt foarte mândră de ei,că au reuşit în viață împreună; si pe lângă această afacere,tatăl meu este unul din cei mai mari traficanți de arme din lume,iar mama este mâna lui dreaptă,cea care organizează transporturile şi negociază sumele mărfurilor atunci când tata e ocupat,noi ştim asta de la începutul începutului,şi am fost antrenate de mici să putem trage la țintă cu diferite armamente,să ne luptăm şi să ne apărăm la nevoie,părinții noştrii fiind chiar cei mai buni antrenori pe care îi puteam avea.Îi ador,pur şi simplu,niciodată nu m-au refuzat când am cerut ceva,mereu mi-au făcut toate poftele şi mi-au îndeplinit toate dorințele,atât mie,cât şi surorii mele. Tata e genul de om calm,care tace,ascultă şi îndură,dar şi când ajunge la limită,ar fi bine că fugi oriunde vezi cu ochii,cât mai departe de el.Este înalt,cu părul negru ca de tăciune,şi are nişte ochi de un verde intens,care se transformă în ochi căprui cu aceleaşi condiții ca şi ochii mei.
Iar mama,ei bine,cum am zis,îi semăn întocmai,deşi ea este mai blândă,iertătoare,bună,iubitoare decât mine,când o enervezi izbucneşte şi face scandal pe moment,după se calmează şi şterge tot ce s-a întâmplat cu buretele. Este o femeie foarte frumoasă, bine făcută,brunetă,cu ochi căprui,şi nu foarte înaltă,la prima vedere ai zice că este o femeie obişnuită,dar ea şi tata ascund multe secrete,de care nu sunt tocmai mândri.
Cam atât despre familia mea minunată,pe care pur şi simplu o ador,să încep cu prima zi de liceu:am trecut in clasa a 12-a,este ultimul an pe care îl petrec la acest colegiu,şi sper să treacă cât mai repede.12 septembrie,ora 6,alarma sună... de 5 ori..dar eu nici nu mă pot ridica din pat ca să o opresc. Am pus-o intenționat pe birou aseară,pentru că ştiam că nu mă voi putea trezi la timp. Mă ridic din pat înjurându-mă în mintea mea,că mă cunosc atât de bine,dar realizez ce fac şi mă bufneşte râsul. Îmi iau hainele din dulap : o pereche de blugi negri cu talia înaltă,o cămaşă albă şi lenjeria intimă si mă îndrept spre baie,dau drumul la apă şi încep să mă dezbrac,intru în cada plină cu apă fierbinte,şi cât timp sarea de baie îşi face efectul eu stau cu ochii pe pereții albaştrii ai băii,privesc în gol,mă întreb cum o să fie azi,ce voi face,dacă va fi o alta zi banală sau se va întâmpla ceva interesant ? Nici nu ştiu de ce sper atât,este doar o zi la liceu,nimic deosebit,îmi spun în minte în timp ce ies din cadă şi încep să mă îmbrac .
Mă spăl pe dinți după care încep să mă machez,nu prea strident,nu mă dau în vânt după make-up când nu este cazul : puțin fond de ten,creion de sprâncene,mascara,puțin fard de obraz şi preferatul meu,rujul roşu. Îmi îndrept părul lung,îmi pun nişte cercei cu pietricele albe,câteva brățări si nelipsitul meu lănțişor cu pandantiv fluture,primit de Crăciunul din clasa a 9-a,de la cea mai bună prietenă a mea,Kimberly,mă încalț cu o pereche de sandale negre cu toc cui,îmi iau geanta de pe birou şi ies grăbită din cameră,din cauza părului meu am cam întârziat.
În sala de mese ai mei erau deja aşezați la masă,luau micul dejun liniştiți,eu grăbită,mai,mai să cad pe scări. Tata mă vede primul şi începe să râdă de mine:
CITEȘTI
Ride,love & Kill.
ActionBlair Mayers este o adolescentă de 18 ani,din Los Angeles,pasionată de cursele cu maşini,băieții bruneți cu ochi căprui şi armele letale.Aceasta duce o viață plină de secrete,aventură şi mister datorită părinților ei care dețin un lanț hotelier inte...