Închid portiera la loc,să nu intre ploaia în maşină,scot mobilul din buzunar,dar nu Destiny era cea care mă apela,ci Matteo.
Un zâmbet larg îmi apare instant pe față,înainte să realizez. Îi răspund şi în următoarea secundă după ce îmi duc telefonul la ureche îi aud vocea.
Matteo:-Salut surioară,ce faci ? Deja simt cum mă liniştesc,cum uit de tot şi toate,parcă îmi şterge grijile cu buretele când îmi vorbeşte. Mă pierd în gânduri şi uit să îi răspund,deja obişnuită cu vocea lui,sunetul meu preferat.
Matteo:-Aloo?Blair?Băi răspunde-mi!Sormeo?Blairr!Băi mă sperii!
Blair:-Gata,nu te speria. Bine fac,viața mea,tu ce faci?
M:-Daa,mai întâi sperie-mă, apoi ia-mă cu "viața mea". Nu,că tu chiar vrei să mă paradeşti psihic.
B:-Să fac ce?îl întreb confuză şi amuzată.
M:-Să mă paradeşti psihic. Să mă faci să o iau randeaua,să înnebunesc,să o iau pe arătură. Priceput?
B:-Da,şefu,am înțeles. Ce faceți? Ați ajuns?
M:-Da,am ajuns de dimineață dar nu te-am mai sunat,ştiam că eşti la liceu.
B:-Şi ce? Trebuia să suni. Cum a fost drumul?Cami ce face?Unchiul Jonh şi tuşi?
M:-Drumul a fost destul de ok,am mers cu 240 km/h în general,Cami a dormit jumătate de drum,în rest mi-a făcut capul mare cu tot ce a făcut şi vorbit cu Destiny şi că o să vă ducă dorul. Ai mei sunt bine,acum sunt la firmă. O să plece în Grecia săptămâna viitoare,nu ştiu ce vor să verifice la hotelul de acolo.
îmi răspunde el plictisit.
B:-Mă bucur că sunt bine. Tu ce faci?
M:-Eu sunt în living,mă uit la TV. Am făcut un duş,am dormit puțin,am mâncat şi acum mă relaxez,să zic aşa. Mai mergem weekendul viitor la bunicul?
B:-Nu cred,aş vrea să stăm mai mult de 2 zile la el...
M:-Şi eu. Chiar mi-e dor de el.
B:-Păi mergem când iau şi eu vacanța aia de o săptămână din octombrie.
M:-Da,ar fi bine aşa. Cu Drake ați vorbit? Mie nu a vrut să îmi zică nimic,ticălosul. mă anunță el nervos.
Încep să râd de el şi îi răspund:
B:-Am văzut că ai trecut pe la el. Şi eu,şi Kim ți-am admirat capodopera. Lucrezi frumos.îi spun încă râzând,dar mă opresc deodată şi continui...O să stau cu el o noapte întreagă în aceeaşi cameră,a zis că asta vrea,doar aşa o să zică tot...Mie o să-mi spună...diseară.
Nici nu apuc să termin ultimul cuvânt,că Matteo începe să mă certe prin telefon:
M:-Tu ai înnebunit de tot,mă?Cum să faci asta? Eu ziceam că vrei să o iau eu randeaua,dar văd că tu mi-ai luat-o înainte!! Nu îți dau eu voie şi punct. Nu o să faci asta. Subiect încheiat.țipă el la mine.
B:-Ba o să o fac! Asta e singura cale să aflăm ce a căutat şi ce a făcut în oraşul meu! Cu pistolul în tâmplă nu a vrut să mărturisească nimic,a zis că mai repede moare decât să ne zică,şi că dacă îmi petrec eu o noapte cu el,mie îmi va spune tot!țip şi eu la el,deja enervându-mă.
M:-Aa da? Şi cum,mă rog,o să îți petreci această noapte alături de el?
B:-Stând. Vorbind. Asta a zis-o şi el,vom face doar ce vreau eu. Numai să nu fim duşmani,o noapte. Atât.
M:-Şi tu chiar atât de proastă eşti să crezi că ratatul ăla nu o să îți facă nimic,nici nu o să te atingă?mă întreabă sarcastic,enervat de mine şi deciziile mele.
B:-Nu sunt proastă,Matteo,ştiu ce fac. Dacă o să mă atingă,va fi doar pentru că îi dau eu voie! Doar ştii că e îndrăgostit de mine! Nu o să facă ceva care ştie că m-ar răni . Nu te mai speria aşa! Şi în plus,cred că sunt capabilă să mă apăr singură,în caz de ceva,deşi nu cred că o să fie nevoie! Acum te calmezi?
M:-E un psihopat,Blair!!Psihopat!! Oricât de îndrăgostit ar fi el,când îl apucă pandaliile,uită de tot! Şi cum dracu să mă calmez,când eşti TU în joc? Cum? Dacă ratatul ăla te atinge,tu îți dai seama cum o să îl torturez,nu? Eu tot nu percep ideea asta,să fii tu,singură într-o cameră,cu el.
Văd că e enervat la culme,şi că nu o dau la pace cu el,aşa că îi închid apelul şi arunc telefonul pe bord. Înțeleg că e speriat că aş putea păți ceva,dar e decizia mea,ar trebui să aibă mai multă încredere în alegerile şi forțele mele.
Mă trântesc pe scaunul şoferului,lipindu-mi capul de spătar,holbându-mă la plafonul maşinii,încercând să mă liniştesc. Telefonul sună iar,probabil e tot el. Răspund imediat şi îl aud:
M:-Gata,Blair,nu îmi mai închide! Tu înțelegi că eu îmi fac griji pentru tine,nu?!
B:-Da,Matteo,înțeleg,dar nu înțeleg şi de ce nu ai încredere în mine şi deciziile mele!
M:-Am încredere deplină în tine şi deciziile tale! Dar în psihopatul de Drake nu am nici un pic de încredere!
B:-Dar nu voi păți nimic! Camera o să fie înconjurată de body-guarzi,o să avem microfoane şi camere video peste tot prin cameră ,nu o să pățesc absolut nimic! Calmează-te!îl mint ,încercând să îl liniştesc.
M:-Off...fie..dar vin şi eu!
B:-Pentru ce? Abia ai ajuns în New York,de ce să te întorci?
M:-Cum adica pentru ce? Pentru tine,logic!
B:-Nu. Stai acolo,o să te țin eu la curent,nu e nevoie să vi până aici!
M:-De parcă eu te ascult pe tine!
B:-Matteo,te rog!
M:-Ahh,nuu,nu apela la astaa! Nu îmi face asta!
B:-Te roggg!
M:-Aghh,fie! Doar de data asta,data viitoare nu o să mai țină!
B:-Aşa ai zis şi data trecută...îi zic zâmbind.
M:-Taci mă!îmi spune şi el,râzând.
B:-Aah,Matteo,încă ceva...
El se opreşte imediat din râs şi vocea sa alarmată se aude grav prin mobil:
M:-Ce e? Sunteți bine?
B:-Foarte bine chiar...sunt cu James!
M:-Eşti ce? Aseară am plecat soro,aseară! Cât de rapizi puteți să fiți?!
încep să râd şi continui:
B:-Da,ştiu,ştiu. Suntem împreună de azi-dimineață.
M:-Nu pot să vă urez nimic,că tot nu îmi place de el. Dar vreau ca tu să fii fericită! Şi să ai grijă,totuşi...
B:-Mersi. O să am. Te iubesc,mult. îi spun zâmbind,pe un ton drăgăstos şi apreciativ.
M:-Şi eu,surioară,mai mult decât crezi. Te mai sun eu,să ai grijă de tine şi Des,să îi zici că o pup şi transmite-le salutările mele alor tăi.
B:-Aşa o să fac. Şi tu alor tăi şi lui Camille. Şi tu să ai grijă. Te pup,pa.
M:-Love you,paa.
Iau telefonul de la ureche,închid apelul şi îl bag în geantă. Afară ploua de rupea,sigur mă fac fleaşcă până la intrare. Dar mă risc.
Iau geanta,deschid repede portiera,o închid la fel de rapid şi încui maşina prin telecomandă.
Apoi fug până la intrarea spre camera noastră. Deja curgea apa de pe mine,eram udă leoarcă,din cap până în picioare.
Intru,şi prietenii mei erau împărțiți toți: Jay,Cole,Davis şi Moniq dădeau în țintar;Jess şi Alexander se jucau la masa de ping-pong,Austin şi Seth se jucau blackjack, Kim,Nate,James şi Chris jucau bowling. Lipseau doar Destiny şi Johny,destul de ciudat,o să vorbesc eu cu sora mea diseară şi aflu ce e între ei.
Toți încep să râdă când mă văd,şi Kim vine spre mine:
K:-Hai dincolo,am văzut că mai ai şi tu haine. Eu deja m-am schimbat.
James vine şi mă îmbrățişează,apoi mă sărută şi îmi zâmbeşte. Îi întorc gestul,apoi ies din cameră cu Kim,îl salutăm pe Angelo,se pare că era el de tură,şi acesta începe să râdă:
A:-Ce faci,Blair? O iei şi tu ca şi Kim? Tot udă fleaşcă?
B:-Fiecare cum poate,băi. îi zic şi eu râzând iar blonda îi trage o privire amenințătoare barmanului.
Intrăm în camera alăturată,eu îndreptându-mă direct spre dulap şi căutându-mi haine de schimb,iar Kim tolănindu-se pe canapea şi pornind televizorul pe Music Channel.
K:-De ce ai stat atât de mult în maşină?
B:-M-a sunat Des,e încă în oraş cu fetele,poate vine mai târziu pe aici.
K:-Daa,cu fetelee..de aia nu e nici Johny cu noi acum. zice ea rânjind la mine.
B:-Atât îi trebuie,să mă fi mințit legat de asta. îi răspund lui Kim, în timp ce mă îmbrăcam cu o pereche de colanți negri,nişte botoşei înalți,albi,din blăniță,un hanorac mare şi cafeniu,larg,cu glugă,care îmi acoperea corpul cu o palmă mai jos de fund.
Mi-am şters părul cu un prosop mai mare de bucatarie,curat,apoi mi l-am pieptanat putin si l-am lasat pe spate,sa se usuce;am aşezat hainele mele ude pe calorifer,lângă cele ale lui Kim şi m-am întors cu fața spre ea,care mă urmărea cu privirea prin cameră.
B:-Kim,m-a sunat şi Matteo.
K:-Ooh,super. Au ajuns bine? Ce fac?
B:-Sunt bine,au ajuns de dimineață. I-am spus şi de mine şi James...
K:-Şi cum a reacționat?
B:-Lui tot nu îi place de băiatul ăsta.îi spun râzând.
K:-Nici nu mă aşteptam la altceva din partea lui...râde şi ea.
B:-Dar nu a reacționat bine deloc când i-am spus despre Drake,şi că diseară o să stau singură cu el în cameră.
-O SĂ FACI CE??? Țipă speriată Moniq,din pragul uşii. Eu şi blonda tresărim speriate de apariția şatenei,apoi Kim fuge repede şi o trage în cameră,închizând uşa în urma ei.
Blair:-Iubito,te rog,calmează-te,nu mai țipa.
Moniq:-Cum să nu țip?Tu eşti retardată? Cum adică o să fii singură cu el în cameră,o noapte întreagă?
Kim:-Trebuie să aflăm ce caută Drake aici. Şi Blair o să afle. Diseară. De la el. Asta a fost condiția lui,să petreacă o seară cu ea,vorbind ca doi prieteni. Nu o va atinge dacă nu îi permite ea. Nu te mai agita! îi spune Kim,încercând să o liniştească pe Monique.
M:-Daa,sigur. Voi cu gura voastră ați spus că e un psihopat periculos. Acum,dacă o să rămână doar el cu iubi în cameră,chiar credeți că nu o să îi facă nimic? Țipă la amândouă,apoi se întoarce cu fața spre Kim şi continuă: Tu o vezi cum arată?O vezi? Chiar crezi că Drake ăla o să îi reziste ei? Eu nu prea cred!
B:-Moniq,linişteşte-te,gata! Nu te mai agita! E îndrăgostit de mine ,nu o să facă nimic să mă rănească,ştie că e ultima lui şansă să fie atât de aproape de mine şi eu să nu îl urăsc,teoretic,să fim prieteni,o noapte. Şi eu sunt cea care a decis asta. Chiar cred că merită măcar atât! Eu vreau să fac asta!
K:-Blair are dreptate,Moniq. Câteodată trebuie să te mai şi sacrifici pentru echipă,se pare că e rândul lui Blair.
Moniq se mai calmase dar tot se uita îngrijorată la noi,şi după câteva secunde reuşeşte să ofteze şi să ne vorbească:
-Ok...dar să aveți grijă,şi să mă țineți la curent!
Kim:-Aşa vom face!
Ne îmbrățişăm şi ne pupă pe amândouă pe obraz,apoi mergem în camera cu jocuri.
Mă duc lângă James,care mă trage în brațele lui şi mă sărută,întrebându-mă dacă vreau să joc şi eu bowling cu ei. Aprob şi mă întorc cu fața spre pistă,aşteptându-mi rândul,dar îi întâlnesc privirea tristă şi nervoasă a lui Chris,care se uita la mine,îi zâmbesc,dar pare să nu mă observe,aşa că îmi mut capul în altă direcție.
La masă,Davis,Jay şi Cole se alăturaseră lui Austin şi Seth ,partida fiind în plină desfăşurare. Kim se agață de umerii lui Davis,acesta trăgând-o în poala lui,înconjurându-i talia cu brațul său şi pupând-o pe tâmplă. Ookk? Ce am pierdut?
Îi fac semn lui Monique,care era în aceeaşi poziție ca mine,în brațele lui Nate,iar ea îmi copiază expresia după ce vede ce îi arăt. Mă întorc spre James şi îl îmbrățişez,ajungând la urechea lui şi reuşind să îi şoptesc:
-Care e faza cu Kim şi Davis?
J:-Din câte mi-a zis Davis,vorbesc încontinuu de când am ajuns aici,şi se pare că vor să ne calce pe urme. mă anunță el rânjind mândru spre fratele lui.
Zâmbesc,gândindu-mă că eu şi surorile mele avem iubiți care sunt rude între ei,şi mă desprind de el,îndreptându-mă spre suportul cu bile de bowling,urmând rândul meu.
Restul zilei l-am petrecut acolo,Destiny şi Johnny nu au mai apărut. Eu şi Kim am plecat pe la 8,restul au mai rămas,dar am hotărât să mergem în club sâmbătă seară. Voiau să mergem în seara asta,dar eu şi blonda mea aveam treabă...şi nu au fost de acord să meargă fără noi. Prieteni din ăştia să tot ai!
CITEȘTI
Ride,love & Kill.
ActionBlair Mayers este o adolescentă de 18 ani,din Los Angeles,pasionată de cursele cu maşini,băieții bruneți cu ochi căprui şi armele letale.Aceasta duce o viață plină de secrete,aventură şi mister datorită părinților ei care dețin un lanț hotelier inte...