5.Pista din LA

267 12 6
                                    

    
         E deja ora 11,e pustiu pe străzi,ceea ce ne permite să ne întrecem până la pistă,care e destul de departe de oraş,amplasată la 8 km distanță de autostradă,undeva la km 55 din şosea. Este aşezată strategic,deoarece putem ajunge si la autostradă,şi în cartierul de nord,si pe coastă,în mai puțin de 10 minute,e chiar la intersecție,deşi drumurile acelea sunt cunoscute doar de noi;le folosim doar când suntem urmăriți de poliție sau când sunt situații de urgență,cum ar fi accidentele.

       Acum Matteo este primul,îmi pornesc tableta integrată în bordul maşinii şi fac o conferință video la care ceilalți răspund în câteva secunde:
-Stai la rând,băi ! începe să țipe nervoasă Cami la fratele ei.
-Să stai tu,blondo! eu ajung primul pe pistă în seara asta! țipă şi Matteo,râzând.
-Asta să o crezi tu ! îi spun şi accelerez,intru în depăşire şi i-o iau înainte într-o secundă.
-Rândul meu! strigă Cami şi încearcă să îl depăşească pe Matteo,dar fără succes.
-Ai vrea tu,surioară! spune Matteo râzând.
  Destiny reuşeşte să ajungă în fața lui Cami,râzând cu gura până la urechi de blonda care rămăsese blocată de gestul surorii mele.
-Bineee, Des!!! Hai să mergem,ăştia sunt păcălici,n-au treabă cu şofatul ! îi spun şi încep să râd,ea mă aprobă şi încearcă să îl depăşească pe Matteo,dar se pare că acesta s-a enervat datorită afirmației mele şi acum încerca să ajungă în fața mea.
      Închid conversația video,dau drumul radio-ului şi melodia Milei J-'My main' îmi inundă timpanele,dau volumul la maxim,mă uit în oglinda retrovizoare şi îl văd pe vărmiu cum încearcă să mi-o ia înainte,mă bufneşte râsul,calc accelerația cu putere şi las Centenario-ul să fugă cu mine într-o nanosecundă.

        În doar câteva secunde îi pierdusem din vizor,din cauza vitezei cu care mergeam,deja ajunsesem pe autostradă,şi la viteza pe care o aveam,aş fi ajuns la pistă în vreo 5-6 minute.
        Am lăsat-o mai moale,am aşteptat să vină şi restul ,dar deodată s-a balansat maşina,din cauza vitezei cu care a trecut o maşină pe lângă mine:Huracanul lui Matteo. Îi fac jocul şi calc accelerația,cât de tare pot,maşina răspunde comenzilor şi în mai putin de 3 secunde reuşesc să îl prind din urmă,ajungând la egalitate cu el,fiecare ocupând câte 2 benzi din autostradă. Înafară de noi,mai erau câteva maşini pe sens opus,dar în fața noastră nu se vedea nimic,ceea ce era perfect pentru noi.
     Fiind unul lângă altul,îmi întorc capul spre Matteo,iar el se uită la mine. Ne rânjim drăceşte amândoi şi îi fac cu ochiul,îmi întorc imediat capul,apăs ambreajul şi accelerația,schimb viteza,îl claxonez şi o iau înainte.      
        În 4 km trebuie să virez la dreapta,pentru a o lua pe drumul ascuns care duce către pistă,aşa că încetinesc,moment în care Matteo trece în viteză pe lângă mine,şi fetele imediat după el,dar în goana lor nu au observat că au trecut de drum,şi mă bufneşte râsul;eu o apuc pe unde trebuie şi îi sun :
-Bai,unde vă duceți ? Parcă mergeam la pistă,mă lăsați singură?
Matteo:-Să nu-mi spui că am trecut de drum.
Destiny:-Vaaaii,nu pot să cred,nici nu mi-am dat seama!!
Cami:-Ce?Am ratat drumul?
Blair:-Da,Cami,l-ați ratat. De ce credeți că am încetinit eu ?
Matteo:-Blair unde eşti?
Blair:-Mai am 2 km până la pistă.
Matteo:-Stai acolo,venim şi noi imediat.
Blair:-Să o crezi tu pe asta,frate,eu m-am dus. zic victorioasă şi închid apelul.

       Ajung pe pistă şi parchez la locul meu,între maşina lui Moniq,un Audi R8,albastru marin,şi a lui Kim,un BMW I9,roz pal.

      Boxele bubuiau,muzica acoperind sunetul motoarelor: pista era deja plină,toți prietenii mei erau aici.
      Pista noastră nu e ca celelalte piste,aici nu vezi fete cu haine indecente sau smardoi,aici suntem doar noi,ăştia mai rebeli,care o ardem cum vrem,când vrem.
   Fetele de pe pistă suntem eu,sormea,Kim,Moniq,Jess şi încă câteva verişoare de ale noastre,şi,ocazional,iubitele băieților,în rest sunt băieții noştrii,cu prieteni,vecini şi/sau verişori de ai lor,dar tot timpul suntem în jur de 40-50 pe pistă când ne adunăm.
       Avem şi o vilă aici,lângă pistă,e a doua noastră casă: fiecare din grupul nostru avem câte o cameră aici : sunt 20 de dormitoare,5 la parter şi 15 la etaj,jos avem un living enorm,unde stăm înainte şi după curse,pariem pe câştigători; sunt şi 5 băi,o bucătărie ,tot la parter.Vila are şi un garaj mare,unde reparăm sau modificăm maşinile.

Ride,love & Kill.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum