În poză sunt maşinile grupului,în parcarea de la Starbucks ♡
Capetele noastre s-au întors simultan,şi rămânem amândouă blocate când îi vedem intrând pe Nate,Chris urmați de 2 băieți absolut superbi. Eu şi Kim abia ne mai țineam pe picioare de la şoc,băieții ăia erau divini frățioare. Se apropiau de noi şi dacă Moniq nu ar fi observat că nici să respirăm nu mai ştim şi nu ne-ar fi ciupit subtil de mâini,probabil am fi rămas blocate şi când ar fi ajuns în fața noastră.
Mă uit la Kim şi îi fac cu ochiul iar ea rânjeşte pervers,apoi ne luam poziția şi atitudinea de dive.
Când ajung în fața noastră,Nate şi Chris ne salută,ne luam în brațe şi ne pupăm,iar Nate o sărută cu pasiune pe iubita lui,aflată între mine şi Kim,e clar că a păstrat ce e mai bun pentru sfârşit.
Cei 2 băieți ne studiau pe mine si pe Kim din cap până în picioare cu un zâmbet pervers pe față,iar Chris i-a atras atenția unuia dintre ei să nu se mai uite la mine. El mă place de la începutul liceului,şi eu l-am plăcut,dar nu a fost să fie între noi,deşi am avut câteva încercări. M-am uitat urât la el,iar celălalt băiat m-a observat şi s-a întors spre Chris :-Vere,nu ne faci şi nouă cunoştiință cu prietenele tale? Ne laşi să ne descurcăm singurei? i se adresează brunetul lui Chris,cu o expresie de "cățeluş plouat" şi o voce amuzată şi jucăuşă şi totuşi atât de masculină şi sexi.
-Chiar aşa,Chris,cine sunt fetele ? întreabă şatenul care stătea cu ochii pe mine şi o sprânceană ridicată,rânjind pervers.Eu şi Kim ne uităm una la alta şi pufnim în râs isteric amândoua.
-Cum adică cine suntem? E clar că abia v-ați mutat în oraş de nu ați aflat încă. Le replică tăios Kim iar eu am aprobat-o.
Băieții se privesc uimiți unul pe altul,se uită la Chris care se scarpina la ceafă si avea o privire nevinovată în genul "am cam uitat să vă spun despre ele".
-Dacă sunteți atât de cunoscute prin LA,de ce nu ne spuneți şi nouă cum vă cheamă? Îşi ia atitudinea de şmecheraş tipul brunet.
-Pentru că tu eşti pe teritoriul nostru acum,aşa că informează-ne tu pe noi despre persoana ta,scopul şi durata vizitei,păpuşel. îi spun hotărâtă şi înfiptă.Kim şi Moniq îmi copiază poziția,dar intervine Nate.
-Oo cumni,ce te ambalezi aşa? Sunt verişorii nostrii din New Orleans,îi cheamă... şi nu a apucat să termine deoarece l-a întrerupt brunetul din stânga lui Chris.
-Ne putem prezenta şi singuri,Nate,aşa cum doresc prințesele,aici de față. Spune sarcastic şi îi aruncă o privire urâtă lui Nate.
-Atunci prezintă-te mai repede,dacă tot te lauzi că eşti capabil să o faci. Îl atacă amuzată Kim,rânjind malefic.
-Atât de nerăbdătoare eşti să ma cunoşti,frumoaso?
-Atât de nerăbdătoare sunt să ştiu cine îndrăzneşte să ne calce pe teritoriu fară aprobarea noastră,intrusule. Continuă blonda arțăgoasă.După un schimb de priviri scântâietoare între cei 2,şatenul se riscă să mi ia mâna şi să mi-o sărute uitându-se fix în ochii mei,aplecându-se ca un adevărat gentlman.
-Eu sunt James Tyler,am 18 ani,sunt din New Orleans,m-am mutat împreună cu familia mea chiar azi în LA,nătăraul din dreapta mea este fratele meu,Davis,el are 19,dar mai avem un frățior de 15 ani,Lukas,şi anul acesta voi învăța la liceul vostru,după festivitate mă duc să mă înscriu. A spus toate astea uitându-se în ochii mei şi ținându-mă în continuare de mână,iar eu m-am blocat efectiv,nu ştiam cum să reacționez,eram impresionată de modul lui de a se prezenta şi felul în care el s-a supus,şi nu s-a mai încăpățânat să facă pe interesantul,ca fratele lui.
Mi-am revenit după câteva zeci de secunde ,mi-am tras mâna din mâna lui şi am continuat eu cu prezentarea:
-Ma cheamă Blair Mayers,am aproape 18 ani,şi am o soră mai mică cu 2 ani,Destiny,care studiază la acelaşi liceu cu noi.Apoi i-am zâmbit şi i-am făcut cu ochiul,iar el mi-a întors gestul.
Chris i-a aruncat o privire urâtă şi amenințătoare lui James,iar eu mi-am dat ochii peste cap.
Kim s-a uitat urat la fratele brunet al lui James,şi s-a întors să plece. Dar Davis a prins-o de încheietură şi a întors-o cu fața spre el.
-Pe tine cum te cheamă,până la urmă? O întreabă el interesat şi seducător.
-Kim. Spune nervoasă şi se îndepărtează de el,venind spre mine şi Moniq.
CITEȘTI
Ride,love & Kill.
ActionBlair Mayers este o adolescentă de 18 ani,din Los Angeles,pasionată de cursele cu maşini,băieții bruneți cu ochi căprui şi armele letale.Aceasta duce o viață plină de secrete,aventură şi mister datorită părinților ei care dețin un lanț hotelier inte...