6.Apariția lui Drake

205 11 8
                                    

     Apuc telefonul,Matteo mă urmăreşte cu privirea,atent.Deschid mesajul şi văd :

"Ştiu că mâine la ora 13:30 scapi de la liceu. Vin să te iau eu. Mergem la suc,aşa cum ți-am promis mai devreme.
             Cu dragoste,Drake."

Mă uit speriată la Matteo,iar el se uită nervos,când la mine,când la telefonul din mâna mea.
-Să o creadă el. Persoana pe care o va scoate el mâine la suc voi fi eu. Nu tu. Mâine stai acasă,nu te duci la liceu. începe Matteo să facă planul.
-Ba merg. Îi facem jocul. Îl las să mă ia,şi tu o să fii acolo,o să ne urmăreşti,şi atunci atacăm. Nu are rost să stau acasă,oricum,băiatul avea o bătaie promisă de la mine de mult. Rândul meu să mă joc. îi spun hotărâtă.
-Nu îmi place cum sună asta. Te-aş expune la pericol de bună voie. Nu ştiu ce să zic...nu vreau ca psihopatul ăla să te atingă.
-Te rog. Hai să o facem aşa. Te rog,fă-o pentru mine,lasă-mă să îmi fac jocul.
-Ahh,fie.Cum vrei. Dar nu o să mergem doar noi. Anunț-o pe Kim,o luăm şi pe ea şi mâine după ce te las la liceu merg la firmă la Michael să mai adun oameni. Măcar să fim siguri.
-Mulțumesc. îi zâmbesc şi îl pup pe obraz,apoi mă cuibăresc la pieptul lui şi adorm instant.

         De dimineață, ora 6 jumate,alarma sună,mă trezesc să o opresc şi îl observ pe Matteo încruntându-se în somn,nu auzise alarma.
        Dormea pe burtă,cu fața spre mine şi cu brațul drept încolăcit în jurul taliei mele :'ăsta şi în somn e disperat să mă protejeze' îmi spun în gând şi zâmbesc;arăta atât de adorabil şi sexi în acelaşi timp...mare păcat că suntem rude.
       Îi mângâi obrazul,apoi părul şi văd că încrețitura de pe fruntea lui dispare,semn că e relaxat acum.
       Mă întind să îl pup pe frunte,iar el mă trage mai aproape,lipindu-mă de el,şi zâmbeşte fără să deschidă ochii.
-Gata,maimuțo?Te-ai trezit?mă întreabă somnoros,zâmbind.
-A sunat alarma,maimuțoiule. Vrei să te mai las? Plec singură la liceu,tu mai dormi. îi zic blând,jucându-mă în părul lui negru şi des.
-Nu,mă trezesc imediat,hai fugi şi pregăteşte-te.
-Cum vrei...
Mă ridic din pat,intru în dressing,îmi aleg nişte blugi strâmți, albaştri,o bluză crem,un cardigan negru,subțirel şi nişte tenişi negri. Le iau şi mă înrept spre baie,Matteo încă era întins în pat. Îmi fac rutina de dimineață,îmi pun lănțişorul,brățările,un ceas argintiu,care,defapt este un sistem de urmărire:are un GPS integrat; nişte cercei micuți în formă de fluture,şi îmi încarc mâinile cu 2 inele:unul are o cameră video care înregistrează totul şi îl transmite prin satelit oricui vreau eu:îl setez pentru Matteo şi Kim ; iar celălalt inel are un compartiment plin cu somnifere puternice,în caz că intru în belele când sunt la bar sau la suc,iar cel de al 2-lea compartiment este ca un mini-spray paralizant.Îmi pieptăn părul ondulat şi îmi împletesc o coroniță pe cap,micuță şi finuță,îmi aplic fondul de ten,îmi conturez sprâncenele,mă dau cu rimel şi cu rujul meu roşu aprins,mă parfumez şi ies din baie.
Matteo deja nu mai era acolo.
    Îmi fac geanta,îmi bag pistolul încărcat şi îmi schimb teneşii cu nişte cizmulițe negre,ca să îmi pot ascunde încă un pistol într-una din ele,şi 2 cuțite în cealaltă,pentru orice eventualitate,până la urma urmei,azi voi ieşi la suc cu un psihopat periculos.

   Îmi iau geanta şi cobor scările,jos erau doar Cami şi Destiny,serveau micul dejun.
-Unde-s restul? le întreb aşezându-mă la masă.
Destiny:-Au plecat la sediu,ziceau ceva de transportul de diseară,nici nu au apucat să mănânce.
Cami:-Da,păreau destul de grăbiți.
Blair:-Şi fratimiu?A plecat şi el?
Cami:-Neah,încă nu a coborât.
Matteo:-Cine nu a coborât încă? întreabă brunetul intrând în cameră şi aşezându-se lângă mine.
Destiny:-Tu. zice şi începe să râdă.
Matteo:-Hai mâncați,azi o duc doar pe Blair la liceu,dacă nu te superi,frumoaso. îi zice Matteo lui Destiny.
Cami:-Stai liniştit,o duc eu pe Des.
Destiny:-Cum vreți,pot să merg şi singură.
Matteo:-Gata,Blair? Mergem?
Blair:-Da' tu ?Abia dacă ai pus ceva în gură.
Matteo:-Mănânc după,hai să mergem.spune şi se ridică de pe scaun,le pupă pe obraz pe fete şi se îndreaptă spre uşă.

Ride,love & Kill.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum