În poză sunt lănțişoarele lui Kim şi Blair,şi inelele lui Matteo şi Blair.
Imediat aud motorul cum porneşte,Matteo claxonează şi pleacă de pe loc rapid,lăsând doar praf în urma lui...şi pe noi...
Dar de odată se opreşte şi dă cu spatele până în dreptul nostru. Din maşină coboară amândoi,Matteo mă îmbrățişează pe mine,Camille pe Destiny. Apoi Matteo scoate o cutiuță din buzunarul blugilor şi mi-o întinde.
Matteo:-Şi eu am ceva pentru tine.mă anunță zâmbind.
Iau cutiuța şi o deschid : în ea sunt 2 inele:unul este mai mare,şi este simplu,iar unul este mai mic,în aceeaşi formă,dar cu ramuri înflorite,gravate pe el. Matteo ia inelul mai mare şi îl întoarce astfel încât să observ că pe partea din interior sunt sculptate exact aceleaşi forme.
-Asta e ca să îți aminteşti de copilărie,când dădeam iama în pomii fructiferi ai bunicii de la ferma din Colorado. Numai noi ştim cât de bune erau fructele pomilor ălora...sunt făcute special pentru noi:matching rings. Să te gândeşti la mine de fiecare dată când îl porți.
Îşi pune inelul lui pe deget iar eu mi-l pun pe al meu,îl iau în brațe şi îl pup pe obraz:
-Mulțumesc mult,sunt geniale!
Între timp Cami i-a dat lui Destiny o brățară de aur,subțire şi finuță,cu pandantiv inimioară,bătut în diamante. Avea şi ea la fel,aşa cum eu şi Kim avem lănțişoarele,au vrut să aibă şi ele ceva la fel,pe care să îl poarte mereu cu ele. Uite că a rezolvat-o Cami şi pe asta.
Ne zâmbim,nimeni nu mai spune nimic,ei se urcă iar în Lamborghini şi pleacă,de această dată , de tot.
-Hai să mergem,s-a făcut frig. îmi întrerupe Moniq gândurile .
-Aşa e. Haide,sis! mă îndeamnă Destiny.
Le zâmbesc amândurora,ele se îndreaptă spre maşini,aşa cum au făcut şi restul prietenilor. Le prind din urmă şi urc la volan,Des e în dreapta mea,a pornit deja muzica :Dreezy ft. Jeremih-Body . Dau volumul mai tare şi pornesc maşina,auzind motorul audiului imediat cum toarce sub mine. Ceilalți nu plecaseră,mă aşteptau pe mine. Am întors maşina şi am călcat accelerația,pornind prima,apoi ceilalți s-au pus în coadă în spatele meu,formând toți un şir indian.
Tot drumul până acasă am mers toți cu 240 km/h,nici foarte rapid,nici foarte încet.La intrarea în oraş ne-am despărțit claxonând,fiecare o lua în altă direcție.Am ajuns acasă cam în 50 de minute şi am parcat maşina în garaj.
Ai mei erau în camera lor. Am urcat şi noi şi fiecare a intrat în dormitorul ei.
Am făcut o baie lungă,fierbinte,apoi m-am băgat în pat,Jimmy a venit lângă mine,l-am luat în brațe şi aşa am adormit,eram mult prea extenuată să pot face orice altceva,şi nu era nici foarte devreme,era în jur de 23:10.Îmi sună alarma,o opresc şi cobor din pat. Îmi fac rutina de dimineață,îmi prind părul într-o coadă de cal în creştetul capului, mă îmbrac într-o pereche de colanți negri,un tricou alb şi un hanorac roz;îmi pun adidaşii în picioare şi ies la alergat,m-am trezit la 5:30 azi,să mă revigorez puțin,şi îl iau şi pe Jimmy,în lesă,cu mine.
Ies din casă salutând-o pe Dorothy,care pregătea micul dejun,şi pe paznicii din curte,aerul rece de septembrie lovindu-mă direct în față,trezindu-mă de tot;apoi ieşim pe poartă şi începem să alergăm prin cartierul cu vile enorme ,în care locuim.Mă întorc o oră mai târziu acasă,transpirată toată,dar revigorată,iar Jimmy cu limba scoasă de un cot,terminat. Mi-l ia Dorothy şi îi dă să mănânce iar eu urc în camera mea.
Intru direct la duş,apoi mă îmbrac cu nişte blugi negrii,un hanorac alb cu desene colorate şi mă încalț cu o pereche de adidaşi albi,de la Nike. Îmi pieptăn părul şi prind jumătatea de sus într-o coadă în vârful capului,îmi pun nişte cercei mari,rotunzi,de argint,lănțişorul,inelul de la Matteo şi zâmbesc,gândindu-mă la povestea din spatele lui,apoi mă parfumez,îmi fac geanta de şcoală,îmi bag pistolul la spate,iau geaca de piele neagră şi cobor în sala de mese.
Ai mei erau deja jos,ca de obicei;trebuia să coboare şi Destiny. Îi salut,îi pup şi mă aşez la masă. În scurt timp apare şi sorămea,care se pune imediat pe mâncat.
Terminăm,ne luăm la revedere şi ieşim din casă.Bentley-ul tatei era deja tras în fața casei,şoferul îi aştepta pe ai mei,ne salutăm, iar noi intrăm în garaj.
Des:-Cu ce mergi?
Blair:-Nu ştiu,tu?
Des:-Cred că iau Mercedesul Cla,ies în oraş cu colegele după liceu.
Blair:-Ah,ok,eu iau BMW-ul X6,azi am chef de maşini mari. îi zic rânjind iar ea râde.
Ne urcăm în maşini şi o las pe ea să plece prima;ieşim pe poarta proprietății şi accelerăm până la liceu. În vreo 10 minute am şi ajuns,în mod normal drumul de acasă până la liceu ar fi de 30 de minute,dacă am merge cu viteza normală... Am găsit loc de parcare unul lângă altul;îmi iau geanta de pe scaunul din dreapta şi cobor din maşina .
Pe banca din fața şcolii stăteau Kim,Moniq,Johny,Seth,toți fumau,mai puțin Moniq,ei nu îi place.
Noi intrăm în curtea liceului odată cu Nate,Chris şi James,care îmi zâmbeşte ca un copil când mă vede.
Destiny:-Neața ! îi salută şi trece în viteză pe lângă ei,intrând în liceu.
Blair:-Neața! Ce faceți?
Kim:-Neața!
Moniq:-Neața,ce are sorta?
Băieții au răspuns la salut,şi James şi-a aprins o țigare,uitându-se la mine când a tras primul fum. Doamne,cât e de sexi,cred că mă ia cu leşin,şi dacă nu îi ating buzele până la sfârşitul zilei probabil înnebunesc. Dar îmi revin din transă când Kim strănută lângă mine,ca să îmi atragă atenția,şi îi răspund lui Monique:
Blair:-Nu ştiu,oricum,după liceu iese cu colegele în oraş.
Nate:-Noi ce facem după liceu? E sfârşitul primei săptămâni de şcoală.
Chris:-Hai la locul nostru,nu am mai fost de luni,poate îi e dor lui Angelo de Seth.zice şi începe să îi rânjească pervers lui Seth.
Seth:-Dă-te-n mă-ta,Chris!țipă nervos blondinul,iar noi începem să râdem.
Jess:-Neața!Nu intrăm la ore? E deja 8 fără 15.ne informează ea venind lângă noi,cu Austin şi Alexander.
Moniq:-Neața,iubito! Ba da,să mergem.
Îi răspundem şi noi la salut,ne luăm ghiozdanele şi intrăm în liceu. James mai avea puțin din țigară şi rămân cu el,iar Kim îmi face cu ochiul.
CITEȘTI
Ride,love & Kill.
ActionBlair Mayers este o adolescentă de 18 ani,din Los Angeles,pasionată de cursele cu maşini,băieții bruneți cu ochi căprui şi armele letale.Aceasta duce o viață plină de secrete,aventură şi mister datorită părinților ei care dețin un lanț hotelier inte...