Zâmbesc la vederea fetelor mele şi mă aşez mai bine pe pat,şi nu îmi ia mult să adorm...
În poză este lănțişorul de la Drake,coridorul avionului,pistolul de la bunicul ei şi rucsacul pentru misiuni .
***
Ora 5:00 :sună alarma.
Tresar speriată şi eu şi fetele. Kim începe să înjure nervoasă iar Moniq aruncă cu o pernă,dărâmând ceasul deşteptător,apoi bombăne şi ea ceva în şoaptă mai mult.
Mereu eu am fost cea matinală,în nici un caz ele. Mă bufneşte râsul şi mă dau jos din pat,oprind alarma care nu înceta să facă gălăgie.
Afară este întuneric,nu s-a crăpat de zi încă.
Mă îndrept spre baie şi îmi fac rutina de dimineață,îmi prind jumătate de păr în creştetul capului,în stil Ariana Grande,iar restul părului meu uşor ondulat îl las pe spate şi deja îl aud pe Jimmy că plânge lângă uşă să îl scot afară. Cobor scările să îmi las cățeluşul la Ian şi mă întâlnesc cu Klaus în living.
K:-Neața,Blair!
B:-Neața,Klaus,ce faci?
K:-Am ieşit din cameră că e zona de pericol lângă Hayley...zice el somnoros şi uşurat că a scăpat,iar pe mine mă bufneşte râsul.
B:-Aa,am înțeles...e perioada aceea a lunii...
K:-Cea mai periculoasă perioadă!Sper să scap cu viață şi de data asta!zice el speriat iar pe mine mă bufneşte mai tare râsul.
Mama şi tata coboară scările împreună,ne salută,mă pupă pe obraz şi se aşează amândoi pe canapea,lângă Klaus. Eu îi las să discute şi mă întorc în camera mea,de unde lipsesc fetele. *Probabil s-au dus să se pregătească* îmi spun în mintea mea şi încep să mă îmbrac cât mai lejer,zborul va dura destul de mult : o pereche de colanți negri,un hanorac larg,roz,nişte teneşi albi în picioare şi Voila! Sunt gata!
Îmi iau rucsacul de la Nike ca să verific dacă am băgat tot ce îmi trebuie,dar aleg să îmi mai pun câteva schimburi şi machiaje,mai multe accesorii speciale şi unul dintre pistoalele mele preferate,un Desert Eagle 50 din aur,cu model de tigru,pe care l-am primit de la bunicul când am împlinit 10 ani.Verific telefonul să văd dacă am vreun mesaj sau apel de la Drake dar degeaba...ştiu deja răspunsul...însă am primit un mesaj de la James în care îmi explică cât de tare l-am bulversat şi că vrea un răspuns clar din partea mea...nu am nici un chef de el deşi ştiu că nu e corect cum am procedat față de el zilele astea...îi voi scrie un mesaj în care îi explic ce e cu mine şi de ce nu îl aleg pe el...mai târziu.
Apuc încă un rucsac de piele neagră,cu ținte,din dulapul ascuns al dressingului,care e mereu pregătit : câteva teancuri de 500$ ,o mitralieră şi câteva pistoale de rezervă. Nu plec în misiune fără el.
Ies pe uşă odată cu toate fetele şi ne bufneşte râsul pe toate :
Des:-Nici dacă planificam nu ieşeam toate odată!
Kim:-Dar să mai şi fim îmbrăcate în acelaşi fel! zice blonda amuzată şi uşor uimită şi ne uităm unele la altele ca să observăm că toate eram în colanți,teneşi şi hanorac.
Zâmbim mândre şi mulțumite dr alegerile noastre şi coborâm în living,e deja ora 5:45.Hayley:-Oo,s-a trezit trupa de şoc ?întreabă amuzată stând pe fotoliu,iar Klaus şi părinții mei îşi îndreaptă privirea spre noi.
Christina:-V-ați vorbit să vă îmbrăcați la fel?întreabă râzând.
Klaus:-Cred că vor să îi imite pe ăia,Power Rangers !zice şi el râzând.
Ne uităm una la alta şi chiar semănăm cu ei : eu-roz,Kim-roşu,Moniq-galben,Destiny-albastru şi Lexie-verde. Începem să râdem toți şi ne aşezăm lângă ei pe canapele.
Destiny:-Tati,ai trimis maşinile?
Michael:-Bineînțeles,de aseară.
Lexie se uită nedumerită la cei 2 dar nu îndrăzneşte să întrebe nimic,aşa că îi explic eu:
-Mergem cu maşini special concepute pentru misiuni ,Lexie.
L:-Dar eu nu ştiu să conduc...spune speriată şi uşor ruşinată.
Tata începe să râdă încurajator :
-O să te învățăm. Până atunci vei sta în maşina lui Blair.
L:-Am înțeles.aprobă zâmbitoare.
CITEȘTI
Ride,love & Kill.
AcciónBlair Mayers este o adolescentă de 18 ani,din Los Angeles,pasionată de cursele cu maşini,băieții bruneți cu ochi căprui şi armele letale.Aceasta duce o viață plină de secrete,aventură şi mister datorită părinților ei care dețin un lanț hotelier inte...