Cobor în living şi mă arunc pe canapea,scot telefonul din geantă şi observ că am un mesaj de la Drake:
"Ce faci,iubito?"
Ca să nu o lungesc,îl sun,şi îmi răspunde imediat:
D:-Alo?Iubito?
B:-Ce faci?
D:-Stau cu Lexie,ne uităm la un film. Vrei să vi?
B:-Ți-am spus,plec în club cu gaşca...poate mâine.
D:-Mhm...bine...dar mâine dimineață te aştept să bem amândoi cafeaua.
B:-De acord. Deja mi s-a făcut dor de tine.
D:-Vrei să vin şi eu în club?
B:-Nu,iubitule. Să nu faci nimic. Rămâi cu Lexie. Eu trebuie să mă hotărăsc...
D:-Cum vrei tu,dragostea mea...să mă suni dacă e vreo problemă,şi să îmi dai mesaj când ajungi acasă,să ştiu că eşti bine.
B:-Am înțeles,iubitule.
D:-Să ai grijă! Te iubesc!
B:-Te pup dulce,noapte bună dragule.
Zâmbesc şi închid apelul,băgând telefonul înapoi în geantă.
-Cine este acest "dragule",mă rog? mă întreabă tata confuz,din pragul uşii. Tresar speriată şi mă întorc spre el,de unde apare şi mama imediat.
-Tati? Mami? Ați ajuns?întreb repede,speriată.
C:-Am ajuns,pisico,dar suntem obosiți. Dar cu tine ce e ? De ce eşti îmbrăcată aşa?
M:-Şi eu aştept răspunsul la întrebarea mea,ursuleț.
C:-Ce întrebare?
B:-Plecăm toți în club,ca de sfârşitul primei săptămâni de şcoală...cât despre întrebarea ta,tati...sunt iubita lui James,colegul cel nou,văr cu Nate şi Chris...îi informez rapid,nu vreau să le dau de înțeles nimic legat de Drake.
M:-Mâine seară luăm cina în familie. Să îl aduci şi pe James ăsta.zice tata serios.
C:-Da,să îl cunoaştem şi noi.
Des:-Pe cine să cunoaşteți voi?întreabă sora mea coborând scările.
B:-Le-am spus de James...îi fac semn să îşi țină gura şi să mergem mai repede,iar ea se conformează rapid.
Des:-Ah,ok,atunci noi plecăm. M-a sunat Johny,e jos.
C:-Să aveți grijă,gagici.
Ne pupăm părinții şi ieşim grăbite pe uşă,în fața casei ne aşteptau băieții:Johny cu Lycanul lui,iar James cu un Bugatti Chiron.
Amândoi erau rezemați de boturile maşinilor,fumau şi discutau împreună.
Coborâm scările şi ne aruncăm fiecare în brațele băiatului ei; abia atunci observ cât e de frumos James:îmbrăcat într-o cămaşă neagră,descheiat la primii nasturi,lăsându-şi pieptul bine lucrat la vedere,nişte blugi de aceeaşi culoare şi adidaşi Jordan în picioare,aurii. Părul aranjat ca de obicei,dar e bărbierit,are un cercel cu piatră neagră în ureche şi o brățară de aur la mână, îi pot simți parfumul de la un kilometru,şi nu cred că ar fi un mod mai frumos de a muri decât axfisiată de mirosul lui.
Johny o sărută cu foc pe Destiny,James încearcă să facă la fel,dar eu sunt mai rece,el mă simte şi îmi afişează o privire prin care parcă mă întreba ce am. Mi-am dat seama rapid că nu e ok să îi dau de bănuit aşa că l-am tras de ceafă spre buzele mele,sărutându-l aşa cum trebuie,şi mi-a părut bine imediat după aceea. Nu mă mai săturam să îi simt gustul mentolat amestecat cu aroma de tutun,care îmi creea dependență. Ne-am desprins într-un final,deşi nici unul dintre noi nu voia să se termine momentul...Mi-a zâmbit mulțumit şi mi-a deschis portiera.În centrul oraşului ne-am întâlnit şi cu ceilalți,ca de obicei,ne facem intrarea.
După aproximativ 20 de minute în care am cântat toate melodiile de la radio cu James în maşină,am parcat în fața clubului şi ne-am întâlnit toți la intrare.
Kim avea nişte blugi kaki,tăiați la genunchi,nişte botine negre şi un top de voal negru,asemănător cu cel al lui Destiny;Moniq avea o rochie neagră,scurtă,strâmtă,cu spatele gol şi mâneci lungi, iar în picioare avea nişte pantofi cu platformă,argintii;Jessica era îmbrăcată cu nişte blugi albaştri tăiați,strâmți,un maieu alb,strâmt,cu decolteu şi botine negre în picioare.
Ne pupăm şi ne îmbrățişăm,apoi intrăm toți în club.Muzica ne vibrează în timpane şi văd o grămadă de oameni dansând în jurul nostru. Înaintăm prin mulțime şi ajungem la masa noastră,din fundul clubului,mereu e rezervată pentru noi.
Ne aşezăm pe canapelele mov din piele ale clubului şi un ospătar ne aduce 8 sticle de vodkă şi câteva sucuri de fructe,apoi le toarnă în pahare. Pe al meu îl combină ca de obicei,jumătate vodkă,jumătate suc de mere verzi. Dau pe gât jumătate,apoi mă ridic şi încep să dansez cu Moniq.
În scurt timp ne urmează şi restul fetelor,care încep să danseze lasciv pe lângă noi,băieții noştrii şi cei de la mesele vecine salivând deja,doar privindu-ne.
James se apropie de mine,înconjurându-mi talia cu mâna dreaptă şi lipindu-mă de abdomenul lui. Îmi sărută gâtul,apoi maxilarul,până ajunge în dreptul buzelor. Mă întorc spre el şi îl sărut pasional,apoi încep să mă mişc lasciv pe ritmul muzicii,frecându-mă de corpul lui. Rânjeşte mulțumit de stilul meu de dans şi începe şi el să danseze cu mine,în acelaşi mod.
După vreo 2 ore de dans continuu,blonda mă trage de mână şi țipă la mine:
Kim:-Dăm un shot?
Blair:-Tequila?
Kim:-Ce vreți voi.
Moniq:-Hai!
Ne îndreptăm spre bar,strecurându-ne cu greu prin mulțime:eu,Moniq,Kim şi Des. Jessica se aşezase în brațele lui Alex,şi nici că s-ar mai fi ridicat din poala lui,iar James se lăsase deja pe canapea de vreo 15 minute,obosit.
Ne aşezăm pe scaunele de la bar şi mă întorc spre barman,țipând:
Blair:-Dă-ne 3 rânduri de tequila!
Ni le pune în față şi începem numărătoarea inversă:
3,2,1 !
Ling sarea de pe pahar rapid,beau alcoolul şi îmi simt imediat gâtul arzându-mi,apoi strâng în dinți felia de lămâie,absorbind toată zeama. Terminăm simultan toate,apoi dăm pe gât şi celelalte 2 shot-uri,şi începem să râdem. Telefonul lui Kim începe să sune,dar nu se poate înțelege. Ne îndreptăm spre baie,şi începe să țipe nervoasă:
-Cum adică a dispărut? Şi tu de ce mă suni de pe mobilul ei? Cine e cel care s-a luat de voi? Unde e masa lui? Şi pe ea de cât timp nu ați mai văzut-o? Am înțeles. Sunt pe drum.
Blair:-Ce s-a întâmplat?
Moniq:-Cine era?
Kim:-Unul din prietenii soră-mii. Cică nu au mai văzut-o de jumătate de oră,după ce a început să îi comenteze unui "mafiot" cică ,care s-a luat aiurea de ei. Auzi,cica "îi respiră aerul",şi Daiana şi-a uitat geanta la masă.
Blair&Moniq:-Venim şi noi!
Des:-Şi eu!
Kim:-Să mergem!
Ne îndreptăm grăbite spre masa noastră,ajungând destul de repede,probabil cei din calea noastră au văzut că suntem nervoase. Mi-am apucat geanta şi l-am pupat apăsat pe buze pe James:
B:-Vin imediat.
J:-Unde te duci?
B:-La baie!îi spun zâmbind.
Chris e singurul care nu venise cu nici o fată,aşa că l-am rugat să îmi dea cheile de la maşina lui. S-a uitat ciudat la mine,dar nu m-a întrebat nimic,doar mi le-a întins,subtil,fără ca ceilalți să observe.
Le zâmbim şi fugim,ieşim din club şi îi vedem maşina parcată chiar în față,un Lexus LFA,negru.
CITEȘTI
Ride,love & Kill.
ActionBlair Mayers este o adolescentă de 18 ani,din Los Angeles,pasionată de cursele cu maşini,băieții bruneți cu ochi căprui şi armele letale.Aceasta duce o viață plină de secrete,aventură şi mister datorită părinților ei care dețin un lanț hotelier inte...