"Şampiyon kim?"
"Xiao Zhan!!"
"Kim?"
"Xiao Zhan!!"
Zhan büyük bir kahkaha attıktan sonra etrafındaki kalabalığı susturmak için elindeki birayı havaya kaldırdı.
"Bu gecenin şampiyonuna!"
Biralar tokuşturulduğunda boş boğaz birinin sesi kalabalıktan yükseldi.
"Daha yarış başlamadı bile, kazanacağından bu kadar emin olmamalısın Zhan."
Zhan hafifçe kaşlarını çatmıştı ama yüzündeki gülümseme bozulmadı.Herkes nefesini tutmuştu o an. Zhan'a bu aptalca cümleyi kuran dengesiz kim merak ederek sesin geldiği yöne dönmüşlerdi.
Zhan gözlerini kısıp kalabalıkta bir göz gezdirdi ve konuşan kişiyi gördüğünde alaycı bir şekilde gülümsedi. "Sen kimsin?"
Herkes Zhan'ın yarış öncesi bir kavga çıkarmasından korkuyorlardı. Ama neyse ki beklenen olmadı.
"Ben... Ben hiç-"
"Evet, sen bir hiçsin ama senin gibi bir hiçin karşısında, 4 yıldır Şanghay'ın bahar yarışlarında şampiyon olan kişi duruyor." Ellerini kaldırıp onu hafif endişe, merak ve heyecanla izleyen kalabalığa döndü. "Ben!"
Tezahüratlarla birlikte bir alkış tufanı daha koptuğunda Zhan kahkahalara boğuldu.
"Zhan bu yarışı da kazanacağına eminiz. Senden başka kim kazanabilir ki?" Haoxuan bir bira daha açıp büyük ayaklı masaya kolunu yasladı.
"Tabi ki Zhan kazanacak oğlum kaç aydır bu günü bekliyor. Eh tabi bende..." Yubin heyecandan yerinde duramıyor bir an önce yarışın başlamasını bekliyordu.
"Sen niye bekliyorsun?" Fanxing merakla Yubin'e döndüğünde Zhan konuşmaya katıldı.
"Yarış sonunda istediği kızın numarasını vereceğim ona ondan."
"Hala mı o kızın peşindesin sen? Unuttun sanıyordum." Fanxing gözlerini devirip yarış pistinde oradan oraya koşuşturan görevlileri izlemeye başladı.
"Unutmadım tabi ki, bu günü bekliyordum. Aranızda o kızla konuşmaya cesareti olan kim var Zhan'dan başka? İki saniyede alacak numarasını biliyorsunuz sizde." Yubin merakla etrafına bakınıyordu. "Buralarda bir yerde olmalı."
"Zhan sahiden aldın mı o egzozu?" Haoxuan merakla Zhan'a bakıyordu.
"Evet. Cheng çoktan taktı bile motora."
"Daha satışa bile sürülmeden nasıl alabildin hayret ediyorum."
"Zhan'ın dünyasında her şey mümkündür Haoxuan, bunca yıldır öğrenemedin mi?"
Haoxuan ve Zhan şişelerini tokuştururken Zhan'ın gözüne, o zamana kadar ne konuşmuş nede bir yudum içki içmiş olan Cheng takıldı.
Zhan yan bir gülümsemeyle Cheng'e yaklaştı ve koluna vurdu. "Bir şeyler içmek ister misin prenses?"
"Kes dalgayı." Kararan bir ifadeyle Zhan'ın yüzüne baktı ve ardından elindeki birayı alıp masaya bıraktı. "Sende içme artık yarış birazdan başlayacak."
"Beş fıçı içsem bile bu yarışı kazanacağımı biliyorsun kardeşim."
"Geleceği göremiyoruz Zhan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Viraj || Yizhan -DÜZENLENİYOR...-
Fanfic"Tek bir kelime etmem. Ama yinede, nefesimi kesiyorsun ve bildiklerimi benden çalıyorsun.. İşte böyle, beni kalabalıktan çekip çıkarıyorsun.. Ateş üstüne ateş, çoğunlukla katiliz. Bu denli tutku ile, birlikte, biz kazandık.. Kontrolden çıktığımızı s...