New role

535 34 3
                                    


Tak jsem tady zase s novým příběhem! Tentokrát Evanstan. :)

Nějak mě začalo bavit psát fanfikce, tak snad se to u mě udrží.

No konec kecání a snad se bude kapitola líbit. Brzy přidám novou. :)

848 slov


„Evans!" Ozvalo se ze dveří po mé pravici. Zrovna jsem četl 'zajímavý' článek o dietě v nějakém ženském časopise o hubnutí. Sedím v široké, na bílo natřené chodbě a čekal na chvíli, kdy mě zavolají.

„A je to tady zas." zamumlal jsem potichu a vstal. Opět ten tlak na hrudi, pro mě už tak známý. Opět se ucházím o roli ve filmu. Tedy přesněji seriálu. Poslední dobou se mi moc nedaří najít nějaký místo a uklízečku vážně dělat nechci. Můj poslední film byl vážně propadák a od té doby mě nikdo nechce. A peníze taky pomalu dochází. Ale že se snížím k takové roli, to jsem opravdu nikdy nečekal!

„Takže. Chris Evans, 35 let." Začal starší muž, mohlo mu být kolem šedesáti. Měl lehce našedivělé vlasy a hustý knír. Tvářil se jako někdo, komu bych se na list 'odplaty' dostat nechtěl. „Hrál vedlejší role například ve filmech Divočina, Vzbouřenci a Poslední kilometr, v hlavní roli například ve filmech Město rváčů, Poslední z růží, Pan s kufrem a naposledy ve snímku Vlak do Asie."

„Ten jsem viděl! Byl děsný!" ozval se najednou muž po jeho levici. Měl husté, tmavě hnědé vlasy a modré oči. Na sobě tmavě modrou košili a obyčejné džíny. Začal se velmi nahlas smát, nejspíš vtipu, který se mu zrodil v té jeho malé hlavě a nevypadal, že je schopný se s námi o něj podělit. Když si ale všiml mého mírně naštvaného výrazu, opatrně prohodil: „Myslel jsem ten film, ne tebe." A kdy jsme si vlastně začali tykat?! Rozhodl jsem se tím už více nezabývat a radši se věnoval konkurzu. Ještě před pár měsíci mi lidé volali, jestli nechci hrát v jejich filmu a teď ze sebe budu dřít kůži na konkurzu. No to potěš koště!

„Tak abych se vám představil," opět se ujal slova starší muž uprostřed, „mé jméno je Briggs Cogswell a jsem producent. Po mé pravici sedí nemehlo alias režisér tohohle divadla, John Schama. A ten chlap, co vypadal, že padne nad vlastním mozkem smíchem na zem je Sebastian Stan." Představil všechny a už to začalo. Musel jsem říct něco o sobě, o mojí filmové kariéře, agenturu a samozřejmě předvést část role. Musel jsem spolupracovat s tím Stanem, jelikož hraje hlavní roli, jak jsem se později dozvěděl. Vypadal ale, jakoby toho měl za celý den dost. Na všech konkurzech se mi vždy snažili ostatní herci nějako pomoc, tenhle se to snažil evidentně zhoršit. Svoje části bez citu přečetl, takže moje vystupování muselo vypadat nanejvýš vtipně. A ještě ta role! Pokud jste dospělý heterosexuální chlap s partnerkou, tak je vám tohle fakt nepříjemný. Celý seriál je vlastně založený na příběhu zbohatlýho fracka, který se v 19 rozhodl odstěhovat do NY a tam si otevřít restauraci. Jenže jeho rodiče se rozhodli nepřispět a musí si na všechno vydělat. A vlastně od nich odešel, protože neuznávali jeho bisexualitu. A to je to, co tady budu dělat! Hrát jeho 'milenku'. A to zahrnuje i líbací scény atd. Ale nemám na výběr, teď musím vzít vážně cokoliv, pokud nechci viset na platu mojí přítelkyně. Ale teď se bude natáčet druhá řada, což znamená, že ten seriál je celkem oblíbený a to by mohlo moji kariéru trochu nakopnout.

Po skončení veškerého toho šaškování mě ještě vyfotili, změřili a začali balit. Ten den jsem byl poslední 'snaživec', jak jim s oblibou říkal můj předchozí režisér. Když jsem při odchodu ještě opatrně nahlédl do místnosti, Cogswell a Schama ještě o něčem diskutovali a Stan už evidentně odešel. 'Snad ho nikde nepotkám.' pomyslel jsem si. Po tom, jak mi to na konkurzu jen stěžoval, nemám náladu s ním mluvit, dokonce se mi ho nechce ani pozdravit. Ale noták! Určitě věděl, jak moc tu práci potřebuji, to se nemohl aspoň trochu snažit? Vím, Vám to možná přijde divné. Proč nadávám na něj, když jsem měl roli předvádět já? Protože u předvádění takových rolí potřebujete někoho, kdo bude předvádět s Vámi. A když ten druhý nespolupracuje, tak se to pak dělá sakra těžko.

Ráno jsem musel brzy vstávat, takže po dnešku jsem byl hrozně unavený. Pokud v metru neusnu, tak to bude zázrak. Najednou se odněkud objevil Stan a mně nezbývalo nic jiného, než kolem něj projít. Snažil jsem se nenavazovat oční kontakt, no on měl jiné plány.

„Nazdar! Evans, správně? Hele, vím, čím si teď procházíš. Taky jsem si tím před tímhle seriálem prošel. Co takhle, že bych ti pomoh? Přimluvil se u režiséra a tak dále, co ty na to? Jen potřebuju jednu věc. Doneseš tenhle dopis na tu malou poštu v Park Slope?" vyhrkl ze sebe téměř na jeden dech.

„A proč tam nezajdete sám?" zdvořilost před ním musím zachovat, s tím už mám své zkušenosti.

„Mám tady ještě nějaké vyřizování a do zavíračky to nestihnu. A do dneška musí být odeslaný."

„Tak proč jste to tam neodnesl včera?" vyzvídal jsem dál. Proč bych to měl dělat? S mými zkušenostmi tu roli dostanu snadno.

„Chceš ode mě pomoc nebo ne?" má pravdu. Každé navýšení šancí je dobré, i to nepatrné. A i kdyby to nedodržel, bude mi něco dlužit.

„Tak fajn. Donesu ho tam." souhlasil jsem a dopis si vzal.


Snad se Vám líbila a doufám, že nebyla moc krátká. :D

Budu ráda za každé přečtení, komentář a votes ^-^

Dobrou, sluníčka. :)

Black Walls   /Evanstan (dočasně pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat