Park Slope

291 30 2
                                    

Ahoj lidi!

Fakt sorry za to, že delší dobu nebyla nová část. Sotva serie začala a já už mám problém vydávat kapitoly. :D

No nic, snad se tahle bude líbit. :D



Do Park Slope je to od studia přes skoro celé město. To si nemohl vybrat nějakou bližší poštu? V okolí Unigraphs Pictures jsou nejméně 2 pošty. Ale to bychom nesměli být namyšlenci, co si myslí, že se lidé hýbou na pískání, že Stane? A aby se můj krevní tlak ještě navýšil, busy dneska asi už nepojedou. Obvykle se člověk dostane busem domů i o půlnoci, ale teď, v 5 večer, žádný nepojede.

„Takže pěšky." špitl jsem si pro sebe a vydal se na cestu. K nejbližší stanici metra je to pár ulic, aspoň nemusím jít tak dlouho. To bych ale musel tuhle část města znát, abych se mohl vyhnout nějakým pochybným místům.

Sotva jsem tu myšlenku dostal z hlavy, ze dveří po mé levici vypadl nějaký chlap. Měl rozcuchané vlasy a v ruce láhev s pivem. Vypadal pěkně na šrot.

„Promiňte, není Vám nic?" zeptal jsem se ze zdvořilosti, jinak s ním opravdu nechci nic mít.

Jakmile si mě všiml, rychle se postavil na nohy (což v jeho stavu byl nadlidský výkon) a obejmul mě paží kolem ramen.

„Nechceš taky tlochu?" zeptal se mě a trochu se mu při tom motal jazyk. Začal mi mávat láhví před obličejem, dokud opět neztratil rovnováhu. Jenže já musím být prostě pan hodnej a chytil jsem ho ještě v 'letu'. Trochu to s ním cuklo na on upustil svou láhev na moje oblíbené triko. Naštěstí bundu se mu podařilo netrefit.

„Panebože, chlape!" okřikl jsem ho, ale on se jen bezvýznamně smál na zemi, obličejem líbající chodník. Rychle jsem ho obkročil a šel dál, proč jsem se tady vlastně zdržoval?

Pach piva se se mnou táhl až na stanici metra. A samozřejmě, fronta. Dnešek rozhodně není jeden z těch lepších dnů. Asi po 10 minutách jsem konečně přišel na řadu. Automat můj lístek vyplivl během půl minuty, tak co jim tak dlouho předtím trvalo? Naštěstí v té části metra, ve které jsem byl já, bylo málo lidí a tak jsem si mohl sednout.

...

Probudil mě podivně chraplavý hlas z rozhlasu metra. Sakra, zaspal jsem stanici! Rychle jsem se podíval na tu malou tabulku na kratší straně metra, která oznamovala, kde se právě nacházíme.

„Flatlands? Sakra." ulevil jsem si potichu. A řeknu vám, Flatlands je od Park Slope sakra daleko! Hodiny ukazovaly půl sedmé. Nemá smysl jet dál, vystoupil jsem. Tady je naštěstí jízdní řád normální a ne jako by ho do počítače nacvakala opice bez mozku. Hlavou mi proletěla Stanova tvář. „Opice." řekl jsem ještě v tichosti a čekal na autobus.

Když jsem se konečně dostal na Park Slope, na poště už chtěli zavírat. Nebyla to nějaká malá pošta, jak Stan říkal, ta pošta byla velká asi jako H&mko! A věřte mi, že vím, jak může být H&Mko velký, Zoe mě tam tahá furt. Naštěstí ještě chvilku počkali a nechali mě dopis odeslat. Tolik námahy pro takovou prkotinu. Pokud tu roli nedostanu, utopím Stana v East River.

Když jsem konečně dorazil domů, hodinky ukazovaly půl deváté. Opatrně jsem za sebou zavřel dveře tak, aby si mě Zoe nevšimla. Měl jsem totiž v plánu předstírat, že už jsem doma dávno, jen že ona si nevšimla. Když jsem se ale otočil, stála přede mnou a zhluboka se mi dívala do očí.

„Kde jsi byl?" vyhrkla na mě místo pozdravu.

„Nějaké vyřizování ve městě." odpověděl jsem prostě a doufal, že téma 'kde jsem byl' nechá být.

„Smrdíš pivem." nenechala se.

„Nějaký opilec na mě vylil pivo."

„Jaké vyřizování jsi měl na mysli?" vyzvídala dál s kamenným obličejem.

„Stan, ten herec z toho seriálu, mě poslal přes celé město na poštu. Říkal, že mi pomůže získat tu roli." vysvětlil jsem, ale výraz v její tváři se nezměnil.

„A to ti mám jako že věřit?" zeptala se s ironickým podtónem.

„Věřila jsi mi i před půl rokem, když jsem ti řekl, že Kanada se chystá zaútočit a tys začala na internetu hledat nejbližší bunkry." odpověděl jsem jí na otázku a ona vypadá, že se vzdává.

„Fajn, vyhráls." uznala, otočila se a odešla zpět do obýváku. „Jdu si dát sprchu."

„Můžu se přidat?" zeptal jsem se zvědavě. Jen protočila očima.

„Za to zpoždění a za ten smrad, cos sem dotáh, bys měl být rád, že nespíš na gauči." odvětila.

„Takže nespím na gauči?" zeptal jsem se s předstíraným nadšením a následovalo další protočení očí.

Umíral jsem hlady, a tak jsem se vydal loudavým krokem k ledničce. Po otevření jsem zjistil, že je skoro prázdná. „Světe div se, u nás poprvé není nic k jídlu." prohodil jsem pro sebe a vytáhl kus chleba z chlebníku. Lepší než nic. Zapnul jsem si k tomu televizi a zrovna tam byl nějaký pořad o celebritách. Sice tyhle pořady nemusím, ale na hledání něčeho lepšího jsem neměl energii.

„A nyní něco ze světa seriálů. Seriál Black Walls, který už párkrát zabral vrchní příčky hodnocení, bude mít pokračovaní. Potvrzení jsou Sebastian Stan jako Richie Woods, Laura Spencer jako Jane Easter, Lucas Till jako Daniel Jackson a Angie Harmon jako Melanie Trecker. V seriálu se objeví také nové tváře a samozřejmě čekejte napětí, humor a romantiku." dořekla moderátorka a lehce se usmála do kamery. Následovalo pár záběrů ze seriálu, které já jsem už moc dobře znal. Naštvaný Woods, roztomilá a usměvavá Easter, Jackson běžící ulicí a Trecker zavřená v kanclu. Prostě taková ukázka hlavních postav. A v další sérii se objeví ta moje. Možná.

„A dále. Souboj Chrisů. Chris Evans nebo Chris Hemsworth? Chris Hemsworth se stává každým dnem oblíbenějším. Na instagramu má již přes 6 milionů sledujících a stále přibývá, brzy bude natáčet nový celovečerní film z názvem Ruler. Na rozdíl od něj se Chris Evans propadá stále hlouběji do-." vypnul jsem televizi, na tyhle kecy nemám náladu.

„Tak jsem přemýšlela," vyrušila mě z mého myšlení Zoe, „když získáš tu roli, nebude to znamenat, že se s ním musíš líbat?" zeptala se a usmívala se od ucha k uchu.

„To je riziko mého povolání. A nebude se to, doufám, počítat jako podvádění, ne?" zeptal jsem se jen tak pro jistotu.

„S chlapem se líbej do aleluja."

„Abys toho pak nelitovala."

„Doufám, že nebudu."



Vím, hrozně se to táhne a je to takové nezajímavé, ale nějak se do děje dostat musíme, ne? :D

Brzy to začne být zajímavější, slubuji. ^-^

Black Walls   /Evanstan (dočasně pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat