Hoofdstuk 19.

70 5 1
                                    

~donderdag 28 februari 2019

P.O.V. Lotte
'Sophia, kom je mee?' vraag ik als ik de gang in loop. Ze staat op en knikt, waarna we samen de kamer weer inlopen. 'Die film kijken we een andere keer wel,' zegt Jill en Dee knikt. 'Laat dit eerst maar even bezinken.' 'Dankje meiden,' zegt Sophia en ik glimlach. 'Wij gaan,' zegt Milan dan en Jill knikt. 'Wij ook,' zegt Lindsay en ook de rest geeft aan dat ze naar huis gaan. 'Ik zie jullie morgen wel, ik blijf vanavond even hier,' zegt Sophia en we knikken allemaal. 'Dat snappen we, tot morgen.' Ze lopen allemaal naar buiten en rijden naar huis.

'Lot?' vraagt Sophia dan. 'Ja,' zeg ik. 'Wil je alsjeblieft bij mij blijven?' Ik glimlach. 'Tuurlijk.'

P.O.V. Milan
Thuis aangekomen gaan de jongens en ik meteen opnemen, dat was weer nodig. De meiden zouden volgens mij nog even rijden en Snuf en Christoffel voeren.

'Nee! Stom paard!' roept Jeremy gefrustreerd als hij weer eens verliest bij de paardenrace. 'Je bent gewoon slecht, Jer!' lacht Enzo en ik lach ook. 'Zullen we nog een keer?' vraagt Link plagend en meteen protesteert Jeremy. 'Misschien kunnen we beter afsluiten,' zeg ik en Enzo stemt in.

Nadat we de video hebben afgesloten en de meiden terug waren, besloten we maar te gaan slapen en gingen we één voor één naar boven. Toen we allemaal boven waren was het zo stil in huis je kon een spelt horen vallen. Meestal hoor je Sophia nog een tijdje met Snuf en Christoffel spelen, maar nu ze er niet is, is het doodstil.
Ik weet dat Jill heel erg moe is, dus laat haar haar gang gaan. Als ze in bed ligt ga ik verder met mijn spelletje op mijn telefoon, en ga dan ook naar bed. Maar ik kan niet slapen, ik lig nog uren wakker.

Ineens hoor ik gekraak op de gang. Ik besluit om te gaan kijken, dus ik pak een knuppel en pak de deur klink. Ik doe de deur voorzichtig open en heb mijn knuppel klaar. Dan zie ik wie het is. Ik zag dat hij zich rot schrok en daar moest ik uiteindelijk om lachen. Ik doe de deur weer dicht, ga terug het bed in en uiteindelijk val ik inslaap.

P.O.V. Jeremy
Ik word ineens wakker omdat ik naar de wc moet. Ik doe de deur open en sluip over de gang tot ik onder mijn voeten een plank hoor kraken. Sssttt!! denk ik. Dan gaat de deur open en ik zie Milan met een knuppel in zijn hand in de deur opening staan. 'Ik schrok me rot,' fluister ik tegen hem. Ik zie Milan lachen, dan doet hij de deur weer dicht. Ik moest er ook eigenlijk best wel om lachen. Ik loop verder en ben eindelijk bij de wc. Als ik klaar ben ga ik gauw weer terug naar bed, voordat ik meer mensen wakker maak.

De volgende ochtend is het nog steeds zo stil, het is bijna eng. Nu pas merk je hoeveel invloed Lotte en Sophia op het geluidsniveau in ons huis hebben. Als we allemaal beneden zien we dat Lindsay er niet is. Ik loop de trap op en ga haar kamer binnen. Daar zit ze op bed met een paar fotolijstjes op zich heen. Op één van de foto's zitten Sophia en zij op Sundance en Summer en lachen ze naar de camera. Op een andere staan Lindsay en ik. Ik geef haar een kus op haar wang en we zien er erg gelukkig uit. Op weer een andere staat Lindsay samen met Sem. Ze zijn aan het voetballen.

'Hey,' zeg ik als ik binnen kom lopen. Meteen schrikt ze op en als ze ziet dat ik het ben, komt er een lach op haar gezicht. 'Jeremy!' 'Wat ben je aan het doen, cutie?' vraag ik haar als ik naast haar op het bed ga zitten. 'Ik was wat foto's aan het bekijken,' zegt ze en ik geef haar een kusje op haar wang. 'Ga je mee naar beneden? We willen graag ontbijten.' Samen stappen we van het bed af en gaan we naar beneden.

'Goedemorgen, Lin,' zegt Jill en al snel volgt de rest. 'Goedemorgen,' lacht Lindsay teug en we gaan bij de rest aan tafel zitten. 'Wat is de planning?' vraag ik zodra we zijn begonnen met eten. 'Nog niets,' zegt Enzo en Dee haar ogen lichten op. 'Misschien kunnen we naar het trampolinepark. Dat wilden we een tijdje geleden al doen, maar toen was de verassing in het park!' zegt ze. 'Ja, laten we dat doen!' roepen Enzo en Milan. 'We moeten wel even wachten op Lotte en Sophia. Misschien is het ook wel leuk om Noa mee te nemen,' zegt Lindsay en we knikken.

'Als Dee en ik Noa nou ophalen, dan wachten jullie hier op Sophia en Lotte. Gaan we daarna die kant op,' zegt Enzo en iedereen stemt in.

P.O.V. Sophia
Gapend rek ik me uit, tot ik met mijn hand ergens tegenaan stoot. Lotte. Alle beelden van gisteren vliegen weer door mijn hoofd. Mama, Sem en Lindsay die helemaal geen familie zijn, Sarah en Helena die wel familie zijn en dan de puzzel.

Meteen sta ik op, zonder Lotte wakker te maken en loop ik naar mijn laptop. Ik open Google Chrome en tik in de zoekbalk in "Engelse plaatsen met een D". Al snel kom ik op heel veel plaatsen uit en ik lees de hele lijst.

Er is één plaatsje die mijn aandacht trekt, Doncaster. In mijn fangirl tijd was ik heel erg fan van One Direction, en één van die jongens, Louis Tomlinson, komt uit Doncaster.

Wacht eens! Zijn naam begint met een L, zijn achternaam met een T, het plaatsje met een D en hij is volgensmij 28! Ja, dat is hij. Hij komt uit 1991 dus inderdaad 28.

Meteen ga ik naar Twitter en naar zijn account. Heel even twijfel ik, wat als hij het niet is. Al snel haal ik die gedachte al wel weg. Hij is het wel, hij voldoet aan alles. Het moet!

Ik beweeg de muis naar een knop. Privébericht sturen.

~1023 woorden~

My Perfect SquadWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu