P.O.V. Lindsay
'Jongens zou ik anders even met haar gaan praten?' vraag ik, de stilte onderbrekend. 'Ja, goed plan!' zegt Dee. Ik loop de trap op en klop op Sophia haar kamerdeur. 'Sophia, kan ik even met je praten?' vraag ik haar en ik hoor een 'Oké!'Ik loop de kamer binnen en tref haar achter haar laptop. 'Ik snap dat je je familie wilt vinden, maar je kan niet elke dag op je kamer gaan zitten en zoeken. Dat werkt niet,' zeg ik. 'Je moeder verteld het vanzelf wel. Kom, ga gewoon weer leuke dingen met ons doen,' zeg ik. 'Nee,' zegt ze meteen. 'Eerst wil ik mijn familie vinden.' Verslagen loop ik de kamer weer uit.
Met een zucht loop ik naar beneden en vertel van mijn gefaalde actie. 'Waarom gaan we niet gewoon naar het Aquapark?' vraagt Enzo. 'Daar wil ze al super lang heen, misschien gaat ze dan mee.' 'Goed idee!' zeg ik en we lopen allemaal naar boven om ons om te kleden. Ik loop weer naar Sophia en zie dat ze snel dingen op een papiertje krabbelde. 'Sophia, we gaan naar het Aquapark. Als je meegaat zullen we je een paar dagen met rust laten,' chanteer ik haar. Sophia knikt. 'Top!'
'Ze gaat mee,' meld ik de rest zodra ik beneden ben. Jeremy, Enzo, Dee, Milan, Jill en Noa gaan alvast naar de auto en niet veel later komt Sophia de trap af. 'Gaat Noa ook mee?' vraagt Sophia. 'Die is er al, kom we gaan naar de auto,' zeg ik en we lopen naar buiten.
P.O.V. Sophia
Nadat Lindsay me heeft gechanteerd en ik me heb omgekleed, gaan we naar de auto. De rest, bestaand uit Enzo, Dee, Milan, Jill, Noa en Jeremy, zijn er al en hebben zich over de drie auto's verdeeld. We rijden naar het park toe, iedereen kletsend.Als we bij het waterpark aan komen, verbaast het me dat het niet zo druk is. 'Laten we een plekkie zoeken,' zegt Jeremy. 'Ja, ik zie een cool plekkie,' zegt Lindsay. 'Waar dan?' vraagt Jill. 'Daar in z'n ei achting ding,' zegt Lindsay weer. 'Oh daar, er zijn nog drie leeg als we nou eens verspreiden kunnen we er met z'n alle in,' zegt Jill en we voeren haar actie uit.
Als we het plekje hebben geclaimd gaan we naar de glijbanen en ga ik weer wat beelden schieten voor Enzo en Dee doet het zelfde. Dit is de enige manier waarop ik gewoon lekker kan nadenken. Lindsay gaat wat beelden schieten voor Jeremy zijn kanaal.
P.O.V. Jeremy
We zijn nu bij het Aquapark en we gaan zo naar de glijbanen. Lindsay gaat wat beelden maken voor mij, iets wat ze goed kan. Als we van wat glijbanen af zijn gegaan, gaan we wat eten. Nadat we lekker een hamburger met patat hebben gehad gaan we weer van glijbanen. Ik ga nu samen met Lindsay en Sophia van een glijbaan.Natuurlijk moest Lindsay weer lekker irritant zijn en pakt ze de camera uit m'n handen pakken terwijl ik aan het vloggen ben. 'Lin, mwoan,' zeg ik en Lindsay moet lachen. Als we allemaal zijn uitgegleden gaan we weer terug naar huis.
P.O.V. Dee
'Sophia, hoe vond je het vandaag?' vraag ik als we weer terug zijn. 'Super,' zegt ze. 'Ik ben blij dat je je weer wat beter voelt,' zeg ik. 'Zullen we wat gaan eten?' vraagt Milan. 'Ja is goed, ik heb honger,' zegt Lindsay. We gaan met z'n allen uiteten naar El Greco, het lievelings-restaurant van Sophia en Lotte. Als we bij het restaurant zijn aankomen krijgen we een tafel voor twintig personen.Nadat we heerlijk hebben gegeten is het weer tijd dat we Noa weer naar het weeshuis brengen. Als we haar hebben we gebracht, gaan we zelf ook naar huis en gaan we slapen.
P.O.V. Enzo
Vandaag gaan we niet veel doen, het enige wat er gedaan moet worden is boodschappen en verder gaan we chillen bij Jeremy thuis. 'Enzo schiet nou eens op we gaan zo naar Jer en Lin!' hoor ik Dee weer schreeuwen. 'Ja, ik kom eraan!' roep ik. Als ik klaar ben ga ik naar beneden waar Dee al ongeduldig staat te wachten. 'Kom, we kunnen gaan,' zeg ik tegen Dee.Als we bij Jeremy thuis zijn aangekomen zie ik alleen Jeremy zitten op de bank. Ik dacht dat Lindsay er ook was. 'Hey maat,' zeg ik. 'Yo, Enzo,' zegt Jeremy. 'Waar is Lindsay?' vraagt Dee. 'Die is zich boven nog aan het klaarmaken,' zegt Jeremy. 'Ben er al.' Horen we ineens. 'Hallo, Lin!' begroeten Dee en ik haar. We gaan met zijn allen op de bank zitten en wachten op Jill en Milan.
P.O.V Jeremy
We zijn aan het chillen bij mij thuis, Jill en Milan zijn er ondertussen ook al. Lindsay en Dee zijn alleen weg, ze gingen boodschappen doen ofzo. 'Enz, zullen we even gaan kijken waar Linds en Dee blijven?' vraag ik. 'Ja, ik kom,' zegt hij. We hebben nog geen stap buiten hebben gezet of ze komen er al aan lopen. 'Waar bleven jullie zo lang?' vraag ik bezorgt, Lindsay in een knuffel trekkend. 'Er was een ongeluk gebeurt waardoor we een hele omweg moesten nemen,' zegt ze. 'Oh, vandaar,' zeg ik begrijpend.'Hebben jullie eten?' vraagt Enzo meteen. 'Nee, we hebben alleen drinken gehaald,' zegt Lindsay sarcastisch. 'Tuurlijk hebben we eten gehaald,' zegt Dee erachteraan. Als we weer naar binnen gaan hebben Jill en Milan de hele woonkamer verbouwt en zetten we de hapjes en de drankjes klaar op tafel. We gaan twee films kijken. The Hobbit en Zootropolis, de tweede omdat Enzo, Milan en ik graag een animatiefilm wilden.
P.O.V. Milan
Als ik om me heen kijk zie ik dat Enzo en Dee bij elkaar in slaap zijn gevallen en Lindsay en Jeremy ook in slaap zijn gevallen. 'Laten we maar naar huis gaan,' zeg ik tegen Jill. 'Ja, is goed, ik ben moe,' zegt Jill waarna ze snel een briefje krabbelt en we naar huis gaan.P.O.V. Lindsay
Als ik wakker word zie ik dat ik bij Jeremy in slaap ben gevallen. Als Jeremy ook wakker is geworden geef ik hem een dikke kus. Na ongeveer een kwartiertje is iedereen wakker geworden en gaan we lekker ontbijten. Dee had een heerlijk ontbijt gemaakt.Als we het ontbijt ophebben, gaan we het huis opruimen, want al het eten en drinken van gister staat er nog. Ook gaan we de banken en de tafels helemaal schoon maken en weer op de goede plek zetten. Als we de woonkamer hebben opgeruimd gaan Enzo en Dee weer naar huis en gaan Jeremy en ik naar boven om daar alles ook nog opruimen, want als we beneden alles hebben opgeruimd, kunnen we net zo goed boven ook alles opruimen.
Als we alles hebben opgeruimd is het al weer tijd om te gaan slapen. Snel app ik Sophia nog even hoe het gaat, maar ik krijg niets terug. Genoeg antwoord dus.
Dankjewel lief nichtje voor het schrijven!!
Lots of love
IshCrow~1173 woorden~
JE LEEST
My Perfect Squad
FanfictionIk schreef dit boek in 2016 toen ik in klas 2 zat. Het zal waardeloos zijn, maar mijn broertje wilde hem lezen, dus daarom staat hij weer online. En ach ja, het is ook wel leuk om te zien hoeveel mijn schrijfstijl veranderd is in al die jaren. (Owja...