*Harry*
Sedel som pri Liamovi v izbe a plakal som. Normálne som plakal. Prečo? Je viem kto to je. Všetko som zistil po tom liste od nej. Od mojej Phoebe. Musím ísť! Musím ísť za ňou a zistiť všetko. Všetko čo sa stalo po tom, čo mi ju zobrali. Phoebe. Ona, jedine ONA bola moja pravá a prvá láska a navždy ňou aj ostane, dúfam.
Rýchlo som sa pozbieral a obliekol si prvé čo mi padlo do ruky. Čiže, som mal na sebe tepláky, tričko a sveter. Na topánky som sa vykašľal a bežal za ňou len v mojich autíčkových papučiach. No a čo, že sa takto strápnim. Ja hlavne potrebujem byť, čo najskôr s ňou.
Štyrikrát som zaklopal a potom jemne poškrabkal po dverách. Tak ako keď vám škrabe na dvere mačiatko alebo psík. To bol náš tajný kód. Chvíľu som čakal no tie dvere sa nakoniec aj tak otvorili.
Jej oči boli červené a mierne opuchnuté od toho ako plakala. Ale aj tak som sa v nich stratil. V jej tmavohnedých kukadlách.
Na nič nečakala a objala ma. Tak ako kedysi.
*Phoebe*
Niekto štyrikrát zaklopal a potom jemne poškrabkal po dverách. Iba s jedným človekom som mala toto poznávacie znamenie. Žeby si predsa len bol na mňa spomenul?
Po chvíľke zaváhania som tie dvere otvorila. Hneď má čakali tie dva veľké zelené smaragdy v podobe jeho očí. V tých očiach som sa vždy dokázala stratiť a výnimkou nebol ani tento moment. Keď som si všimla aké sú výrazne zelené, zistila som jeho oči boli červené a opuchnuté ako keby plakal.
Na nič som nečakala a obaja ho. No a čo, že je to slávna osoba. Pre mňa to bude navždy Harry z detstva. Moja prvá láska, ktorá vo mne len kvitne.
"Uhm... Môžme ísť dnu? Vážne nechcem aby nás nejaká fanynka našla takto." ozval sa a ja som len prikývla.
Prišli sme dnu a on si to tu prezeral.
"Uhm..dáš si čaj?" nikdy som nikoho neponúkala a je to vidno.
"Jasné a najradšej ak by si mala jahodový." iba som prikývla a urobila dva jahodové čaje.
YOU ARE READING
New Better Life *H. S.*
FanfictionJediné, čo sa nehanbím povedať je, že ho milujem už od časov, čo sme boli kamaráti. Milujem ho čím ďalej tým viac, ale on je slávny a ani nevie, že nejaká Phoebe [čítaj Fíbí] existuje. *Start August 2016* *Finish October 2016* Cover od: @LittleApril...